Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette kateellisia Johanna Tukiaiselle?

Vierailija
26.07.2012 |

Suurin osa naisista on vain kateellisia Suomen ainoalle todelliselle Glamour-tähdelle, jonka elämä on jännittävää ja täynnä upeita yllätyksiä.

Tavikset ovat varmaan kateisia hänen upeille merkkilaukuille, ulkomaanmatkoille ja hänen laajalle julkkis ystäväpiirille.

Johanna on Suomen ykköstähti ja hänet tunnetaan Miamissa ja kaikkialla maailmalla tähtenä.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa se ???

Vierailija
62/81 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

to-della kade. Elää niin ihanaa glamour elämää. Katsokaa ny kuinka hyvä kroppa:

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/600410_17396760…

Jumalainen esiintyjä ja hyvällä maualla valitut esiintymisasut. Päihittää kirkkaasti monet suomalaiset esiintyjät karismallaan ja lauluäänellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kateellisia, olet huvittava kuten Mervi Tapolakin näine illusioinesi omasta erinomaisuudestasi. Välillä todella säälittävä tosin. Ei se laihtuminen edes enää auta, kun ikää on kohta 34 ( ja näytät vanhemmalta)ja maito on kaatunut maahan ja juna mennyt jo. Joku terapia alkoholi- opamox- ja julkisuusriippuvuuteen voisi tehdä sinulle hyvää, samoin tyylin muutos ja vaikka koulutus.

Vierailija
64/81 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä plösähtäneestä, yliruskettuneesta, rumasti meikatusta takkutukasta????

Ei, mun tunne ei ole kateutta, se on myötähäpeää

Vierailija
65/81 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDD

Vierailija
66/81 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, miten hyvin ja saumattomasti Johanna kykenee valehtelemaan itselleen. Voi, jos minäkin voisin aina sanoa itselleni että olen nuori, kaunis, haluttu, laiha ja mielettömän hyvä tanssija, niin itsetuntokriiseistä ei olisi tietoakaan.

Ja vielä se, että pystyy sivuuttamaan ne oikeat mielipiteet ja selittelemään ne itselleen parhain päin. Ihan joka kerta. Jopa pahoinpitelysyytteet ja putkareissut. En minä vaan osaisi!

Elämä olisi huomattavan paljon helpompaa. Nyt sitä vaan katsoo peiliin ja näkee totuuden.

Vierailija
67/81 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että moni on julkisuudessa, koska on provoisoiva, ja se taas. Tukiainen on brändi ja minusta hän on ainakin ennen ollut todella kaunis. Aika harva häntä taitaa nykyseissä (!) ruumiin- ja hengenvoimissa kadehtia, mutta ärtymystä varmaan aiheuttaa.

Vierailija
68/81 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään Tuksusta! On älykäs, mutta näyttelee tyhmää tullakseen tykätyksi. Tuksu rules!

Vierailija
69/81 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha tulla tänne väittämään ettei Tuksu osaa laulaa, osaa se, monen korvat vaan ei jaksa vastaanottaa niitä säveliä

Vierailija
70/81 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha tulla tänne väittämään ettei Tuksu osaa laulaa, osaa se, monen korvat vaan ei jaksa vastaanottaa niitä säveliä

Vierailija
71/81 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni muu suomalainen tuntee hyvin näyttelijä Mickey Rourken (elokuva 9 1/2 viikkoa)

Tuksu tuntee ja siitä on kuvakin todisteena.

Kuinka moni suomalainen on vieraillut kuuluisassa Playboy kartanossa ja tavannut itse Hefnerin?

Miettikääpä sitä tavikset.

Saman niminen kyllä...

Vierailija
72/81 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

to-della kade. Elää niin ihanaa glamour elämää. Katsokaa ny kuinka hyvä kroppa:

<a href="http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/600410_17396760…" alt="http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/600410_17396760…">http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/600410_17396760…;

Jumalainen esiintyjä ja hyvällä maualla valitut esiintymisasut. Päihittää kirkkaasti monet suomalaiset esiintyjät karismallaan ja lauluäänellään.

paloi toi näky verkkokalvoille. kiitos.

Vierailija
73/81 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkkatukkaiset ja rinnattomat hiirulaisnaiset eivät kestä, että Johanna on muodokas, haluttu ja palvottu "Baby-face" jota teidänkin miehet kuolaavat ja joista he näkevät päiväunia.

Vierailija
74/81 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta

Vierailija
75/81 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänen kelpaa kun on ruotsalainen miljonääri, joka hemmottelee kalliilla lahjoilla, vie ulkomaille ja rakastaa Johannaa yli kaiken.

Vierailija
77/81 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat todellakin ovat hänelle kateelliisia, itse olen huomannut saman.

Vierailija
78/81 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä alussa jollain oli kateutta siitä että toinen on rohkea ja tekee mitä haluaa.

Nyt siinä on ehkä vahingoniloa, kun ollaan valittu mieheksi tällainen oksettava elukka, joka ostelee johannalle drinkin ja laittaa yhdestä tissistä kuvan seiskaan, kun on paskan kanssa päivittäin tekemisissä nniin tulee sellaiseksi itsekin. On kivaa, kun jollain muullakin menee huonosti kun oma elämä on paskaa .

Vaikea sanoa.

Vierailija
79/81 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 03:24"]

[/quote]

Huumoria, sarkasmia vai ... ?

Aika vaikea kuvitella, että Suomessa menisi yhdelläkään naisella niin huonosti, että olisi oikeasti tukiaiselle kateellinen.

Vierailija
80/81 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 03:24"]

[/quote]

Huumoria, sarkasmia vai ... ?

Aika vaikea kuvitella, että Suomessa menisi yhdelläkään naisella niin huonosti, että olisi oikeasti tukiaiselle kateellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi