Mies huono suutelemaan ja seksiohjeistus ei mene perille
Suhdetta takana 15v. itse pidän seksistä ja haluan sitä ihan suht normaalin määrän kuukaudessa joskus vähän hiljaisempia jaksoja.
Ongelma 1. mies on tosi huono suutelemaan. En edes ymmärrä miten, mutta ei osaa yhtään. Ei juuri suudella siis.
Ongelma 2. miehelle ei mene jakeluun vaikka olen monesti ilmoittanut miten klitorista pitää sormettaa. En pidä nuolemisesta.
Mielestäni otan miehen ohjeita vastaan ja yritän toteuttaa niitä suihin otossa ja itse yhdynnän aikana. Tykkään antaa suuseksiä.
Miten toiselle voi enää tässä vaiheessa ilmoittaa, että asioiden pitäisi muuttua? Tuskin oppii koskaan suutelemaan...? Siitä en edes kehtaa mainita.
Saanko suudella toisia miehiä? Ilman tunnesidettä kunhan vain saisin joskus kunnon suutelua... kaipaan sitä.
Kommentit (7)
Jos seksin ohjeistus on saman laista kun auton ajamisen ohjeistus apukuskin paikalta, kyse on varmasta seksintappajasta.
Eikö nautinnon osoittaminen miehelle, innosta häntä toimimaan haluamallasi tavalla?
suutelu ole mktään seksiä. Toiselta mieheltä suutelua ja voit palkita sen hyvällä suihin otolla.
Ja vähän liikettä mieheenkin. Käske se heti vieraisiin antamaan sitä suuseksiä, ettei tarvitse sinua kotona loukata.
Mulla oli tuollainen mies reilun viisi vuotta. Seksin määrä laski loppua kohden kuin lehmän häntä, minähän se olin maho frigidi lehmä joka pihtaa silkkaa vittumaisuuttaan. Eipä paljon jaksa kiinnostaa kun toinen ei suostu kuuntelemaan. Tappeluhan siitä tuli.
Joka kerta palattiin samaan aiheeseen, olis jotain parannettavaa ja aina oli ukolta sama vastaus, 'kun et sä koskaan sano mitä pitäis tehdä toisin'. Enpä, vuositolkulla koettanut ohjeistaa miten mä toimin ja mikä tuntuu parhaalle. Ukko jaksaa yrittää kolme sekuntia ja sitten on taas sama kuvio päällä, seuraavalla kerralla ei jaksa yrittää sitäkään vähää.
En mäkään pidä nuolemisesta, sormet toimii paljon paremmin. Lukemattoman monta kertaa tästäkin sanoin, asiallisesti silloin kun seksistä keskusteltiin, mutta ei. Aina oli kieltä alapäähän tunkemassa, vaikka mä nimenomaan sanon että ei innosta. Ennemmin päinvastoin. Ja ne kaikki muut jutut...
Sorry vuodatus. Tiedän miltä ap:sta tuntuu ja omalla kohdallani yritys muuttaa asioista paremmaksi minunkin kannaltani oli tulokseton.
Edelleen yritän opettaa miestä suutelemaan kunnolla. Kiihotun ihanista suudelmista, mutta mieheltä niitä ei valitettavasti saa.
Eikä myöskään osaa tyydyttää minua kunnolla. Hän ei yksinkertaisesti malta.
kysymykseen ja huomaan kuinka paljon kaipaan suutelua...
Mikä siinä miehillä on että se ohjeistus ei mene perille. Olen selittänyt sadasti miten klitorista kannattaa sormella hieroa, mutta aina tekee jotain muuta....
Itse kuuntelen miestä miten haluaa, että otan häneltä suihin.
Miten näistäkin asioista avutua tässä vaiheessa... tuntuu varmaan suht pahalta ilmottaa että olet huono suutelemaan ja sormetuskaan ei onnistu...
ap
Minä rakastan rintojeni suuteloa. Tulen siitä aivan villiksi, mutta mieheni unohtaa niin kauhean usein maitorauhaseni. Nyt olen alkanut säännöllisesti rakastellessamme kuiskimaan mieheni korvaan, että rinnat kulta rinnat, mutta tuntuu, että saan toistella tuota joka kahden minuutin päästä.
Ei suutelu eikä pelkkä nainti ole aviorikos. Se muuttuu siksi, jos touhuun tulee tunnetta mukaan. Käy hyvä ihminen vieraissa, niin pääset vaivastasi.