Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni ihan oikeasti nauttii seksitä?

Vierailija
25.07.2012 |

Mikä siinä muka on nautittavaa?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän miestä varten. Vaikka nainen muka nauttii seksistä niin ihan tutkimusten mukaankin siinä taustalla on nautinto siitä tunteesta että on haluttu ja saa kerrankin valtaa mieheen. Seksi on vallankäyttöä naiselta koska normaalin miehen on päästävä purkautumaan säännöllisesti ja naiset on käyttäny tätä hyväksi koko ihmiskunnan ajan. Seuratkaa eläinkuntaa, uroot ne naaraitten perässä juoksee ja panee, ei naaraat pane uroita.

Vierailija
22/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nautittavaa olla haluttu ja hellyyden kohde. On nautittavaa tehdä itse toiselle hyvää. Vihjailla pitkin päivää, johti se sitten itse toimintaan tai ei. On nautittavaa, että pystyy luottamaan toiseen ja heittäytymään sillä tavalla. Osa nautinnosta tulee siitä tiedosta, ettei kukaan muu pysty tuottamaan puolisolle sellaista mielihyvää. Seksi ei todellakaan ole vain alapäässä. On yhteisiä kokemuksia ja vain meidän kahden välisiä tsoukkeja. Seksissä voi myös ottaa itse vastuuta nautinnostaan: ohjata puolisoa tai ottaa onnen omiin käsiin ;)

Joskus, jos ei pysty täysin rentoutumaan (esim. keskeytyksen pelon vuoksi), seksi ei ole parhaimmillaan, mutta silti se on aina hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että molemmat olis levänneitä ja tilanne olis sellainen, ettei keskeyttämisen vaaraa (esim. lasten taholta) ole. Silloin voisin nauttia seksistä.

Mutta esim. lomilla kun koko perhe majoittuu samassa hotellihuoneessa, tuntuu lähinnä ahdistavalta kun mies haluaa seksiä. Miksi on muka pakko saada; mun mielestä aikuinen voisi psyykata itseään, että nyt tilanne on tämä ja sillä mennään, mutta ei. Valot kun sammuu niin on varppina kimpussa "ihan hiljaa vaan ja peiton alla", just.

Tai toinen esimerkki: lapsi leikkii ulkona ja voi milloin tahansa tupsahtaa sisälle. Mies vaan tuumaa, että "vedetään viltti päälle". Eipä paljon tee mieli kun kesken touhun on riski, että lapsi tulee pyytämään vaikka mehua. Housuittako sitä lähden antamaan?

Tai viiden aikaan aamulla kesken unien on myös tosi huono hetki.

Koska koen, että aina tulisi olla valmis seksiin, on se lakannut kiinnostamasta lähes kokonaan.

Mulla on kaksi alle kouluikäistä lasta, mutta onneksi intohimo on miehen kanssa säilynyt.

Musta on vaan kivaa, jos mies herättää keskellä yötä ja pannaan ihan spontaanisti. Lomalla jos ollaan samassa hotellissa voi mennä yhdessä vaikka suihkuun sillä aikaa kun lapset katsovat leffaa tai kotona joskus korjataan alakerrassa kylppärin putkea tai vastaavaa.

Vierailija
24/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on vallankäyttöä naiselta koska normaalin miehen on päästävä purkautumaan säännöllisesti ja naiset on käyttäny tätä hyväksi koko ihmiskunnan ajan.

Ei tullut mieleen, että nainen saattaa haluta enemmän ja useammin kuin mies? Olen ihmetellyt joskus sitä, etten ole oikeastaan koskaan ollut haluton. Mutta jos törmäisin tuolla tavalla ajattelevaan mieheen, asia voisi olla täysin toisin.

Vierailija
25/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisissa tilanteissa. - Joskus on kiva panna "ihan hiljaa peiton alla" tai vähän kiireessä ja yllätetyksi tulemisen pelossakin. Ulkomailla voi mennä lapsen nukahdettua vaikka yhdessä hotellihuoneen kylpyhuoneeseen ja tehdä sen suihkussa/kylpyammeessa ihan rauhassa. Joskus on kiva herätä seksiin kesken unien, pikapanot jaksaa illalla tai aamulla vähän väsyneempänäkin. Ja onhan ne lapset välillä hoidossa, naapurissa leikkimässä tms., ainakin meillä. Silloin sitten rakastellaan rauhassa ja moneen otteeseen.

Meillä ei ainakaan ole koskaan ollut mahdotonta sovittaa seksiä lapsiperhearkeen. Ja seksiä voi saman kumppaninkin kanssa olla vaikka miten monenlaista. Meillä ainakin vaihdellaan tyylejä, asentoja ja aktin kestoa. Kaikki pikaisista/ rajuista panoista hitaaseen ja nautinnolliseen rakasteluun käy, paikoiksi käy yhtä hyvin oma sänky, hotellin suihku kuin vaikka taloyhtiön pesutupakin...Minusta kaikenlaisessa seksissä on omat nautintonsa. Tietysti on tympeää, jos seksi on aina pikaista ja salamyhkäistä panemista, mutta ihan yhtä tympeää on, jos aina pitäisi odottaa juuri sopivaa, hiljaista ja rauhallista hetkeä ja hempeillä tunti sekä ennen että jälkeen seksin. Vaihtelu virkistää!

Mielestäni onnistuneeseen seksielämään tarvitaan myös muuten toimiva suhde. Kun hellyys tai halun osoittaminen ei liity vain seksiin, vaan läheisyyttä, arvostusta ja halua osoitetaan monin eri tavoin arjessa, haluaa sitä seksiäkin automaattisesti tämän rakastamansa ihmisen kanssa. Sen, joka osoittaa muutenkin kaikin puolin, että olet arvokas ja haluttava ja hyvinvointisi on hänelle tärkeää.

Minä pidän seksissä sekä fyysisestä että henkisestä läheisyydestä, mutta seksi ei kyllä ole todellakaan ainoa tapa, jolla mieheni kanssa osoitamme fyysistä tai henkistä läheisyyttä toisillemme!

Vierailija
26/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele eka nauttimaan ihan yksin itsetyydytyksen avulla, leluilla tai käsin, mistä nautit ja kokeilemaan kaikenlaista. Ja vaikka sinusta tuntuu ettei mikään hetki ole se oikea seksiin, niin kokeile joskus pysähtyä kuitenkin, hakea mielestäsi niitä hetkiä jolloin olet kiihottunut ja nauttinut. noissa kuvitelmissa ne itsetyydytykset ovat avuksi.

Tee töitä nautintosi eteen, mutta älä vaadi liikoja. Joskus vaan pysähtyminen kesken kiireiden ja hässäkän on helpompaa kuin kuvitteletkaan.

Ota vaikka ohjat omiis käsiisi ja teet sellaisia , mistä itse pidät. Sanot miehellesi että nyt tehdäänkin näin ja ohjailet homman oman nautinosi mukaan. mutta jatkossa muista ettei aina voi tehdä niin ;)

Vierailija
27/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele eka nauttimaan ihan yksin itsetyydytyksen avulla, leluilla tai käsin, mistä nautit ja kokeilemaan kaikenlaista. Ja vaikka sinusta tuntuu ettei mikään hetki ole se oikea seksiin, niin kokeile joskus pysähtyä kuitenkin, hakea mielestäsi niitä hetkiä jolloin olet kiihottunut ja nauttinut. noissa kuvitelmissa ne itsetyydytykset ovat avuksi.

Tee töitä nautintosi eteen, mutta älä vaadi liikoja. Joskus vaan pysähtyminen kesken kiireiden ja hässäkän on helpompaa kuin kuvitteletkaan.

Ota vaikka ohjat omiis käsiisi ja teet sellaisia , mistä itse pidät. Sanot miehellesi että nyt tehdäänkin näin ja ohjailet homman oman nautinosi mukaan. mutta jatkossa muista ettei aina voi tehdä niin ;)

eikä varsinaisesti mitään muutakaan teknistä kikkailua

Hyvä seksi perustuu kahden ihmisen läheisyyteen ja rakkauteen ja siitä tulee se nautittavuuden tunne

Vierailija
28/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tykännyt 17- vuotiaasta asti. Nyt olen 38v. Mutta huom huom! vain oman vakituisen kumppanin kanssa, eli en ole koskaan ollut hiukkaakkaan kiinnostunut irtoseksistä. Kumppanin taidot ei merkkaa mitään, seksi on leikkiä ja siinä kokeillaan mitä mieli tekee ja pidetään toisiamme hyvänä:)

T Nainen 74

Vierailija
29/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että molemmat olis levänneitä ja tilanne olis sellainen, ettei keskeyttämisen vaaraa (esim. lasten taholta) ole. Silloin voisin nauttia seksistä. Mutta esim. lomilla kun koko perhe majoittuu samassa hotellihuoneessa, tuntuu lähinnä ahdistavalta kun mies haluaa seksiä. Miksi on muka pakko saada; mun mielestä aikuinen voisi psyykata itseään, että nyt tilanne on tämä ja sillä mennään, mutta ei. Valot kun sammuu niin on varppina kimpussa "ihan hiljaa vaan ja peiton alla", just. Tai toinen esimerkki: lapsi leikkii ulkona ja voi milloin tahansa tupsahtaa sisälle. Mies vaan tuumaa, että "vedetään viltti päälle". Eipä paljon tee mieli kun kesken touhun on riski, että lapsi tulee pyytämään vaikka mehua. Housuittako sitä lähden antamaan? Tai viiden aikaan aamulla kesken unien on myös tosi huono hetki. Koska koen, että aina tulisi olla valmis seksiin, on se lakannut kiinnostamasta lähes kokonaan.

Ihan ihmeellisiä tekosyitä nyt keksit. Ettet vain ole liian ruma ja siten et enää kehtaa panna? Toisekseen mitä sitä ulkomailla seksihommista huolia? Mies huoriin siksi aikaa kun sinä vahdit hotellissa penskoja. Kaikki voittaa silloin; sinun ei tarvi huolehtia lapsista, sinun ei tarvi hävetä rumaa kroppaasi, ja mies pääsee panemaan kuumaa eksoottista kaunotarta halvalla.

ihmiset joille on pääasia vain nussia, oli siis tilanne mikä vain, ovat hieman yksinkertaisia.

Aina ei tarvitse haluttaa. Ja miksi pitäisikään aina haluttaa?

Jos kumppanin tekee mieli seksiä joka päivä kaksi kertaa, niin onko toisen pakko myös haluta? Jos mies haluaa syödä kymmenen kertaa päivässä, niin onko vaimonkin syötävä kymmenen kertaa? Toki vaimo voi rakkaudesta kokata sen kymmenen kertaa päivässä miehelleen, mutta ei kai sen pitäisi olla pakko? Mies voi omin pikku kätösin välillä itsekin kokkailla murkinansa ;)

... Vetää vitun päähäsi, jos ei ole mitään muuta sanottavaa kuin typerää vittuilua. Mutta kai se on niin tärkeetä sulle haukkua heti lihavia vai ?!?

Vierailija
30/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin täysillä, se on yksi hienoimmista ja parhaista asioista elämässäni ja parisuhteessamme!! Olen nainen ja varmasti nautin yhtä paljon seksistä kuin mieheni. En myöskään allekirjoita, että ihminen olisi verrattavissa eläimeen tässä suhteessa, kuten yksi vastaaja kertoi. En tiedä nauttivatko urokset eläinmaailmassa siittämisestä sen enempää kuin naaraat, elävät pikemminkin vaistojensa varassa. Ihmset sen sijaan rakastelevat ainakin oman käsitykseni mukaan, mukana on myös AIVOT vaistojen innoittajina.

Minusta on myös ihmeellistä sanoa, että seksistä paljon pitävät ihmiset ovat yksinkertaisia, kuten joku osasi aiemmin kertoa. Onko kulinaristi yksinkertainen, kun nauttii ja rakastaa ruokaa ja uusia makuelämyksiä? Minusta älykkyyttä voi rankata täysin erilaisin menetelmin.

Seksistä eivät varmastikaan kaikki sitten nauti mutta ainakin siitä pitäisi osata nauttia. Pitäisi osata olla oma itsensä ja antaa ja ottaa kaikkensa varsinkin tunnetasolla, vartalo kyllä seuraa perässä. Meilläkin on kaksi pientä lasta mutta meillä on huoneen ovi kiinni pikkukakkosen aikaan, illalla lasten mentyä nukkumaan tapahtuu juttuja ja aina kun on pieni mahdollisuus, voi ainakin yrittää...mitä väliä sillä on, jos joskus päädytään pikaisiin tai ei saada hommaa loppuun? Silloin odotan seuraavaa kertaa vieläkin innokkaampana. Vaikeinta on välillä pitää näppinsä erossa. Ja ihan tavallisia ihmisiä ollaan molemmat, aika nuoria tosin vielä (alle 30-vuotiaita). Innolla odotan mitä tulevaisuus tuo tullessaan ;)

Vierailija
31/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on hyvä opetella hieman itsestään, mistä tykkää ja mikä saa nautinnon tuntumaan paremmalta.

Ei hyvään seksiin tartte välineitä, mutta jos ei ole hyvää seksiä, niiden avulla voi opetella löytämään hyvän seksin ;)

Tarkoitus ei ole välineurheilu, vaan anutinnon opettelu. 10

Vierailija
32/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä 5-6 kertaa viikossa, usein enemmänkin. Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta, kaksi lasta.

Seksi on meille liima, joka pitää meidät parina eikä vain ystävinä. Se on nautinnollista ja ihanaa, antaa voimaa arkeen ja kohottaa itsetuntoa naisena ja miehenä.

Vierailija
33/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ei oo tuntu, etten nauttis seksistä tai että en haluais. Ja ku kaikki lapset on pieniä ni aina on riski, että joku keskeyttää. Sen kans täytyy vaan elää. No, mä en oo muutenkaan mikään stressaajatyyppi, ni en myöskään stressaa sitä, että joku saattaa joskus keskeyttää. Ja jos tuntuu, että riski on suuri, ni makkarin oven saa lukkoon, ni ei tarvi säikäyttää lapsia. Mun mielestä mm seksi on sellainen asia, joka tekee parisuhteesta erityisen verrattuna muihin ihmissuhteisiin.

Vierailija
34/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi perustuu kahden ihmisen läheisyyteen ja rakkauteen ja siitä tulee se nautittavuuden tunne

Minusta hyvä seksi perustuu hyvään seksiin, siitä minä sen nautinnon saan. Rakkaus ja läheisyys kyllä tyydyttää muuten, mutta kun haluan seksiä, haluan seksiä enkä mitään läheisyyshipsuttelua.

Vierailija
35/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän on aivan ihanaa! Mua varmaan moni luulee sellaiseksi estoiseksi tyypiksi koska olen aika vaatimattoman näköinen ja olin neitsytkin 22-vuotiaaksi asti, mutta todellisuudessa olen aina valmis seksiin, kun mies ehdottaa.. ;) Ja aika usein se olen minä joka ehdottaa. :D

Me onneksi miehen kanssa sovitaan seksuaalisesti hyvin yhteen. Miehellä on sopivan kokoinen mun makuun, ai että rakastan sitä kun hän liikkuu sisälläni.

Arvatkaa alkoiko panettaa, mutta kun on menkat just.

Vierailija
36/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarvitsen seksiä seksin takia, en läheisyyden takia. Mutta parasta on tosi kuuma, rajukin seksi oman miehen kanssa, siinä on kaikki samassa paketissa. Mutta en siis tarvitse mitään erityistä läheisyyden tarvetta voidakseni harrastaa seksiä, joskus vedetään pikaiset tyyliin ei lämmittelyjä ja hame vaan ylös, toisinaan mua ei niin kiinnostais mutta mies haluaa ja toisinaan taas miestä ei kiinnosta mutta mä käyn kuumana. Ja kas kummaa, kun puuhaan ruvetaan, on kohta kumpikin ihan intona mukana.

Minusta hyvä seksi perustuu hyvään seksiin, siitä minä sen nautinnon saan. Rakkaus ja läheisyys kyllä tyydyttää muuten, mutta kun haluan seksiä, haluan seksiä enkä mitään läheisyyshipsuttelua.

Vierailija
37/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kovasti. Voi tietysti johtua siitäkin, että saan aina orgasmin, siis aina ja helposti! Siihen on kyllä pitänyt vähän opetella.

Mutta mulle käy just nuo mainitsemas tilanteetkin. Joskus laitan lapsille rusinapaketit kouraan, ja lastenohjelman pyörimään, ja kutsun miehen makkariin (viikonloput, lomat). Silloin tuon yksivuotiaan täytyy kyllä nukkua, siihen ei

voi vielä "luottaa". En tykkää keskeytyksistä

nimittäin minäkään.

Tätä mieltä vaimo 33, 3 lasta.

Vierailija
38/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siihen on opeteltava, eikös vaan ? Ja siihen on hyviä konsteja ottaa niitä apuvälineitä mukaan.

jos ei nauti itsestään, ei nauti seksistä oikein missään muodossa eli seksi ei ole hyvää.

jos pystyy nauttimaan ja saa orgasmin , osaa nauttia. Joo mielestäni seksiin ei tartte joka kerta sitä hissuttelua, vaan ihan vaan seksiä ;)

Vierailija
39/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että molemmat olis levänneitä ja tilanne olis sellainen, ettei keskeyttämisen vaaraa (esim. lasten taholta) ole. Silloin voisin nauttia seksistä.

Mutta esim. lomilla kun koko perhe majoittuu samassa hotellihuoneessa, tuntuu lähinnä ahdistavalta kun mies haluaa seksiä. Miksi on muka pakko saada; mun mielestä aikuinen voisi psyykata itseään, että nyt tilanne on tämä ja sillä mennään, mutta ei. Valot kun sammuu niin on varppina kimpussa "ihan hiljaa vaan ja peiton alla", just.

Tai toinen esimerkki: lapsi leikkii ulkona ja voi milloin tahansa tupsahtaa sisälle. Mies vaan tuumaa, että "vedetään viltti päälle". Eipä paljon tee mieli kun kesken touhun on riski, että lapsi tulee pyytämään vaikka mehua. Housuittako sitä lähden antamaan?

Tai viiden aikaan aamulla kesken unien on myös tosi huono hetki.

Koska koen, että aina tulisi olla valmis seksiin, on se lakannut kiinnostamasta lähes kokonaan.

Eli aamulla ei jaksa ja illalla ei pysty. Aamun ja illan välillä ei pysty, koska on lapset. Lomat tehdään perheenä, että voi tehokkaasti torpata miehen ehdotukset. Ja koska sikamies haluaa seksiä vaimonsa kanssa, niin se vie ne loputkin halut.

Miehen pitäisi psyykata itseään, että kun naimisssa ollaan ja lapsia on, niin seksi loppuu siihen. Eikö se mies todellakaan tajua, että tuo on se sovittu juttu seuraavaksi 20 vuodeksi.

Seksintapposuunnitelma jatkuu siten, että sitten kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa ja aikaa olisi, onkin vaihdevuodet ja muuta kivaa tekosyytä, ettei silloinkaan ole "oikeaa" aikaa. Ja koska mies on halunnut seksiä 20 vuotta halut on tapettu todella tehokkaasti muutenkin.

Vierailija
40/47 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä sitä muuten harrastaisi. Sulla on asennevamma, pahat estot tai paska mies siellä sängyssä.