Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstapsykologit, analysoikaa tämä (suhdekuvio)

Vierailija
25.07.2012 |

Kuusi vuotta sitten tapailin miestä pari kuukautta. Suhde kuitenkin loppui, koska mies ei yhtäkkiä vastannut yhteydenottoihin. (Muistaakseni pyysin selitystä, mies oli jotenkin aika omassa kuoressaan ja sanoi selitykseksi kiirettä tai jotain). Muutenkin mies ei yhtään puhunut, mitä haluaa suhteelta, oliko se vain seksiä vai mitä. En voinut elää moisen epämääräisyyden kanssa, vaikka en silloin pitkälle tulevaisuutta suunnitellutkaan.

Parin vuoden päästä mies otti uudelleen yhteyttä. Kerroin, että minulla on sukupuolitauti ja että minulla oli ollut se jo aiemmin, kun olimme tapailleet. Silloin meidän piti tavata, mutta tapaaminen loppui lyhyeen, kun saavuin tapaamispaikalle, ja mies oli umpihumalassa, suorastaan sammalsi. Olin hyvin loukkaantunut tästä kohtaamisesta.

Pari vuotta sitten mies laittoi fb-kaveripyynnön. Hyväksyin kaveripyynnön, koska hän on kiva fb-kaveri (hän toimii kiinnostavassa ammatissa ja hänen fb-päivityksensä ovat kivoja). Hän on kuitenkin välillä kysynyt minulta kuulumisia, hän tekee aina aloitteen kysyäkseen kuulumisia. Koska hän on ollut noinkin "innokas", pidän mahdollisena, että ehdottaa tapaamista.

Mitä ihmettä hän tässä vaiheessa haluaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vehje on tippunut iti, johtuen sun antamasta taudista.

Vierailija
2/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vehje on tippunut irti, johtuen sun antamasta taudista.

että hän olisi saanut taudin, koska käytimme kondomia. Lähinnä oli oikeudenmukaista kertoa asiasta. Tauti, joka minulla on - sen tarttuvuus on heikko varsinkin kondomin kanssa. Tietenkään kondomikaan ei suojaa 100%, joten jonkinlainen riski tietysti aina on. Tauti ei myöskään ole tappava, joten en tiedä, minkälainen oikeussuoja on silloin (vrt. henkilöt, jotka ovat tartuttaneet aidsia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aikas selvältä. Tyyppi ei halua mitään vakavaa kanssasi, vaan pitää sinua tyyppinä jolta saattaa saada, jos ei ole muita tarjolla.

Vierailija
4/7 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aikas selvältä. Tyyppi ei halua mitään vakavaa kanssasi, vaan pitää sinua tyyppinä jolta saattaa saada, jos ei ole muita tarjolla.

ihmettelen kuitenkin, miksi olen hänen listallaan tyyppinä "jolta voisi saada", kun kerran olen kertonut, että minulla on sukupuolitauti. Luulisi, että en olisi sen vuoksi kiinnostavaa seuraa edes vain seksimielessä.

ap

Vierailija
5/7 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvii pyöritellä pään sisällä.

Vierailija
6/7 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen kuitenkin, miksi olen hänen listallaan tyyppinä "jolta voisi saada", kun kerran olen kertonut, että minulla on sukupuolitauti. Luulisi, että en olisi sen vuoksi kiinnostavaa seuraa edes vain seksimielessä.

ap

Ei se sukupuolitauti estä paljon mitään, jos osaa käyttää kondomia.

Vierailija
7/7 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei palstagynekologeja tai -urologeja.

Minä kyllä suosittelisin tälle ketjulle palstapsykiatria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan