MITÄ?? Maksaako Nordean joustoluotto 1200e todellakin 1612e??
28kk maksuaika, 50e/kk.
Avausmaksu 100e, laskutusmaksu 4e/kk. Eli tuleeko tuo 4e tosiaan vielä tuon lyhennyksen päälle?
Kommentit (27)
Älä missään nimessä ota tuota joustoluottoa! Makselen itse 4000e joustoluottoa nyt takaisin, olen onnekseni kirinyt maksuohjelmaa huomattavasti aiotusta, todelliset korot+ hoitomaksut on hirveitä. Ei ikinä enää!
ap
Kuka on niin surkeassa jamassa ettei pysty edes 1200 euroa itselleen säästämään???? Jos ei pysty niin miten pystyy muka maksamaan lainansa takaisin?
jotka ottavat kymmeniä pieniä lainoja eri paikoista ja hopssansaa, kohta on koossa yks iso ongelmakimppu. Mutta tee toki kuten haluat.
Vierailija kirjoitti:
lainassa on korkoja ja muita maksuja. Ei pankki tai vippilaitos ilmaiseksi rahaa anna. En tajua, miksi ihmiset eivät käsitä tätä, varsinkaan nuoret. Sitten ovat korviaan myöten veloissa.
Lainatkaa vanhemmiltanne, jos haluatte korotonta lainaa. Vielä parempi on, jos osaa elää tulojensa mukaan ja säästää puskurirahastoa.
on vain pärjättävä omillaan, omilla tuloilla ja omilla lainoilla.
Liian harva lukee lainan ehtoja lainaa hakiessaan, sitten ollaan ongelmissa kun ensimmäiset lyhennykset pukkaa päälle.
Mä olen Nordealla aina saanut pyynnöstä alennettua marginaalia, vaikken ole edes uhkaillut siirtymisestä toisen pankin asiakkaaksi.
Ja joustoluotto on kahdessa lainassa automaattisesti, ei tarvi erikseen semmoista kerjätä.
Niin kauan pidän lainaa kuin saanut muualta korkokuluja suurempaa tuottoa.
Puskurirahasto on yllättäviä tilanteita varten. Se vaan kasvaa... kun en ole koskaan oppinut tuhlariksi.
Mitä pitääkö maksaa korkoakin?