Oletko sinä pitkä- vai lyhytjalkainen?
Vai jotain siltä väliltä? :-)
Ihmiset ovat erilaisia ja se on mielestäni oikein hyvä asia!
Olisi vain kiva huvikseen tietää ihmisten mittoja (pituus, sekä jalkojen sisämitta haarojenvälistä lattiaan). TACK!
Kommentit (21)
Olen 161 cm ja haarojenväliin vain 70 cm maasta :(
Pituuteni 159 cm ja jalkojen sisämitta haarovälistä lattiaan 79 cm.
Sun jalkojen pituus on puolet sun pituudesta eli todella pitkät jalat. Parikyt senttiä kun pitäis mahtua pään pituudeksi, kaula ja muu kroppa myös.
ja jalatkin on pitkät, en nyt muista kuinka pitkät, mutta pidemmät kuin äidilläni, selkä taas on lyhyempi kuin äidilläni. Myöskään tyttäreni ei ole mikään persjalkainen, vaan hyvin sopusuhtainen, kauniit jalat.
Sun jalkojen pituus on puolet sun pituudesta eli todella pitkät jalat. Parikyt senttiä kun pitäis mahtua pään pituudeksi, kaula ja muu kroppa myös.
mutta ei kuitenkaan kovin paljon.
165cm/77cm
Oon aina tuntenut itseni sellaseksi persjalkaseksi. Pitkä selkä ja lyhyet jalat. Farkuissakin pituus 32 on mulle liian pitkä.
Miesten farkkuja käytän yleensä. Naisten suoria mustia "extra long" housuja, jos löydän, ostan samantien kahdet. Näin kesällä on kiva, ettei housujen pituudella, eli vajaamittaisuudella, ole niin väliä :)
piti oikein mitata :) Suht pitkäjalkaiseksi olen aina itseni mieltänyt, mutta eihän noi nyt niin pitkät olekaan!
Pitkäjalkainen, 172 cm ja farkkujen tuumapituus 33.
Pitkäjalkainen, luojan kiitos. Pituus 168 cm ja siitä yli puolet jalkoja.
koko pituus 178cm, jalkojen pituus 90cm ja lattiasta hartioihin 153cm.
Äärimmäisen persjalkainen, pituus 165 cm, mitta maasta haaroväliin 67 cm :( Käytänkin AINA vähintään 7 cm korkokenkiä, vaikka koiralenkilläkin, että näyttäisin edes jotenkin tasapainoiselta. Näytän suorastaan koomiselta ilman korkoja.
Musta näyttää että jalat on vähä pidemmät kuin ylävartalo :D voi olla tuo (synnynnäinen, ennen kuin kukaan nillittää) reisivakokin mikä saa jalat näyttämään pidemmiltä
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:07"]
Mikä on persjalkainen?!
[/quote]
Lyhyet jalat + pitkä selkä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:07"]
Mikä on persjalkainen?!
[/quote]
Lyhyet jalat + pitkä selkä.
[/quote]
no sit en ole persjalkainen :D
Vasen on lyhyt ja oikea pitkä. Oikealla teen mallintöitä ja vasemman jalan takia haukutaan kantturaksi!
OT. Esim. herttuatar Catherinalla on aika lyhyet jalat, mutta sitä ei ollenkaan huomaa, kun hänellä on mekko päällä. Jalat näyttävät jopa pitkiltä. Olen itsestä samaa mieltä. Minulla on noin 85 cm jalat ja olen 173 cm pitkä. Mekossa mittasuhteet "paranevat".
170cm, 86cm jaloilla