Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaakohan mikään hotelli töihin siivoojaksi

Vierailija
28.07.2012 |

kohta 5-kymppistä naista, joka ihan muulta kuin siivousalalta alunperin? Mietin vain, että onko ihan toivoton ajatuskin saada sellaista työtä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän paikkoja on auki, mutta otetaanko näin vanhaa ja alalta kokemusta omaamatonta, se on se kysymys. Paikkojahan on, mutta menevät varmaan ainakin parikymmentä vuotta nuoremmille. Kai?

Vierailija
2/7 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa hommissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan. Mutta kumpi on työnantajasta parempi, 25-vuotias mamu vai 50-vuotias suomalainen, ei aavistustakaan.

Vierailija
4/7 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu kuin timmissä kunnossa olet. Hotellisiivous on raskasta työtä ja joku 25v. kivan oloinen mamupoika voi hoitaa siivouksen yhtä hyvin kuin joku 50v tätikin, joka on hyvässä kunnossa.

Ehkä olisit kuitenkin pieni riski palkata? Miten selkäsi kestää? Jaksatko kantaa isoja pyykkisäkkejä?

Poltatko?

Onko sydäntautia?

Vierailija
5/7 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvässä kunnossa olevan mamupojan. Asenne myös ratkaisee. Iloisesti ja reippaasti töitä tekevät mamut voi tehdä joskus 2 suomalaisrouvan työt.

Jos muukin porukka koostuu nuorista mamuista, niin sopii hyvin myös joukkoon.

Ikävä kyllä. Mutta jos minulla olisi muitakin rouvia palkattuna ja olisivat osoittaneet olevansa hyviä siivoojia, niin voisin palkata 50v:n ihan vain, koska en halua olla ikärasisti. Ja olen huolissani siitä, että yli 50 ei tahdo löytyä enää töitä

Vierailija
6/7 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perusterve, hyvässä kunnossa ja nopea ja tarmokas. Ehkä pluspuolena on tämänikäisen naisen kyky ymmärtää, miten todella viimeisen päälle tiptop hotellihuoneen tulee olla. Siihen ei ehkä nuoremman elämänkokemus riitä? Näin järkeilen...

Vierailija
7/7 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perusterve, hyvässä kunnossa ja nopea ja tarmokas. Ehkä pluspuolena on tämänikäisen naisen kyky ymmärtää, miten todella viimeisen päälle tiptop hotellihuoneen tulee olla. Siihen ei ehkä nuoremman elämänkokemus riitä? Näin järkeilen...

siivoukseen on annettu tietty minuuttimäärä, siinä ajassa se on siivottava vaikka olis missä kunnossa. Siinä ei auta vaikka kuinka haluaisi huoneen olevan tiptop, aikaa perusteelliseen puunaukseen ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan