Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten eroon miehestä?

Vierailija
29.07.2012 |

Mieheni on piinannut minua jo vuosia, fyysisellä(pahallakin) sekä todella törkeällä henkisellä väkivallalla. Aamusta iltaan kuulen kuinka kaverini ovat *, isäni on **,äitini on *,veljeni *, KUOLLEET isovanhempani *, vaikkei heitä edes ehtinyt nähdä! Edesmenneet lemmikkinikin ovat **.

Omasta perheestään puhuu että "äitinsä on vähän tyhmä" ja siskonsa "ruma"!! (Mainittakoon että tosi kaunis.

Miksen lähde?

En tiedä mihin, olen sairaspäivärahalla, vanhempani uskovat jo kohta miestäni!!En nyt oikein heillekään voi mennä. Kaverit asuvat kaukana eikä toisen luokse niin vain tungeta.

Onko hän kenties narsisti, psykopaatti?? Mitä???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakoti toki ekana tulee mieleen muttei niihin saa kai viedä koiria ja koiraani en jätä, se on ainoa asia miksen ole jo mullan alla!!

Tämä on jatkuvaa piinaa,syyttelyä, inhoavia katseita ja ja ja... Onko kohtalotovereita?

Mainittakoon vielä että meillä EI siis ole lapsia(tässä tilanteessa onneksi!!!).

Vierailija
2/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä sanoi jopa kun heräsin ja olin väsynyt että "voi jösses mikä olo,kuolema tulloo"(olen aamu-uninen) ihan pokerinaamalla että " Haluutko armomurhan, mää voin auttaa mutta sun pitää kirjottaa paperi ettei mulle tuu siitä mitään ongelmia"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siis miten poliisi ei pysty mihinkään, miehellä siis yksi tuomio mun pahoinpitelystä ja kolmesta käräjöidään kohta, jos olisin kaiken kertonut olisi varmaan jo istumassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarvitse neuvoja tyyliin "ryhdistäydy" tai "mikset sano miehelles suoria sanoja".

En oikeestaan tiedä edes mitä kysyn, olen niin loppu!!!!!

-ap.

Vierailija
4/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISTEN LINJA

0800 02400

maksuton, valtakunnallinen neuvontapuhelin väkivaltaa tai sen uhkaa kokeneille naisille ja tytöille.

(suomeksi) ma-pe klo 16-20

Selitä heille tilanne, kaikki nuo miehen uhkaukset, väkivaltaisuudet jne ja pyydä käytännön neuvoja, mitä tehdä seuraavaksi. Sun miehes on hullu, sun on pakko päästä siitä eroon niin pian kuin mahdollista.

Vierailija
5/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan soittaa.

Heti alko jo itkettämään kun joku välittää edes hiukan, viitsii vastata..

Kiitos.

-ap.

Vierailija
6/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tärkeä ja arvokas ihminen, muista se. Eikä kenenkään pitäisi joutua pelkäämään omassa kodissaan.

Taidan soittaa.

Heti alko jo itkettämään kun joku välittää edes hiukan, viitsii vastata..

Kiitos.

-ap.

Vierailija
7/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy neuvoa jostain turvakodista tms paikasta

Vierailija
8/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pelkään koko ajan, käyttäydyn, kävelen, toimin niin ettei tulis sanomista. Puheenaiheet sen mukaan että mies tykkää. Jos hermostuu mistä tahansa esitän että nukun.

Pelkään vaan mitä on jo "kylillä" minusta puhunu, sen tyyppinen että omansa hakkaa mutta muille mielin kielin.

Pelottaa jos kukaan ei kohta usko mua!

Ihmettelen kun ainakin kuus hänen kaveriaan, eikun seitsemän, on nähnyt mut silmä mustana, joskus esim. koko käsivarsikin eivätkä tehneet mitään. Kaikki miespuolisia. Yksi sentään sano kun näki ihan "tilanteen päällä" että kyllä sun nyt täytyy lopettaa.. Sikskin kai on vaikea uskoa ihmisten apuun..tai en tiedä.

Vierailija
9/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille kommenteistanne

Vierailija
10/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehelle että kyllä sun nyt täytyy lopettaa.-ap.

Vierailija
11/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia ne ei auta. Sun täytyy saada itses turvaan tuollaisten tyyppien luota. Soita tosiaan huomenna siihen numeroon, jonka annoin ja älä anna enää koskaan kenenkään lyödä sua.

Tuu tänne vaikka kertomaan myöhemmin, mitä sulle kuuluu.

Vierailija
12/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ihmisiä muuten ovat, aitoja, kohteliaita ja osa ujojakin.

Voisko vaan olla etteivät halua sotkeentua kys. pahoinpitelyihin? Voiko ihminen, muuten niin lämmin olla niin julma??(tavallaan) Vai pelkuri, pelkää että joutuu ite todistajaks jne. Säälittävää!

Ite jos näkisin ketä tahansa pahoinpideltävän menisin väliin vaikka henkeni uhalla!

-ap.

Vierailija
13/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luulet tuon olevan normaalia. Se ei ole normaalia!

Voisko vaan olla etteivät halua sotkeentua kys. pahoinpitelyihin? Voiko ihminen, muuten niin lämmin olla niin julma??(tavallaan) Vai pelkuri, pelkää että joutuu ite todistajaks jne. Säälittävää!

Ite jos näkisin ketä tahansa pahoinpideltävän menisin väliin vaikka henkeni uhalla!

-ap.

Vierailija
14/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap.

Vierailija
15/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kylillä tiiä niistä käräjöinnestäkin? Ei kukaan usko miestä, joka selittää, että akka on niin hullu että sitä pitää lyödä ja se ansaitsee sen. Ei kukaan.

Ota koirasi ja lähde. Kyllä sä sen saat mukaan, saa ne muutkin raijattua lemmikkinsä uuteen paikkaan. Sä vaan luulet että et saa, sut on tallottu niin maan rakoon. *halaus*

Mee turvakotiin koiran kanssa ja sano, että se on sun ainut tuki ja turva ja henkireikä, eiköhän ne ole niin empaattisia, että auttavat jotenkin!

Vierailija
16/16 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap.

jos asianosainen ei itse tee mitään itsensä eteen...

Sanot, että menisit väliin jos näkisit jotain pahoinpideltävän ja vaikka henkesi uhalla. Mikset mene itsesi ja miehesi väliin?? Susta se lähtee.