Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suunniteltu sektio kätilöopistolla?

Vierailija
25.07.2012 |

Kokemuksia? Saako vauvan heräämöön ja kaikki muukin kiinnostaa?

Tarjotaanko vaihtoehtoa nukutus/puudutus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vauvan heti rinnalle jo leikkassalissa. Siinä sain silitellä tovin ja sitten mies lähti vauvan kanssa osastolle kenguruhoitoon, minä menin heräämöön. Heräämöstä pääsin osastolle, kun pystyin liikuttamaan/koukistamaan jalkojani.

Ei edes keskusteltu nukutuksesta. Varmaan sekin mahdollista toki.

Vierailija
2/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miksi mies ja vauva pitää erikseen lähettää osastolle? Haluan ola vauvani lähellä heti ja myös heräämössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en olis tehnyt sillä vauvalla mitään missään heräämössä. En pystynyt edes osaltolla nousemaan sängystä. Oksensin ja nukuin koko päivän ihan horkassa.

Vierailija
4/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse makasin siellä sektion jälkeen siellä oli myös pahan keskenmenon kokenut. Vauvat ei kuulu sinne, ikävä oli.

En käsitä, miksi mies ja vauva pitää erikseen lähettää osastolle? Haluan ola vauvani lähellä heti ja myös heräämössä.

Vierailija
5/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaamassa. Tiedä mitä bakteereita nekin levittää hengitysilmaan :P

Vierailija
6/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puudutus jostain syystä poistui todella hitaasti.

Myös minä olin aivan muissa maailmoissa, unen ja valveen rajamailla ja tärisin hirveässä horkassa. Verhon takana mummuja ja pappoja ja kaiken maailman leikkauksista toipuvia ja henkilökunta ravaa edestakaisin, ei se ole mikään vauvan paikka.

Haluaisitko siis nukutuksen, miksi? Kyllä minä ainakin halusin nähdä lapsen heti kun se sieltä vatsasta otetaan ja olla hereillä sen toimituksen ajan.

Vierailija
7/8 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia heräämössä lepäilemässä. Olin niin poikki ja turta, etten siinä vaiheessa halunnut kuin levätä ja nukahdinkin välillä. Kyllä sen vauvan kanssa ehtii olemaan koko elämän. Isä on meillä ainakin yhtä tärkeä lapselle kuin äitikin. Eikä leikkauksen jälkeen ees imettäminen lähde vältsysti heti käyntiin.

Meillä oli suunniteltu sektio kättärillä 05/11. Kaikki meni hyvin ja jäin vapaaehtoisesti vielä yhdeksi päiväksi, kun oli mahdollisuus. Kotona kuitenkin odotti 1,4 vuotias villi tapaus, joten oli parempi lepuuttaa kunnolla.

Vierailija
8/8 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, heräämössä olin niin kamoissa minäkin, että tärisin ja oksensin vaan. Leikkaussalissa näin vauvan, mutta hänet oli kääritty niin paksuun kapaloon, että sama kuin olisi jalkapalloa pidellyt rinnallaan. Ei kuulemma voida antaa lasta alasti äidin syliin, koska se paleltuu. Kipulääkkeeksi sain buranaa ja panadolia vuorotellen, mutta ainakin panadol oli ihan vitsi. Pyydä kunnon tropit jos kipu meinaa jähmettää sut paikallesi, koska toisissa sairaaloissahan saa ihan kipupumpun avukseen. Mä tajusin vasta jälkikäteen, kuinka saatanan kipeä olinkaan ja kuinka se vaikutti toipumiseen. Ai niin, pyydä ehdottomasti leikkauksen jälkeen Vi-Sibliniä, niin säästyt paljolta pahalta. Olispa joku kertonut mullekin sen:)