Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän kaunein viikonloppu ja mä olen yksin kotona!

Vierailija
28.07.2012 |

Mies mökillä, lapset mummolassa ja mä töissä. Itku meinaa tulla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se helpottaa.

Vierailija
2/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin voin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikoina sain tarpeekseni yksin olemisesta. Aina vaan parempi mitä enemmän porukkaa huutaa vieressä!:) Olen luvannut etten koskaan enää valita oman ajan puutetta. Jos satais olis varmaan helpompi kestää. :) Ap

Vierailija
4/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAUTI siitä viikonlopusta.? Tuskin olet 24h töissäkään? Mene rannalle, ota pari lasia hyvää viiniä, tee hyvää ruokaa, istu auringossa kirjan kanssa. Urheile, tee itsellesi käsi-/kasvohoito tms. Mistä nyt ikinä nautitkaan. :) Itse olin juuri 2VIIKKOA yksin kotona, kun mies ja lapset oli mökillä. Oli muuten ensimmäinen kerta elämässäni kun olin niin kauan yksin.. Ja kuinka mä nautin. :) Mutta toki nautin ihan yhtä paljon kun sain perheeni taas kotiin..

Vierailija
5/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen välillä joutunut olemaan pitkiäkin aikoja yksin( eron jälkeen lapset vuoroasuivat 2 vuotta) Siitä jäi oikeasti trauma vaikka se hyvää kai tekikin. Nykyään ei kestäis enää hetkeäkään. :) Ei vaan osaa nauttia. Kotona olis vaikka mitä hommia mutta ei, mä touhuun mieluiten sillon kun muut juoksee jaloissa. :) Ap

Vierailija
6/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mitä väliä?

Mä olen nyt yksin, eikä taatusti itketä, vaikka kivempaa olis, kun porukka olis kasassa.

Vierailija
7/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen välillä joutunut olemaan pitkiäkin aikoja yksin( eron jälkeen lapset vuoroasuivat 2 vuotta) Siitä jäi oikeasti trauma vaikka se hyvää kai tekikin. Nykyään ei kestäis enää hetkeäkään. :) Ei vaan osaa nauttia. Kotona olis vaikka mitä hommia mutta ei, mä touhuun mieluiten sillon kun muut juoksee jaloissa. :) Ap

enhän käskenyt sua tekemään niitä tyhmiä kotihommia, vaan jotain mukavaa mistä nautit. :) Mene vaikka kavereitten kanssa terassille, kävelylle, lue hömppäkirjaa/kato hömppäleffaa.. Teet jotain mistä nautit, jota et ehdi/pysty/halua tehdä perheen läsnä ollessa. Koska turhaan kärvistelet siellä, kun tilanteelle et voi mitään, niin ota ilo irti siitä.. :)

Vierailija
8/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeneen vuoteen ei tuntiakaan yksin kotona. Sorry, ei heru sääliä täältä ei..

Vierailija
9/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kotona yksin, mies lähti terassille kun on kerrankin hyvä ilma. Mä oon rv 39 ja niin kipee joka paikasta, ettei autossa pysty istuun ees puolta tuntia et pääsis johonkin täältä lähiöstä. Tässäpä istun ja hikoan sisällä, kun en jaksa edes kävelylle lähteä enkä viitsi mennä tohon kerrostalon nurtsille makaamaan, soittavat pian ambulanssin... Ja joka tapauksessa pitäis tulla puolen tunnin välein pissalle sisälle.

Että jos oot yksin kotona ja se on niin kauheeta, niin lähepä vaikka ulos nauttimaan ihanasta ilmasta kävelylenkin merkeissä, lähde terassille yhdelle, syö hyvää ruokaa tai nauti vaikka ihan siitä, ettei koko ajan satu johonkin.

Vierailija
10/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulle joka ei ole kymmeneen vuoteen ollut yksin! Ymmärrän teitä todellakin, mutta liika on liikaa kumpaan suuntaan tahansa!:) Ottaa päähän kun mistään ei enää osaa nauttia kun on yksin, siis vaikka mitä yrittäisin tiedän ettei vaan nappaa!:) Olo on jotenkin niin tarpeeton kun kukaan ei kaipaa. :) Ap

Vierailija
11/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari siideriä, hyvä kirja. Myöhemmin jalkahoito ja suklaata ja kuohuviiniä.

Kohta jos lähtis moikkaa vielä kaveria, jos kehtaa... jos istuisin vaan terassilla ja nauttisin hiljaisuudesta :)

Olen tehnyt hienoja helppoja ruokia, paljon syönyt ihania juustoja.. vähän valkkaria kaveriksi.

Aika paljon mennyt alkoholia, mutta nyt voin taas olla pitkää ilman. Mikäli ei miehen kanssa juhlisteta parin viikon päästä hääpäivää kuohuvalla.

Vierailija
12/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painuisin terassille. Nyt ei jaksa lähteä kun huomenna on taas työpäivä. Ja voishan lastenkin kanssa olla isovanhemmilla, mutta nyt ei pysty. Ap

Vierailija
13/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ilmoja tulee vielä ja sitten nautitte yhdessä! Koita nyt nauttia!!!! =)

Nim. Mikä oma aika? (Mulla ei ole sellaista)

Vierailija
14/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen kanssa seuraava vapaa viikonloppu on vasta syyskuussa joten sitä odotellessa!:) Ap Ja Anteeksi kiukuttelunu!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi