Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä silmälasikehykset?

Vierailija
23.08.2012 |

Liikkeiden tämänhetkinen tarjonta ei istu kasvoihini. Kehykset ovat pyöreämuotoisia, isoja ja paksusankaisia. Kaikki nämä ovat todella huonoja ominaisuuksia minun kasvoihini.

Tiedättekö jotain hyvää liikettä, missä myydään persoonallisempiakin malleja ja myös niitä mitkä eivät ole juuri kuuminta hottia?

Kävin viimeksi silmäasemalla eikä sieltä löytynyt kuin yhdet, mitä olisin edes voinut harkita. Nekään eivät kuitenkaan herättäneet rakkautta ensi silmäyksellä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatu huono

valikoima huono, paljon pieniä ja rumia kehyksiä

itella hukkaa kehykset

huonoon laatuun suhteutettuna todella kalliit kehykset

korostan edelleen että kannattaa mieluummin lähteä ulkomaille ostamaan laatumerkkikehykset niin se maksaa itsensä takasin moninkertaisesti

Vierailija
2/3 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka optikkoliike pullolaan samanlaisia, muovikehyksisiä pöllölaseja.

Nähtävästi optikkoliikkeissä ei huomioida että kaikki ei käy kaikille!

Itselläni on kapea nenänvarsi, muovikehykset eivät pysy kasvoillani paikoillaan.

Ja koska linssini ovat luokkaa -8,5 ja -9 niin mieluiten saisi olla leveä sivuaisa, että linssin paksuus ei niin tulisi näkyviin. Ja linssille tulee kyllä paksuutta, vaikka otan aina ohuimmat mahdolliset linssit.

Kehysaukko pitäisi olla mielellään melko pieni (max. 50-51mm).

Eli minä tarvitsisin nenätyynylliset kehykset, joissa etuosa metallia, ja sivuaisat leveät (muovia tai metallia).

Olen todennut jo vuosi, kaksi sitten että tuota yhdistelmää on nyt mahdotonta löytää.

Specsaversilla oli kyllä melko laaja valikoima erilaisia kehyksiä, sieltä löytyi pari ok mallia. Mutta muut liikkeet... ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeet myy kuitenkin myös kehyksettömiä laseja?

Vai onko se sopiva malli kuitenkin sellainen, että kehykset erottuu selvästi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi