Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette kateellisia Johanna Tukiaiselle?

Vierailija
26.07.2012 |

Suurin osa naisista on vain kateellisia Suomen ainoalle todelliselle Glamour-tähdelle, jonka elämä on jännittävää ja täynnä upeita yllätyksiä.

Tavikset ovat varmaan kateisia hänen upeille merkkilaukuille, ulkomaanmatkoille ja hänen laajalle julkkis ystäväpiirille.

Johanna on Suomen ykköstähti ja hänet tunnetaan Miamissa ja kaikkialla maailmalla tähtenä.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu saa nukkua joka aamu niin pitkään kun sitä huvittaa. Minä joudun heräämään 6:30, jotta ehtisin tekemään aamupuuhat, bussille ja duuniin. Satoi tai paistoi, olen aina menossa ja Tuksu siellä jossain vetää vielä sikeitä.

On tää niin epistä. Onneksi mulla on sentään viikonloput vapaat, saan itse edes vähän Tuksuilla.

Vierailija
42/81 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattinen ja kaunis nainen, siinä syy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs itsevarma nainen, vaikeuksistaan huolimatta:)

Vierailija
44/81 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainen on hyvä varoittava esimerkki kaikille nuorille tytöille siitä, mitä julkisuudenkipeys voi pahimmillaan aiheuttaa.

Vierailija
47/81 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Tuksun antaa jo olla? Kaikki tietää että sillä ei ole kaikki ok :(

Vierailija
48/81 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksun ainut talentti on, kyky olla häpeämättä mitään! Seuraukset tiedetään.

Vierailija
49/81 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on mielstäni välillä ihan jännä, jos jonku uutisikon bongaan - joka tuppaa olemaan surullisen hauska . mutta en kyllä kadehdi mistään. kaikki läskistrippikuvat jne... joo ei, en säälikään, kyllä aikuinen nainen varmaan tietää mitä tekee. oikeastaan pysyn vaan kaukana. seiskajuttu ei oo mulle.

Vierailija
50/81 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu on ihq

Vierailija
51/81 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Tuksu blogissaan kertonut, että on ostellut yli 100 000 eurolla vaatteita tämän playboyn Susannan liikkeestä, muttei osta enää kun eivät ole puheväleissä.

Vierailija
52/81 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

St. Tropezissa kuulemma 45 000 Euroa.... Joo-o.Onhan se kallis paikka ja varmaan rahaa meni mukavasti, mutta pikkaisen menee liioitteluksi. Muistaakseni sillä reissulla oli yökerhossa tilaillut shamppanjapulloja pöytään ja oletti, että ne miehet maksaa 3500 Euron juomat. Sitten miehet kieltäytyi ja Tuksu lähti putkaan. Varmaan nuorena ja nättinä onnistui laittamaan vaan miehet maksamaan. Sitten alkoholisoitui, kulahti ja lihoi. Ei enää miehet maksa tuhansia Euroja juomasta saadakseen olla Tuksun seurassa.

Miksi ihmeessä kaikista rikkaista ja karismaattisista miehistä valitsi Arton? Työttömän juopon lapista?

Vierailija
53/81 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

[/quote]

On rusehtava läntti :( katsokaapa tarkkaan.

[/quote]

Vierailija
54/81 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea perhe ja riidat käydään julkisesti fasessa.

http://www.stara.fi/2012/08/13/julia-tukiainen-raivosi-siskolleen/

Vierailija
55/81 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen, koska en minä kehtaisi

tehdä näin:

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a474599/johanna+tukiainen+teki+tarp…

Mitä sanoo muut?

Elina 29, Tampere

Vierailija
56/81 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiainen on kadehdittavan fiksu ihminen, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
57/81 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mähän olen vain aito blondi, aitoine ripsineni, ei alko-ongelmaa, ei ylipainoa, ei myöskään julkkisystäviä (muutaman Hollywood-staran kans vaan olen istunut kaljalla, sitä ei lasketa), perhe-elämäkin on kunnossa. Eikä tippaakaan kiinnosta olla ihan oikea kaiken kansan tuntema julkkis. Sikakadee olen. Varsinkin Artosta. Se on niin mussukka.

Vierailija
58/81 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan (heh heh) kyykkypissaamista asemalaiturille ja naisten känniörveltämistä Kanarialla, pitääkö sanoa vielä jotain?

Vierailija
59/81 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna on upea 50 kg nainen

Vierailija
60/81 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei valitettavasti aina tarkoita pelkkää positiivista, mutta jos on vahva itsetunto niin sen saa toki mielessään käännettyä positiiviseksi ja hyvä niin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme