Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Antaisitko 13-vuotiaan tytön mennä "me ollaan ihan vaan kavereita" pojan luo yöksi?

Vierailija
26.07.2012 |

Itse en todellakaan anna lupaa.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäisen lapseen perään pitää katsoa.

eihän se ole sakkolihaa jos poika on samanikäinen, pöhkö. Tai jos ovat henkisesti samalla tasolla.

Vierailija
22/101 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tutustuneet ihan hiljattain eli ei ole mistään pitkästä ystävyyssuhteesta kyse. En ole koskaan tavannut kyseistä pojua,kuullut vain kun puhelimessa kikatellaan ja heitetään läppää. En liioin tunne pojun vanhempia. Edelleen olen sitä mieltä, että yökyläilyt vastakkaisen sukupuolen kans ehtii kyllä myöhemmin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luo yökylään kun oli vasta 12,5 v.

Ja en todellakaan päästänyt vaikka epäilen suuresti että siellä oltaisiin seksiä harrastettu.

Pojat pääsee poikien luo yökylään ja tyttö tyttöjen. Ja meillä on lupa varmistaa että ovat siellä missä kuuluukin.

17-vuotiaan voin varmaan päästä jo yökylään vastakkaisen sukupuolen luo jos on kunnon suhde.

Kaverit saavat muuten valita suht vapaasti ja tiedostan kyllä että seksiä voi harrastaa päiväsaikaankin. Silloin se on mielestäni paremmin harkittua.

Vierailija
24/101 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini (13-16.v) mun parhaat kaverit oli poikia. Oltiin melkein joka päivä jonkun luona koulun jälkeen, joten omat vanhemmat tutustui niihin ja mä tutustuin niiden vanhempiin. Koska oltiin samassa koulussa, myös vanhemmat tapasivat keskenään esim. koulun juhlissa. Ja mä sain olla näiden poikien luona yötä ja ne oli meillä. Nukuttiin jopa samassa sängyssä, mutta mitään ei koskaan tapahtunut. Käytiin porukalla saunassa (oltiin kaikki alasti) eikä edelleenkään mitään tapahtunut. Olin yksi pojista. Näiden poikien kanssa sain mennä ja tulla niin kuin huvitti, koska pojat oli rehtejä ja reiluja ja porukat luotti niihin.

Muiden poikien kanssa olikin sitten ihan eri meininki. Ei ollut yökyläilyjä tms.

Vierailija
25/101 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia kaikki vähättelee nuorten seksístä tietämistä? Hei haloo,minulla on muutamia lesbokavereita ja he ovat olleet inntimisti kerran jos toisenkin. Eipä silti,kenellekkään vanhemmalle ei tule mieleenkään että heidän rakas prinsessansa voisi olla lesbo tai poika homo... ja ihan hetero olen,kiitos!

Vierailija
26/101 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta vaihtoi kokonaan naisiin...miehistä jäi kuulemma huono kuva :)

Mutta en siis antaisi, pantaishan siellä...oksettavaa!

Vierailija
27/101 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin :D

Paha mennä sanomaan tuntematta asianosaisia, mutta jos nyt yleisesti mietin Suomea, suomalaisia perheitä, tyttöjä ja poikia, kulttuuria, niin hyvä vanhempi ei päästä alaikäistä esim nyt tyttöä jonkun pojan luokse yökylään. Ei mitään tarvetta sellaiseen :)

Vierailija
28/101 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne haluaa harrastaa keskenään seksiä, ne tekee sen päästit yökylään tai et :D On niitä muitakin mahdollisuuksia kuin yöllä sängyssä...

Vierailija
29/101 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan kanssa. Juu: tiedän kokemuksesta, että seksin harrastamiseen ei tarvita yökyläilyä ;-D

Vierailija
30/101 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että vanhemmat yrittävät epätoivoisesti estää tyttäriensä poikien tapaamisen ja seurustelun, kannattaisi yrittää kasvattaa lapsia fiksuiksi, itsenäisiksi nuoriksi jotka tietävät oman arvonsa ja tajuavat etteivät ole vielä valmiita seksiin. Esimerkiksi itse olen tällainen ja äiti voi päästää huoletta minut kaveripojan luo yöksi. Tiedän myös rajani ja osaan sanoa ei, se on tärkeä taito.

Tietysti kannattaa ottaa huomioon, että vaikka oma lapsi osaisikin käyttäytyä, muut eivät. Eli kannattaa tietenkin katsoa kenen kanssa teini liikkuu, mutta en näe, miksi olisi kauhean paljon vastuuttomampaa päästää tyttärensä yhtä tutun kaveripojan luokse kuin tytönkään.

Mutta tämä oli vain minun mielipiteeni ja se varmaan lytätään heti, koska teinien pääkopassahan ei tavata minkäänlaista älyllistä elämää.

Vierailija
31/101 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että vanhemmat yrittävät epätoivoisesti estää tyttäriensä poikien tapaamisen ja seurustelun, kannattaisi yrittää kasvattaa lapsia fiksuiksi, itsenäisiksi nuoriksi jotka tietävät oman arvonsa ja tajuavat etteivät ole vielä valmiita seksiin. Esimerkiksi itse olen tällainen ja äiti voi päästää huoletta minut kaveripojan luo yöksi. Tiedän myös rajani ja osaan sanoa ei, se on tärkeä taito.

Tietysti kannattaa ottaa huomioon, että vaikka oma lapsi osaisikin käyttäytyä, muut eivät. Eli kannattaa tietenkin katsoa kenen kanssa teini liikkuu, mutta en näe, miksi olisi kauhean paljon vastuuttomampaa päästää tyttärensä yhtä tutun kaveripojan luokse kuin tytönkään.

Mutta tämä oli vain minun mielipiteeni ja se varmaan lytätään heti, koska teinien pääkopassahan ei tavata minkäänlaista älyllistä elämää.

Vierailija
32/101 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä mitä pikkusiskoni puuhasteli tuon ikäisenä ja en halua että oma lapseni luopuu lapsuudestaan niin aikaisin, ainakaan minun myötävaikutuksellani ja luvallani :(

Vierailija
33/101 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tutustuneet ihan hiljattain eli ei ole mistään pitkästä ystävyyssuhteesta kyse. En ole koskaan tavannut kyseistä pojua,kuullut vain kun puhelimessa kikatellaan ja heitetään läppää. En liioin tunne pojun vanhempia.

Edelleen olen sitä mieltä, että yökyläilyt vastakkaisen sukupuolen kans ehtii kyllä myöhemmin..

Jos olisi oikeasti pitkästä ystävyydestä kyse, kuten joku uumoili, niin sitten kyllä.

Vierailija
34/101 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi siitä pojasta, perheestään ja omasta tytöstäni, kun tuntisin nämä kaikki, voisin tehdä päätökseni sen perusteella.

Vierailija
35/101 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en antaisi? 13-vuotiaana mielessä oli vain seksi ja tuossa on molemmille osapuolille oiva mahdollisuus tutustua vastakkaisen sukupuolen vartaloon.

Vierailija
36/101 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin antaisin, haluan saada lapsenlapsia mahdollisimman pian.

Vierailija
37/101 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. itse sain mennä, koska oma äitini ei ollut kiinnostunut. En aio toimia samoin, koska tiedän mitä siitä seuraa.

Vierailija
38/101 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin eilen aiheesta keskustelu kun kuulemma "kaikki muut" saavat mennä. Meillä ei todellakaan tuossa iässä vielä kuljeta vastakkaisen sukupuolen luona yölylässä vaikka kuin oltas "vaan" kavereita!

Vierailija
39/101 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin eilen aiheesta keskustelu kun kuulemma "kaikki muut" saavat mennä. Meillä ei todellakaan tuossa iässä vielä kuljeta vastakkaisen sukupuolen luona yölylässä vaikka kuin oltas "vaan" kavereita!

Vierailija
40/101 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieninä lapsina ok, 13 veenä ei ok, milloin taas ok?

Mun mielestä tuo asia ei voi olla noin mustavalkoista.