Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei nyt apua mulla on TREFFIT KOTONA tana iltana ja ihan paniikissa!

Vierailija
12.07.2012 |

Tilanne siis tama, etta olen jutellut taman miehen kanssa jonkin aikaa, netissa tutustuttiin ja piti olla treffit jos viime perjantaina, mutta ne peruuntui, ja nyt olis uusi yritys. Mulla on 3 lasta, enka saa ketaan heita hoitamaan arkena ja viikonlopun olen toissa, joten tanaan oli ainoa mahdollisuus.

Tuo mies ehdotti myos, etta oltais voitu tavata paivalla vaikka puistossa mun lasten kanssa, tai mcdonaldissa tms, mutten halunnut lasten kanssa hanta tavata. Mutta musta tuo osoittais ettei han mikaan "hullu" voi olla. Hanella on itsellaan myos 6v poika.

Joten nyt sitten sovittiin, etta han tulee mun luokse tanaan kun lapset ovat nukkumassa myohaan illalla, ja ehdotti etta katsotaan vaikka dvd.

Ma olen ihan jannityksesta kankeana jo nyt!! Olen hiljattain eronnut miehestani, ts.asumuserossa ollaan oltu jo useamman kuukauden. Olisi mukavaa tavata joku jota voisi tapailla, mutten ehka kovin mitaan sen vakavampaa suhdetta etsi. MUTTA, olen tosi isokokoinen nainen, ihan natti kasvoista, mutta siis lihava muuten. Olen lahettanyt tuolle miehelle mun valokuvan, muttei ole nahnyt koko kroppaa. Olen varoittanut, etta olen iso nainen, ja toivon ettei han "pyorry" mut nahdessaan, mutta han sanoi etta ei tietenkaan, ja etta jotkut tykkaa isommista naisista (ei kyllakaan sanonut etta han tykkaa, mutta tarkoittikohan niin?), ja lisasi viela etta taytyyhan mun antaa hanelle edes mahdollisuus?!

Mulla on tuon eron ansiosta itsetunto ihan nollassa, ja valilla tuntuu ettei kukaan voisi kiinnostua musta, siis ulkomuodostani, niin nyt kysynkin teilta, etta miten saisin itseani tsempattua, etten pilaisi koko iltaa? Miten saisin uskoteltua itselleni, ettei tuo mies varmaankaan tulisi jos tosiaankin inhoaisi isompia naisia? Vai pyortyykohan han tosiaan kun nakee minut? APUA APUA APUA!!!

Ja viela vinkkeja, laitanko heti dvd:n pyorimaan kun astuu sisaan, mita tarjoan? Olen ostanut limsaa, sipeja, popcornia yms, mutten halua vaikutta yli-innokkalta! ;)

Lisaksi tama mies sanoi, ettei ole kovin puhelias, joten mitas keskusteluniaheita mina voisiin virittaa jos kaikki muut loppuu?

Auttakaa nyt naista hadassa, pliis?!?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan luo oikeanlaisen tunnelman pienillä asioilla, niin ei tule jännitettyä liikaa. Mitä enemmän jännittää, niin sitä vaikeemmaksi kaikki asiat menee. Oli kyseesä sitten uuden ihmisen tapaaminen "treffeillä" tai työhaastattelussa. Vilkaseppa alla oleva linkki, niin saat pieniä vinkkejä. :)
http://treffipalvelut.fi/treffit-kotona/

Vierailija
2/12 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mun miehen kans ekat treffit mun luona ja myöskin leffaa katsellen. netissä oltiin tavattu. treffit meni niin hyvin, että kestivät kokonaisuudessaan pari vuorokautta :D. me tehtiin yhdessä ruokaa ennen leffan aloittamista.. se oli kivaa, kun pysty puuhan keskellä rupattelemaan :). Leffaa katsottiin sitten jo sylitysten. Oli heti sellainen fiilis kuin oltais oltu jo pitkään pariskunta. Olen ehdoton kotitreffien puolestapuhuja! Mies näkee sut kerralla kokonaan sun omalla maaperällä, siinä on sellainen ota tai jätä meininki päällä, ja se on hyvä :)! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi paremmat tarjottavat!

Vierailija
4/12 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä myöhempään tapaatte mies olettaa että voi jäädä nukkumaan ja teillä on seksiä. Jos kutsut miehen kotiisi mies olettaa että teillä on seksiä.

Vierailija
5/12 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, vuosi kohta kulunut noista treffeistä. Ois kivaa, jos ap palais linjoille kertomaan miten meni. Tuliko hommasta jotain pitempiaikaistakin ja vedittekö heti vaakamambot ekoilla treffeillä?

Vierailija
6/12 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla provo.

Kuka hullu kutsuu tuntemattoman vieraan kotiinsa, jonka siis tapaa ensimmäisen kerran ja jotea ei tunne, myöhään illalla, kun lapsetkin ovat kotona??

En ymmärrä. 

Tarjoiluista viis. Koko kuvio on aivan epätoivoinen jos nyt ei suorastaan sairas. 

Vierailija
7/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit ja popcornit valmiiksi esille, hymy huulille ja dvd myös valmiiksi.

Vierailija
9/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet ylipainoinen ja tarjoat tuollaista p-aa??????????

Vierailija
10/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään nettitreffiseuraa. Ihan vaan oman ja lastes turvallisuuden takia. Voit sitten kuitata kaverille loppuillasta, että kaikki ok.

Vierailija
11/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole koskaan tavanneet? Kutsut tuntematton miehesi kotiisi silloin kun lapsesikin ovat siellä??

Nukkuvatko lapset vai oletteko kaikki yhdessä?

Miksi ihmeessä ette voi odottaa että saat tilaisuuden käydä kahvilla ilman lapsia joku kerta? Tosi typerää kutsua ventovieras (sitä hän on!!) ihminen lastensa kotiin. HALOO? Mihin on noin kiire?

Käytte vaikka lounastreffeillä työpäivän aikana jos ei muuten ole ikinä vapaa-aikaa..

Vierailija
12/12 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, eikö sitä ensitapaamista nyt millään muulla tavalla voinut järkätä? Ja kai lapselle olisi pienempi sokki tavata äidin kaveri hampurilaisella kuin että yöllä herätessä kotona onkin joku vieras äijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi