Mennäänkö terassille tänään? En haluais mennä yksin...
Tylsää kun tekis mieli lähteä vähän johonkin, mutta ei yksin kuitenkaan. Kotonakaan ei oikein tekemistä kun lapsi on isällään.
Kommentit (40)
toivottavasti ensi kerralla pääsen tulemaan mukaan.
t:mummoäiti
Mene vaikka tanssimaan, lavoja riittää.
Hgin Virgin Oil:in edustalla oleva terassi klo19.00!
siis tänään? Pitäisköhän..?:D
siis tänään? Pitäisköhän..?:D
Älä. Juokse vielä, kun voit....:D
kylään? Mielelläni lähden liikenteeseen tänään myöhemmin kun olen käyttänyt koiran iltalenkillä.
Bileseura kelpais, muttei tänään..
-ei ap-
eikö teillä oo ihan oikeitakin ystäviä?
kylään? Mielelläni lähden liikenteeseen tänään myöhemmin kun olen käyttänyt koiran iltalenkillä.
me nähdä jossain ihmisten ilmoillakin? Monelta pääsisit lähtemään? Kerro jotain itestäs? -ap
eikö teillä oo ihan oikeitakin ystäviä?
mutta kaikilla on just tänään jotain menoa ja mulla vapaa viikonloppu pitkästä aikaa.
Bileseura kelpais, muttei tänään..
-ei ap-
keväällä täytin 40v.
Joskus ysin pintaa voisin lähteä.. t. rekolasta
keväällä täytin 40v.
Joskus ysin pintaa voisin lähteä.. t. rekolasta
on 24v.
Mukaan vaan! Ei siellä rämemajavia vertailla...
Mukaan vaan! Ei siellä rämemajavia vertailla...
ikärasisti. Mä voisin vallan hyvin lähteä viihteelle melkein minkä ikäisen kanssa vaan. Eri asia sitten haluaako joku vaikkapa sitten 40v. lähteä mun kans. -ap
Täällä vähän samoissa tunnelmissa. Jonnekkin olis mukava mennä, kun pitkästä aikaa vapaa viikonloppu. Kaikki kaverit on vaan just nyt reissussa tai töissä, ettei saa seuraa kenestäkään. :/ Ikää mulla on 27.v, kahden lapsen äiti ja asun Vantaalla Myyrmäessä.
En ajattele, että olisit kakara :) t. rekolasta
Täällä vähän samoissa tunnelmissa. Jonnekkin olis mukava mennä, kun pitkästä aikaa vapaa viikonloppu. Kaikki kaverit on vaan just nyt reissussa tai töissä, ettei saa seuraa kenestäkään. :/ Ikää mulla on 27.v, kahden lapsen äiti ja asun Vantaalla Myyrmäessä.
asutaankin melko lähellä kun asun tosiaan malminkartanossa. Ja Rekolan 40v. tervetullut mu7kaan myös jos oot vielä linjoilla. -ap
Ja uusiksikin voi ottaa. t: Harrin nakin kautta kotiutunut Tipi