Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dg syvä masennus

Vierailija
24.07.2012 |

keväällä olin todella loppu, ei maistunut ruoka, elämäoli vain synkkyyttä ja harmautta. Rahojen loppumista, laskujen maksuvaikeuksia, itseinhoa, ihmispelkoa jne

Nyt takana 5vkon viikon sairausloma + aloitettu neuroleptilääkitys tunnetiloja tasaamaan.

Lääkärin näkemys olisi sairauslomaa loppu vuoksi.. itse en näin pitkälle s-lomalle katso olevan tarvetta. Töihinpaluu tietenkin pelottaa; mutta mitä pidempään olen työelämästä pois, sitä korkeampi on kynnys sinne enää palata.

Miten houkuttelevaa olisikin olla ½ vuotta kotona, oikeastaan tekemättä mitään. Taloudellinen itsemurha tuosta tuli, kaikkiin laskuihin ei Kelan päiväraha riitä. Monet ihmiset joutuisivat taloussotkujeni vuoksi ahdinkoon.

Itse katson parhaaksi lähteä töihin lääkitykseni turvin, vaikka en ihan oma itseni vielä olisikaan. Katson sairauslomani tekevän enemmän vahinkoa läheisilleni.

Mistä saisin voimia potkia itseäni perseelle niinä aamuina, kun ahdistus iskee eikä töihinmeno tunnu hyvälle?

En halua olla ulosoton asikas..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hoida itseäsi kuntoon ja noudata lääkärin neuvoa? Masennus uusii herkästi.

10.v on/off kierteessä vaikean masennuksen kanssa

Vierailija
2/3 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä on niin vaikea päätös. Kun ei ole vakituista duunia alla, Kelan rahoilla ei elä. Enkä halua talousvaikeuksieni vuoksi saattaa läheisiäni vaikeuksiin.

Onneksi nykyinen määräaikainen työni ei vaadi suuria henkisiä kykyjä.. voisin vaikka selvitäkin ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaslomalla olin vain kun olin sairaalahoidossa. Olin viisi kertaa sairaalassa, pisin aika kolme kuukautta. Mulle ei ehdoteltu edes saikkua. Olis varmaan pitäny itse pyytää, ja olisin varmasti saanutkin. Lopulta parannuin mutta en tiedä olisinko ollut kunnossa nopeammin, jos olisin levännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä