korrektimpaa laittaa työhakemus spostin liitteeksi vai suoraan siihen?
kumpi ois parempi tapa? Kuitenkin sillä vastaanottajalla on eri sposti-ohjelma, joka heittää sen mun huippuunsa viilatun dokumentin aivan vituralleen.
Sit jos laittaa liitteeksi niin tuntuu tosi typerältä kirjotella "hei, liitteenä työhakemus terkuin sejase"
Kommentit (8)
Kaksi alastonta vartaloa ja kikkeli ja tissit näkyviin kuvassa.
Mutta mä olen laittanut s-postiin hakemuksen ja cv:n liitteeksi. Tuntuu jotenkin enemmän siltä ettei ole tusinahakemus.
Nämä työpaikkoihin joihin olen opiskeluiden ohessa hakenut.
ehin jo laittamaan vaan kirjoitusohjelma version enkä pdf:ää :(
word-tiedoston ja cv:n erikseen liitteenä. Toistaiseksi päässyt haastatteluihin ja jopa töihinkin täten.
kuin saada kymmeniä hakemuksia, joista jokainen on kirjoitettu vähän erilaisella Word-versiolla.
Se vastaanottaja onkin kesälomalla (palaa takas näköjään vasta viimesenä hakupäivänä!) ja pompsahti viesti takas. No, vaihoin jo pdf:äks sitä seuraavaa lähetyskertaa varten!
ap
Se vastaanottaja onkin kesälomalla (palaa takas näköjään vasta viimesenä hakupäivänä!) ja pompsahti viesti takas. No, vaihoin jo pdf:äks sitä seuraavaa lähetyskertaa varten! ap
kyl se sun posti on siellä vastaanottajan inboxissa odottelemassa lomalta paluuta... Se lomaviesti on vaan sulle (lähettäjälle) tarkoitettu info, että jos kiireellistä asiaa, niin kannattaa hoitaa jonkun muun kanssa.
Älä lähetä sitä hakemustasi uudestaan.
Ja tosiaan viestissä sitten vaan lukee, että liitteenä hakemukseni toimitusjohtajan paikkaan.