Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 27 vuotias nainen, minulla on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa. Kysyttävää?

Vierailija
24.07.2012 |

Vain asiallisia vastauksia ja kysymyksiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia kolmen miehen kanssa. Viimeisimmän kanssa ollaan oltu yhdessä 7 vuotta ja saatu 3 yhteistä lasta.

Tunnen monia muitakin samankaltaisia, et siis ole ainoa.

Vierailija
22/30 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provot ne vaan huononee kerta kerralta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko fiktiivinen alterego?

Vierailija
24/30 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
25/30 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pidä heistä hyvä huoli, äläkä välitä ilkeistä kommenteista. Ovatko kaikki lapset tekemisissä biologisen isänsä kanssa? Vai onko epätasa-arvoinen tilanne (joku saa tavata isäänsä, toinen ei). Ei kai siinä muuta ongelmaa.

Vierailija
26/30 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vastaukset kertonevat jo paljon siitä miksi miehet eivät jää pitkäksi aikaa.

Vierailija
27/30 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, mutta miehenä voin ennakoida, että sinulla tulee olemaan hankaluuksia löytää pysyvää parisuhdetta. Siis sellaista miestä, joka olisi valmis kasvattamaan ei yhtä, ei kahta vaan kolmea muiden miesten lasta.

Onnea kuitenkin etsintään, jos siis ylipäänsä olet parisuhdetta etsimässä.

Vierailija
28/30 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhellä Vicky Pollardilla on kuus lasta seitsemän eri miehen kans.

Vierailija
29/30 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, mutta miehenä voin ennakoida, että sinulla tulee olemaan hankaluuksia löytää pysyvää parisuhdetta. Siis sellaista miestä, joka olisi valmis kasvattamaan ei yhtä, ei kahta vaan kolmea muiden miesten lasta.

Onnea kuitenkin etsintään, jos siis ylipäänsä olet parisuhdetta etsimässä.

Minulla on sama tilanne ja olen naimisissa kuitenkin. Eikä ollut yhtään vaikeaa etsiä miestä silloin aiemmin, kun oli kaksi lasta kahdelle miehelle. Voihan se olla että kolme lasta kolmelle miehelle on jo kauhistus, mutta minun miehelle ei ainakaan ole, sillä hän on sen kolmannen isä ihan itse.

Toisaalta nainen, jolla on viisi lasta neljälle eri miehelle, on kovinkin suosittu miesten keskuudessa, siis yhden tällaisenkin tunnen. Hän voi vapaasti valikoida kenen kanssa on tämän viikon ja sillähän varmaan hänellä onkin lapsia "vähän joka miehelle", kun on valinnanvaraa monen naisen tarpeiksi. Aina toisinaan löytyy joku joka houkuttaa enemmän kuin nykyinen.

Itse en siis tuollaista hyväksy, mutta tuntuupa niitäkin miehiä löytyvän jotka hyväksyvät. Minä olen saanut parisuhteissa lapseni ja miehet ovat jättäneet tai pettäneet ja jättäneet minut. Paitsi nykyinen mieheni.

Vierailija
30/30 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossahan se kaikki olennainen jo lukeekin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi