Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

elämää mielisairaallan makuun...

Vierailija
25.07.2012 |

en tiedä kerjäänkö verta nenästäni, mutta mulla olis blogi, jos jotakuta kiinnostaa lukea. http://kuntyttoeielamaanoppinut.blogspot.fi/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jaoit! Tulen seuraamaan paranemistasi. Voimia, sä olet vielä joskus kunnossa :) Sun lapset tarvii juuri sua vaikka varmaan nyt hyvässä hoidossa ovatkin. Äiti on aina kuitenkin äiti.

Vierailija
2/5 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaudentunnoton ilmeisesti olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti olen sairaudentunnoton, se lienee itseasiassa suurin ongelmani... :(

Vierailija
4/5 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi sairaalssa noi selvää tekstiä sanut aikaan. Miksi ne ei päästä sua pois? Et kuulosta masentuneelta tai muutenkaan sekavalta.

ps. mulla oli raskauden aikainen masennus mutta en maininnut psykiatrille sun muille itsetuhoisista ajatuksista, koska pelkäsin juuri osastoa. Mulla on kokemusta useammasta osastosta ja oloni ei niissä ole kohentunut lähinnä olen ahdistunut lisää.

Vierailija
5/5 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen kävi kotona väkeä katsomassa miten sujuu ja sain ne vakuutettua, että masennus katosi synnytyksen jälkeen, mikä on totta.

Itse en olisi sairaalssa noi selvää tekstiä sanut aikaan. Miksi ne ei päästä sua pois? Et kuulosta masentuneelta tai muutenkaan sekavalta.

ps. mulla oli raskauden aikainen masennus mutta en maininnut psykiatrille sun muille itsetuhoisista ajatuksista, koska pelkäsin juuri osastoa. Mulla on kokemusta useammasta osastosta ja oloni ei niissä ole kohentunut lähinnä olen ahdistunut lisää.