Kuinka moni ihan oikeasti nauttii seksitä?
Kommentit (47)
Olla haluttu ja saada mitä haluaa.
Haluaisin, että molemmat olis levänneitä ja tilanne olis sellainen, ettei keskeyttämisen vaaraa (esim. lasten taholta) ole. Silloin voisin nauttia seksistä.
Mutta esim. lomilla kun koko perhe majoittuu samassa hotellihuoneessa, tuntuu lähinnä ahdistavalta kun mies haluaa seksiä. Miksi on muka pakko saada; mun mielestä aikuinen voisi psyykata itseään, että nyt tilanne on tämä ja sillä mennään, mutta ei. Valot kun sammuu niin on varppina kimpussa "ihan hiljaa vaan ja peiton alla", just.
Tai toinen esimerkki: lapsi leikkii ulkona ja voi milloin tahansa tupsahtaa sisälle. Mies vaan tuumaa, että "vedetään viltti päälle". Eipä paljon tee mieli kun kesken touhun on riski, että lapsi tulee pyytämään vaikka mehua. Housuittako sitä lähden antamaan?
Tai viiden aikaan aamulla kesken unien on myös tosi huono hetki.
Koska koen, että aina tulisi olla valmis seksiin, on se lakannut kiinnostamasta lähes kokonaan.
Meillä sitä vain on liian harvoin, valitettavasti. Mutta sitten kun sitä on, se on poikkeuksetta nautittavaa.
Meillä ei koskaan toimittaisi ap kuvaamalla tavalla... Molemmat haluamme, että tilanne on rauhallinen, siksi meillä onkin seksiä melko harvoin, vain muutaman kerran kuussa. :(
Ei kelpaa loma tai arki, lapset ulkona tai sisällä.... aina on joku vialla.
Mutta esim. lomilla kun koko perhe majoittuu samassa hotellihuoneessa, tuntuu lähinnä ahdistavalta kun mies haluaa seksiä.
Eipä paljon tee mieli kun kesken touhun on riski, että lapsi tulee pyytämään vaikka mehua. Housuittako sitä lähden antamaan?
viiden aikaan aamulla kesken unien on myös tosi huono hetki.
Haluaisin, että molemmat olis levänneitä ja tilanne olis sellainen, ettei keskeyttämisen vaaraa (esim. lasten taholta) ole. Silloin voisin nauttia seksistä.
Mutta esim. lomilla kun koko perhe majoittuu samassa hotellihuoneessa, tuntuu lähinnä ahdistavalta kun mies haluaa seksiä. Miksi on muka pakko saada; mun mielestä aikuinen voisi psyykata itseään, että nyt tilanne on tämä ja sillä mennään, mutta ei. Valot kun sammuu niin on varppina kimpussa "ihan hiljaa vaan ja peiton alla", just.
Tai toinen esimerkki: lapsi leikkii ulkona ja voi milloin tahansa tupsahtaa sisälle. Mies vaan tuumaa, että "vedetään viltti päälle". Eipä paljon tee mieli kun kesken touhun on riski, että lapsi tulee pyytämään vaikka mehua. Housuittako sitä lähden antamaan?
Koska koen, että aina tulisi olla valmis seksiin, on se lakannut kiinnostamasta lähes kokonaan.
Ihan ihmeellisiä tekosyitä nyt keksit. Ettet vain ole liian ruma ja siten et enää kehtaa panna?
Toisekseen mitä sitä ulkomailla seksihommista huolia? Mies huoriin siksi aikaa kun sinä vahdit hotellissa penskoja. Kaikki voittaa silloin; sinun ei tarvi huolehtia lapsista, sinun ei tarvi hävetä rumaa kroppaasi, ja mies pääsee panemaan kuumaa eksoottista kaunotarta halvalla.
hankala löytää sopivaa hetkeä seksiin. Minä tahdon illalla, kun lapset nukkuu, mutta mies ei jaksa, kun herää aikaisin aamulla. Viikonloppuna mies juo kaljaa, joten se on jo turn off. Jos se aamulla vonkaa, niin joko haisee vanhalta viinalta tai sitten lapset keskeyttää. Eli ei taaskaan onnistu. Mun mielestä paras hetki olis pe tai la-ilta lasten mentyä nukkumaan, ja voitais viettää romanttinen ilta kahdestaan. Mut kalja-ja lonkerotölkit tulee siihen väliin aina. :(
Nauttisin kyllä seksistä, kun sitä saan rauhassa, ilman kiirettä tai kiinnijäämispelkoa. Nyt yli kolmikymppisenä olen alkanut nauttia seksistä ihan eri tavalla kuin nuorempana. Miehen tietynlaien kosketus koko vartalolla saa minut ihan kuumaksi. Parasta seksissä on mun mielestä hetki ennen yhdyntää. Kädet ja suu ja muutenkin koko tilanne, tunne, kun mua halutaan, on ihan mieletön. Kyllä yhdyntäkin tuntuu hyvältä, ja joskus laukeankin, mutta ei se ole se tärkein.
mutta miehen mielestä siihen mukaan kuuluu AINA seksi :(
mutta meilläkin oli just tuommosta kun lapset oli pieniä ja nyt kun ne on teinejä, tilanne ei ole yhtään helpompi. Mutta seksi meillä kumma kyllä on vaan parantunut vuosien saatossa.
Mäkin tahtoisin rauhan rentoutua ja nauttia mutta ihan kahdenkeskistä aikaa on kovin harvoin.
mutta miehen kanssa saan harvoin, mies tulee aina nopeammin. Oikeasti voisin olla ilman aika pitkäänkin.
kunnon suuseksi on nautittavaa mutta sitä ei teillä ilmeisesti tehdä.
Haluaisin, että molemmat olis levänneitä ja tilanne olis sellainen, ettei keskeyttämisen vaaraa (esim. lasten taholta) ole. Silloin voisin nauttia seksistä. Mutta esim. lomilla kun koko perhe majoittuu samassa hotellihuoneessa, tuntuu lähinnä ahdistavalta kun mies haluaa seksiä. Miksi on muka pakko saada; mun mielestä aikuinen voisi psyykata itseään, että nyt tilanne on tämä ja sillä mennään, mutta ei. Valot kun sammuu niin on varppina kimpussa "ihan hiljaa vaan ja peiton alla", just. Tai toinen esimerkki: lapsi leikkii ulkona ja voi milloin tahansa tupsahtaa sisälle. Mies vaan tuumaa, että "vedetään viltti päälle". Eipä paljon tee mieli kun kesken touhun on riski, että lapsi tulee pyytämään vaikka mehua. Housuittako sitä lähden antamaan? Tai viiden aikaan aamulla kesken unien on myös tosi huono hetki. Koska koen, että aina tulisi olla valmis seksiin, on se lakannut kiinnostamasta lähes kokonaan.
Ihan ihmeellisiä tekosyitä nyt keksit. Ettet vain ole liian ruma ja siten et enää kehtaa panna? Toisekseen mitä sitä ulkomailla seksihommista huolia? Mies huoriin siksi aikaa kun sinä vahdit hotellissa penskoja. Kaikki voittaa silloin; sinun ei tarvi huolehtia lapsista, sinun ei tarvi hävetä rumaa kroppaasi, ja mies pääsee panemaan kuumaa eksoottista kaunotarta halvalla.
minä ymmärrän tuota naista oikein hyvin. Naiselle seksi on ennen kaikkea pääkopasta lähtevä asia, ja jos hän kokee, ettei pysty keskittymään ja pääsemään vireeseen ja toimii lähinnä pumpattavan barbaran/käden korvikkeena miehelle, niin vaikea siinä on syttyäkään.
Tekosyitä nuo eivät todellakaan ole.
Ja koko homma siinä on nautittavaa, mutta parasta on orgasmi.
Tero
Mikä siinä muka on nautittavaa?
Ihanaa olla haluttu ja haluttava. Saada ja olla antajana.
Milloin pitkän kaavan mukaan ja milloin pikaiset.
Jo siitä saa niin mahtavan fiiliksen, kun puolisoa voi kiusoitalla ja tehdä yhtä sun toista.
Tai olla itse se jota kiusoitellaan.
Meillä on seksiä usein ja se ei ole tylsää.
Molemmat ovat tyytyväisiä.
Jo se aamusta alkava kiusoittelu ja vihjaisut yms on nautinto. Se kutkuttava ja odottava fiilis.
Aah...nyt tekisi ihan heti mieli kellistää mies:)
Jos ehdotan miehelle, että mennään edes makkariin kun lapsi on ulkona. Niin ei, siinä sohvalla on saatava (josta siis suora näköyhteys eteiseen). Ja sitten moittii mua kun olen niin estynyt, että vain makkari kelpaa seksiin. Monta kertaa seksi olisi nautittavaa viikonloppuaamuina kun molemmat on levänneitä ja lapsi katsoo piirrettyjä. Silloin voisi laittaa vaan oven kiinni ja nauttia, mutta usein mies yrittäjänä nousee myös silloin tekemään töitä heti aamusta.
No, oli tekosyitä tai ei, niin noin minä koen eikä sillä ole mitään tekemistä ulkonäköni tai painoindeksini kanssa.
Ps. Mieheni ei myöskään ymmärrä, miksi en anna tunkea kättä pilluun silloin kun ajan autoa, huoh.
Ihanaa olla haluttu ja haluttava. Saada ja olla antajana. Milloin pitkän kaavan mukaan ja milloin pikaiset. Jo siitä saa niin mahtavan fiiliksen, kun puolisoa voi kiusoitalla ja tehdä yhtä sun toista. Tai olla itse se jota kiusoitellaan. Meillä on seksiä usein ja se ei ole tylsää. Molemmat ovat tyytyväisiä. Jo se aamusta alkava kiusoittelu ja vihjaisut yms on nautinto. Se kutkuttava ja odottava fiilis. Aah...nyt tekisi ihan heti mieli kellistää mies:)
Ihanaa olla haluttu ja haluttava. Saada ja olla antajana. Milloin pitkän kaavan mukaan ja milloin pikaiset. Jo siitä saa niin mahtavan fiiliksen, kun puolisoa voi kiusoitalla ja tehdä yhtä sun toista. Tai olla itse se jota kiusoitellaan. Meillä on seksiä usein ja se ei ole tylsää. Molemmat ovat tyytyväisiä. Jo se aamusta alkava kiusoittelu ja vihjaisut yms on nautinto. Se kutkuttava ja odottava fiilis. Aah...nyt tekisi ihan heti mieli kellistää mies:)
Meillä on aktiivinen ja nautinnollinen seksielämä 4:stä lapsesta huolimatta (no, nyt jo osa poissa kotoa). Aina on pidetty huolta että on kahdenkeskistä aikaa, eikä olla nyrpistelty sille pikaisellekaan viltin alla. On vain niin upeaa olla haluttu!! Lähes 20v kimpassa ja vielä lähetellään vihjailevia viestejä lähes päivittäin, hipaistaan ohimennen merkitsevästi ja kerrotaan päivittäin toiselle miten upea toinen on!
Parasta seksissä on se läheisyys ja nautinnon tuottaminen toiselle.
Haluaisin, että molemmat olis levänneitä ja tilanne olis sellainen, ettei keskeyttämisen vaaraa (esim. lasten taholta) ole. Silloin voisin nauttia seksistä. Mutta esim. lomilla kun koko perhe majoittuu samassa hotellihuoneessa, tuntuu lähinnä ahdistavalta kun mies haluaa seksiä. Miksi on muka pakko saada; mun mielestä aikuinen voisi psyykata itseään, että nyt tilanne on tämä ja sillä mennään, mutta ei. Valot kun sammuu niin on varppina kimpussa "ihan hiljaa vaan ja peiton alla", just. Tai toinen esimerkki: lapsi leikkii ulkona ja voi milloin tahansa tupsahtaa sisälle. Mies vaan tuumaa, että "vedetään viltti päälle". Eipä paljon tee mieli kun kesken touhun on riski, että lapsi tulee pyytämään vaikka mehua. Housuittako sitä lähden antamaan? Tai viiden aikaan aamulla kesken unien on myös tosi huono hetki. Koska koen, että aina tulisi olla valmis seksiin, on se lakannut kiinnostamasta lähes kokonaan.
Ihan ihmeellisiä tekosyitä nyt keksit. Ettet vain ole liian ruma ja siten et enää kehtaa panna? Toisekseen mitä sitä ulkomailla seksihommista huolia? Mies huoriin siksi aikaa kun sinä vahdit hotellissa penskoja. Kaikki voittaa silloin; sinun ei tarvi huolehtia lapsista, sinun ei tarvi hävetä rumaa kroppaasi, ja mies pääsee panemaan kuumaa eksoottista kaunotarta halvalla.
ihmiset joille on pääasia vain nussia, oli siis tilanne mikä vain, ovat hieman yksinkertaisia.
Aina ei tarvitse haluttaa. Ja miksi pitäisikään aina haluttaa?
Jos kumppanin tekee mieli seksiä joka päivä kaksi kertaa, niin onko toisen pakko myös haluta? Jos mies haluaa syödä kymmenen kertaa päivässä, niin onko vaimonkin syötävä kymmenen kertaa? Toki vaimo voi rakkaudesta kokata sen kymmenen kertaa päivässä miehelleen, mutta ei kai sen pitäisi olla pakko? Mies voi omin pikku kätösin välillä itsekin kokkailla murkinansa ;)
kinuavat pillua!
Itse nautin suunnattomasti seksistä; se on vaan niin ihanaa olla toisen ihossa kiinni, kiihottua, rakastaa, tutea syvää yhteenkuuluvuutta ja ah, nauttia elimestä joka tekee niin hyvää, että taas jaksaa työt ja kotityöt :)
N40