Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häämekon ostaneet! Kauan säilytit häämekkoasi ennenkuin pistitte pois?

Vierailija
25.07.2012 |

Mietin mitä tekisin puvulleni. Päälleni ei enää mahdu ja haluaisin laittaa pois kun en enää itse tarvitse ja säilytystilaa ei ole. On siis muutamia vuosia aikaa häistä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkipukuni säilytän ihan itse. Sitäpaitsi klassisesta puvusta on myös tyttäreni kiinnostunut.

Vierailija
2/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli minulle vain vaate vaatteiden joukossa, ei mikään perinteinen kermakakku-unelma vaan leninki, jolle ei ollut käyttöä muutoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuollahan se kaapissa edelleen roikkuu. Ja mahtuu muuten päällekin vielä. En tiedä tarvitseeko sitä kukaan koskaan, mutta onpahan yksi muisto. Jos sen olisi aikonut myydä, niin olisi kannattanut tehdä heti, kukaan ei enää halua hihallista hääpukua. Katsotaan, jos tytöistä joku haluaa sitä aikanaan käyttää/muokata käyttöön. Kangas on laadukasta ja kaunista.

Vierailija
4/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. se roikkuu vaatehuoneessa edelleen, häistä 12v ja mieskin on jo ehtinyt vaihtumaan parempaan :D mutta mekko on komerossa ja pysyy, tehköön tyttö sille ainakaan jotain jos tahtoo.

Vierailija
5/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta vajaa vuosi häistä.. komerossa roikkuu.

Aion nyt tulevana 1-vuotispäivänä lyhennyttää sen ja käyttää sitä juhlistaessa ;) Sen jälkeen varmaan taas roikkuu säilytyksessä kun en usko että raaskin luopua..

Vierailija
6/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta sitten naimisiin menty. Ei tiedä vaikka tyttäret sitä käyttävät sitten aikanaan.

Vierailija
7/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyttäriä, mutta silti en myy.

Aikanani ajattelin, että teettäisin siitä iltapuvun, mutta ei ole tullut sellaista juhlaa vastan, että sitä olisin tarvinnut. Lapset saavat sitten kuolemani jälkeen myydä. Tai ehkä joku lapsenlapsi keksii käyttöä?

Vierailija
8/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juhannuksena oli kymmenen vuotta häistä. Yläosa on niin tiukka, että raskauksien jälkeen ei ole enää mahtunut päälle. Mutta ehkä mun tyttö haluaa joskus käyttää sitä.

Vierailija
9/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkuu tuolla yläkerran kaapissa, tyttäriä ei ole miniät ei varmaan huoli joten pitäis varmaan heittää pois, mutta toisaalta onpa sillä tilaa olla siellä kaapissa.Päälle ei mahdu.

Vierailija
10/10 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaan 12 vuotta häistä ja tallessa on. Yritin myydä, mutta vaihtui juuri muoti hihallisista sellaisiin hihattomiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän