Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 v uhmis viikoksi hoitoon vai mukaan pilaamaan loman

Vierailija
24.07.2012 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pilaa loman muutenkin. Meillä lapsi on ollut päiväkodista pois kesällä 2 vko ja se riittää, muuten lomaillaan miehen kanssa kahdestaan tai vaikka yksin. Ei lapset jaksa lomalla, ne kaipaa kavereita ja ohjattua toimintaa.

Vierailija
22/31 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin sen 3veenkin mukaan.vaikka koko ajan kiukuttelisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 vuotiaana pilas totaalisesti meidän viikon kotimaan loman. Suorastaan helvettiä oli istua samassa autossa tämän kirkujan kanssa. Päätin, että oli viimenen kerta, kun lähen siskon ja hänen tyttönsä kanssa minnekään :D

No sitten olikin 7 vuotias, kun mentiin viikoksi Kyprokselle. Itselläni oli 10 kk ikänen vauva mukana. Voi hyvät hykkyrät niitä kohtauksia sielläkin. Löi jatkuvasti perseen kenttään ja mikään ei ollu hyvä ja porukalla odoteltiin ja äitinsä maanitteli, lahjoi ja uhkaili tytärtään.

Seuraavan kerran kun lähdin siskon tytön kanssa reissuun, hän oli 20 vuotias ja mulla oli 1 vuotias poika ja mentiin yhdessä Amerikkaan lomalle. Siskon tyttö osas nyt kyllä jo käyttäytyä :D mutta kun 1 vuotiaani vähänkin inahti, niin heti katsoi sen näkösenä, et meinaako toi nyt alkaa huutamaan. Pidä se hiljasena. Teki mieli sanoa, et tietäsitpä vaan millanen kaamee kakara olit ite lapsena.

Vierailija
24/31 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen mielestähän se on ihan ok. (viitaten tuohon puola ketjuun)

Vierailija
25/31 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapset otettu lomareissulle mukaan vauvasta saakka, toki joskus on joku viikonloppureissu tehty kahdestaankin. Venezueelaan päräytettiin 2v, 3v ja 8v lasten kanssa eka kaukomatka, hienoa oli!

Vierailija
26/31 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis oma lapsenne kyseessä.Ja arvaapa paljonko "kiukuttelee" reissunne jälkeen, jos ette viikkoon näe!?

Vierailija
27/31 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulasten kanssa lomailu oli ihanaa mutta pari viime vuotta teinin kanssa on ollut yhtä helvettiä!

Oli sitten loma tai ei...

Mutta kun yksin en viikoksi vielä jätä ja mitään paikkaa ei ole mihin voisi mennä "hoitoon" niin sitä nyrpeetä naamaa on lomallakin katsottava ja kuunneltava sitä narinaa ja valitusta :(

Vierailija
28/31 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä as-piirteinen jumiutuva eskarilainen, joka ahdistuu jos pitää lähteä kotipihaa pidemmälle. Jopa puistot ovat niin ja näin; ennen lähtöä kiukkuaa, sanoo tyhmäksi jutuksi jne. mutta on lopulta kuitenkin iloinen että lähdimme puistoon. Silti sama juttu toistuu ja toistuu ja toistuu...

Kävimme mieheni kanssa viikon lomalla ja poika oli äitini luona, joka hänelle vauvasta asti tuttu hoitaja. Hänellä oli ollut hauskaa ja vaikka oli kaipaillut meitä, selvästi nautti olostaan äidilläni. En usko että vieraassa ympäristössä matkustaminen, ihmisten hälinä ym. olisi tehnyt hänelle hyvää.

Vierailija
29/31 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan jättäny etelän matkaa väliin Tempperamenttisen lapsensa vuoksi?

tai siis lykännyt sellaiseen vuoteen että matkustamisessa on jotain järkeä.

Itse vietin parina kesänä jokusen päivän seurueessa, jossa oli yksi kovin kiukkuinen pieni tyttö (3-4 v iässä pahimmillaan). Aivan hirveä huuto koko ajan. Lapsi ei oikeastaan edes osannut puhua kunnolla vaan se hänen kaikki ääntelynsä oli korvia vihlovaa kirkumista.

Samahan se tietysti missä sen lapsen kanssa on jos se huutaa koko ajan. Itse en kyllä ihmisten ilmoille veisi.

Vierailija
30/31 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lapsena n.3-vuotiaana sekä viikon etelänmatkalla mukana että isovanhemmilla hoidossa. Mulle ei jäänyt kummastakaan järjestelystä mitään traumoja ja vanhempieni mukaankin se sujui hyvin. En ymmärrä, miksi mammat hyökkäävät ap:n kimppuun. Hän jaksaa varmasti lapsen kanssa paremmin, jos saa viikon omaa lomaa.

Vierailija
31/31 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä uhmakas 2v ja en kyllä tällä hetkellä haluaisi matkustaa hänen kanssaan. Karkailee, ei pysy pöydässä, saa raivareita. Loma olisi helvettiä jos matkaan lähtisimme :)

Mutta en minä kyllä niinkään voisi tehdä, että kaikki muut perheestä lähtisivät ja yksi lapsi jäisi hoitoon. (meillä kolme vanhempaakin) Eli joko menisin sitten miehen kanssa ihan kaksin tai minä muutaman lapsen kanssa ja mies jäisi uhmakkaan kanssa kotiin.