Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiukuttaa kun pitäisi olla kuin kone

Vierailija
26.07.2012 |

Olettaako teidän mies, että teette kaikki kotityöt silmänräpäyksessä ja niihin ei saisi kulua aikaa kuin hetki, vaikka olisittekin liikkeissänne nopea ja aikaansaava? Tämä siis perheessä jossa kaksi pinetä lasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei olla ehditty, niin kämppä on sitten sen näköinen ja kärsitään yhdessä. Meillä ei kukaan kyykytä toista.

Vierailija
2/5 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiukuttaa! Vähän ohis, mutta tuntuu että tässä elämässä tosiaan pitää olla kuin kone. Ei väliä vaikka miten he...tisti väsyttäisi, pitää vaan puskea eteenpäin ja täysillä. Olen ihan poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se vaadi multa ylipäätään mitään, mutta kiittää jos täällä näyttää joskus oikein siistiltä. Ja mä kiitän sitä jos se siivoaa.

Vierailija
4/5 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis minä tykkään pitää paikat kunnossa, mutta usein en pysty kaikkea tekemään, ellei mies ole lasten kanssa. Kun menen esimerkiksi viikaamaan pyykit kaappeihin ja silittämään pyykit niin mies olettaa, että vartti riittää.

Hänen mielestään ei tarvi siivota, mutta heti jos on lapsi kaatanut ruokaa lattialle enkä ole huomannut niit kiroaa ja pyyhkii pois tai valittaa jos jossakin on sotkua tai lasten leluja lattioilla liikaa.

Raivostuttavaa. Itse ei osaa tehdä kuin miesten hommia eli ei onnistu siivous (paitsi imurointi) eikä ruoanlaitto, leipomisesta puhumattakaan. Mikäli jotain korjaa talteen niin kaikki tungetaan miten sattuu samaan läjään jonnekin pois silmistä. Pihatöistä osan tekee ja auton pesee. Lasten vaatteekin täytyy hakea valmiiksi kun ei tiedä mitä puetaan ja jos ei neuvo niin laittaa puserotkin väärin päin. Tämä ihminen on kyllä ihan normaali muuten, mutta kun ei ole kotona mitään opetettu niin tässä tulos.

Minulle olisi hämmästys mies, joka osaisi tehdä ruokaa ja leipoa, mutta semmoisiakin kuulemma on. Tuo oli jo asian vierestä, mutta kuitenkin.

Vierailija
5/5 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva nyt leipomistakaan. Ne pitää sitten ihan itse opetella, kun kyseisiä taitoja tarvitsee. Ei me esim. Kumpikaan tiedetty, mikä on body, mutta hyvin ollaan saatu viisi lasta puettua.