Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolettaa todella raskaana olevan kaverin alkon käyttö! Olen tehnyt aiheesta aloituksen

Vierailija
27.06.2012 |

jo aiemminkin tänne. Olen jutellut kaverin kanssa, ohjeistanut paikkoja joista hakea apua jne,mutta kaveri tuntuu kieltävän tai ainakin vähättelevän selvää ongelmaa. Äitiysneuvolassa ei ole kertonut. Onko mulla oikeutta ilmoittaa sinne? Voiko toista ohjata mihinkään pakkohoitoon? Mies lähti ja kaveri masentui, raskaus oli jo niin pitkällä ettei voinut enää tehdä aborttia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo aiemminkin tänne. Olen jutellut kaverin kanssa, ohjeistanut paikkoja joista hakea apua jne,mutta kaveri tuntuu kieltävän tai ainakin vähättelevän selvää ongelmaa. Äitiysneuvolassa ei ole kertonut. Onko mulla oikeutta ilmoittaa sinne? Voiko toista ohjata mihinkään pakkohoitoon? Mies lähti ja kaveri masentui, raskaus oli jo niin pitkällä ettei voinut enää tehdä aborttia.

Masennuslääkkeet pienempi paha kuin alko. Varmasti apua saisi jos pyytäisi.

Ihanaa, että välität.

Nimimerkillä alkoholistien tytär

Vierailija
2/4 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kerrot ensin tilanteesta kertomatta tämän ystäväsi nimeä. Sitten päätät miten toimit, kun tiedät mitä mahdollisuuksia sinulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu alkaneen kaunistella niitä sen jälkeen kun reagoin niin vahvasti. Kuitenkin tänäänkin, kun kävin hänen apuna siivoamassa kämppänsä, oli taas allaskaapissa ja partsilla monta muovikassillista tyhjiä pulloja.

Itselläni on alkoholistivanhemmat ja pikkuveljeni vammautui äidin raskauden aikaisen alkoholinkäytön takia, mistä ahdistuneena ja itsesyytöksissä äiti alkoi ryypätä kaksin verroin enemmän.

ap

Vierailija
4/4 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä ihan suoraan, miksi vahingoittaa lasta tahallaan.

Onko kaverillasi vanhempia tai sisaruksia? Voitko puhua heille asiasta?

Tässä on kyse lapsen hengestä ja elämänlaadusta.