Rikkaimurisuosituksia?
Mikä olisi hyvä rikkaimuri lähinnä sohvien helppoon siistimiseen? Ei mitään varrellista eikä tarvita myöskään monia eri suuttimia, mutta riittävää tehoa murujen ja ehkä hiekankin pikasiivoukseen.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään rikkaimuri. Mutta normi imuri johon vaihdat sulakkeen. Varsi-imuri näppärä, muuntuu tehokkaaksi rikkaimuriksi hetkessä.
Meillä on normi-imuri, joten en tarvitse enkä halua varsi-imuria.
Kaipaan vain rikkaimuria.
On ollut rikkaimureita pari ja teho ei ikinä vastaa kunnollisen normi-imurin tasoa. Lahjoitin pois rikkaimurit ja kuulin että ne päätyivät roskiin ennen pitkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään rikkaimuri. Mutta normi imuri johon vaihdat sulakkeen. Varsi-imuri näppärä, muuntuu tehokkaaksi rikkaimuriksi hetkessä.
Kaipaan vain rikkaimuria.
Sit vaan hommaat sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vain rikkaimuria.Sit vaan hommaat sen.
Niin, siksipä kyselin suosituksia. Jos sinulla ei niitä ole, ei tarvitse vastata.
Vierailija kirjoitti:
On ollut rikkaimureita pari ja teho ei ikinä vastaa kunnollisen normi-imurin tasoa. Lahjoitin pois rikkaimurit ja kuulin että ne päätyivät roskiin ennen pitkää.
Minulla on normi-imuri. Tarvitsisin vain helposti käsillä olevan rikkaimurin siihen lisäksi, en normi-imurin korvikkeeksi.
Akkukäyttöinen bosch, käyttää samaa akkua ruuvivääntimen ja monen muun laitteen kanssa.
Makitalla on samanlainen systeemi, mutta siitä mulla ei ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Akkukäyttöinen bosch, käyttää samaa akkua ruuvivääntimen ja monen muun laitteen kanssa.
Makitalla on samanlainen systeemi, mutta siitä mulla ei ole kokemusta.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Sinulla on siis boschista kokemusta ja suosittelet sitä?
Suosittelen heittämään roskiin, jos sellaisen omistaa tai jättää ostamatta.
Olaan kaveriporukalla naureskeltu näitÄ turhia vempaimia, joita ihmiset haalivat kotiinsa kaappien täytteeksi.
Mulla Electroluxin Rapido lithium-akulla, 2. jo käytössä. Ostin samanlaisen kun edellinen kesti kovassa käytössä vuosia.
Boschin vuosia vanha rikkaimuri mulla mutta akku ei koskaan ollut erityisen pitkään kestävä ja nyt vielä vähemmän. Laturikin piti uusia kerran kun alkuperäisen sisältä irtosi jokin osa ja alkoi helistä, eikä laturi ole purettavissa. Havaittuani helinän en enää koskaan laittanut sitä seinäpistokkeeseen vaan tilasin uuden ja vein entisen ser jätteisiin. Saattaa olla ser jätteisiin meno koko laitteella kohtapuoliin jos akku hyytyy ihan kokonaan.
Useamman paskan ostaneena voin sanoa ettei ole tehokkaita, mutta varsivehkeissä dyson ehdottomasti hyvä animal versiona ja sitä voi käyttää ilman sitä vartta eli silloin sinulla on se rikkaimuri..
Mene kodinkoneliikkeeseen ja kokeile niitä.
Itse en enää sellaista turhaketta huolisi kotiini, teho mitätön. Mutta sitähän sinä et halunnut kuulla.