Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lainaa pinseriäsi mulle, jooko?

Vierailija
26.07.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi haluaisit tutustua juuri pinseriin.

Vierailija
2/8 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja just sen takia haluiin omakohtaisen käsityksen des yhdestä rotunsa edustajasta.

Mahdollinen uuden koiran hankint on edessä, mutta pitäisi vaihtaa ajatukset pienempään...olen ollut aina siis suuriin koiriin kallellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkään lapsiperheeseen. Sorry, mutta luonne on huono :( Kasvattajat riitaisia jne. Erittäin sisäsiittoinen rotu.

Vierailija
4/8 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja ystävällinen luonteeltaan ja erittäin oppivainen. Ja mikä parasta, Karvaturri josta ei lähde karvaa ja suunilleen saman kokoinen kuin pinseri.

Vierailija
5/8 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, itselläni kaksi pinseriä ja kaikki tuntemani pinserit erittäin lapsiystävällisiä ja rauhallisia. Miksi muka luonne huono, koska eivät ole aivottomia ja vaativat peruskoulutuksen? Se, että parin kasvattajan välillä on kiistaa, ei pilaa rotua, eikä rotu ole sisäsiittoinen. Itseasiassa rotua jalostettaessa (omat koirani ovat jalostuskäytössä, joten tiedän asiasta jotain) sukusiitos prosentti on äärimmäisen alhainen ja koirayhdistelmät erittäin tarkkaan harkittuja.

Mistä päin ap on?

Itse tunnen rodun edustajia pk-seudulta, Tampereelta, pohjanmaalta ja pohjois-pohjanmaalta.

Vierailija
6/8 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen

ap

Vierailija
7/8 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, itselläni kaksi pinseriä ja kaikki tuntemani pinserit erittäin lapsiystävällisiä ja rauhallisia.

Itse en tunne yhtään täysjärkistä pinseriä...

Vierailija
8/8 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.pinserit.fi/kasvattajat.htm

Tuolta löytyy aika iso läjä kasvattajia, Megamagee näkyisi olevan lähimpänä Lahtea, näin niinkuin pikaisella tsekkauksella, sinne siis kannattaa ottaa yhteyttä. Kennelissä voi käydä tutustumassa tai kasvattajalta kysellä, josko tietäisi lähistöltä esittelyhaluisia omistajia.