Pepun muotoon vaikuttaminen
Olen ylipainoinen, laihdutan. Paino on alapainotteinen eli olen Piritta Peruspäärynä. Miten saisin laihdutuksen aikana muotoiltua peppuni kivan muotoiseksi? Massasta ei ole puutetta muta pelkään rasvakudoksen (toivottavasti) hävitessä pepun muuttuvan löysäksi ja lässähtäneeksi taikinaksi.
Liikunta on juuri nyt lenkkeilyä; sekä kävelyä että juoksemista useamman kerran viikossa. Juoksemiset tulevat olemaan 5-10km joka toinen päivä kunhan nyt ensiksi pääsen niin pitkiin lenkkeihin. Siihen lisäksi pari kilsaa kävelyä. Lepopäivinä vain kävelylenkkejä.
Ymmärrän että tuo vaikuttaa reisi- ja pakaralihaksiin, mutta vaikuttaako tarpeeksi?
Laihdutustyyli on VLCD.
Kommentit (3)
ja askelkyykkyjä, ensin omalla painolla ja myöhemmin lisäpainon kanssa. Nuo molemmat perusllikkeet muokkavat peppua ja reisiä tehokkaasti. Pelkkä juoksu ei siihen riitä.
Tässä inspiraatiota:
Minusta kannattaa lisätä jotain rasittavaa, jos ei tykkää mennä kuntosalille niin tätä kannattaa kokeilla kotona.
Tällä naisella on kaikenlaisia liikkeitä, joita kannattaa tutkia. Ei välttämättä tartte käydä katsomassa omia sivuja vaan pitkälle pääsee ihan noilla lyhyilläkin videoilla.
Huomaa että näyttää sarjan, ihan pikkusen jokaista liikettä. Minuutin sisällä saattaa siis olla useiden minuuttien uurastus ja kymmeniä toistoja.
Mutta ainakin minulle hyvä tsemppari ja inspiraatio, ei tartte sanoa että katso mikä kroppa?
Oikein mukavaa kehonrakennusta! :D
PS. kokeile hyppynarulla lämmittelyä, vaikka vaan 5 minuuttia aina ennen lenkkiä.
Lenkin jälkeen hyvät lämmittelyt. Ennen lenkkiäkin olisi hyvä vähän lämmittää jalkoja.