peppu- ja suuseksi on yök yök
Peppu- ja suuseksi on kuvottavaa hommaa.
Pidän mielummin perinteisestä normaali rakastelusta. Mitenkäs teillä?
Kommentit (7)
suuseksi ja peppuseksi on vain mauste seksielämään, nam !
Rakastan seksiä sekä perinteisellä kaavalla, mutta myös suuseksiä, että peppuseksiä.
Nimimerkki 26 vuotta kiihkeää parisuhdetta takana
En tykkä suuseksistä myöskään saavana osapuolena. Ei vaan nappaa ajatus ketään nuolemassa kusivärkkejä, vaikka olis miten pesty ja puunattu ennen aktia. En pidä myöskään pussailusta yhtään. Oikeastaan olen aseksuaali, mutta koska parisuhde on kompromisseja, olen suostunut kaikkiin yllämainittuihin toimenpiteisiin ilman suurempia valituksia, en kuitenkaan joka kerta.
En tykkä suuseksistä myöskään saavana osapuolena. Ei vaan nappaa ajatus ketään nuolemassa kusivärkkejä, vaikka olis miten pesty ja puunattu ennen aktia. En pidä myöskään pussailusta yhtään. Oikeastaan olen aseksuaali, mutta koska parisuhde on kompromisseja, olen suostunut kaikkiin yllämainittuihin toimenpiteisiin ilman suurempia valituksia, en kuitenkaan joka kerta.
Jahas, eli olet siis aseksuaali mutta olet suostunut siihen että mies nussii sinua perseeseen koska parisuhde on kompromisseja, kuten sinä asian ilmaiset?? Herää kysymys, että miksi sinä olet edes ruvennut parisuhteeseen jos olet aseksuaali?
Ja peppuseksiä en halua ees kokeilla! Rakastan seksiä.