Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnetko ketään,jolla olisi OIKEASTI ehkäisy pettänyt?

Vierailija
23.07.2012 |

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin, joilla petti pillerit (nainen oli jo pari kk raskaana, kun hänelle selvisi tilansa, valitettavasti vauva syntyi ennenaikaisesti ja kuoli), sekä semmoisen, joilla petti hormonikierukka (joutuivat valitsemaan abortin).

Vierailija
22/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-toivotusta raskaudesta syntyi ihana ja kaunis tyttövauva (Cerazette-pillerien hienosti avustaen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällähän harvasa päivä joku itkee kun on tullut paksuksi ehkäsyn "pettäessä".

Vierailija
24/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini söi pillereitä ja eka lapsi oli vielä täysimetyksellä, kun minä sain alkuni.

Kerran neuvolassa jonotellessa juttelin toisen odottavan äidin kanssa. Hänellä oli eka raskaus ja synnytys olleet vaikeita eikä hän toista lasta halunnut. Niin vain oli kierukka pettänyt.

Vierailija
25/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jolla on pillereitä huolimatta raskaus

4 jolla tullut kondomita huolimatta raskaaksi

1 jolla ollut ehksynä pistokset

Vierailija
26/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla ihmisellä pettänyt pillerit, kierukka ja viimeinen lapsi syntyi sillä, että piuhat oli kasvaneet takaisin yhteen.

Vierailija
27/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas kattoo, nyt on kohtukin poistettu. Vielä jos tästä sikiän..

Vierailija
28/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli itsellä kolme raskautta alkanut minipillereiden (mikroluton) aikana. Olen syönyt pillerit orjallisesti samaan kellonaikaan joka päivä, mutta niin vain jostain syystä on käynyt. Gynen selitys oli, että minipillereiden teho on juuri ja juuri riittävä jos ne imeytyvät kunnolla. Jos imeytymisessä on pienikin häikkä, teho voi laskea.

No, kaksi näistä raskauksista päättyi keskenmenoon ja kolmannesta syntyi meidän kolmas lapsi.

kaikkien epäonnistuneiden ehkäisyvälinekokeiluiden jälkeen halusin ja sainkin sterilisaation. Muuten hyvä, mutta klipsi irtosi munatorven ympäriltä kaksi viikkoa leikkauksen jälkeen ja tasan kuukausi leikkauksesta tein positiivisen raskaustestin. Syntyi sitten vielä neljäskin lapsi, ja uusintaleikkauksessa se klipsi sitten löytyi vatsaontelon jostain poimusta. Nyt on putket leikattu poikki ja kolme vuotta olen jo pysynyt raskautumattomana- ehkäpä tämä toimii?

Vierailija
29/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille tuli ikäeroa vain 1v2kk :)

Vierailija
30/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidettiin asia jälkiehkäisyllä.

Vierailija
31/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis kuparikierukka. Sitten on tietenkin näitä hupaisia tapauksia, jotka "aina käyttää kumea" ja silti se pettää. Yksi hupsukin joutui tekemään kaksi aborttia ja hoidattamaan yhden klamydian vaikka oli siis "aina käyttänyt kumea". :D

Vierailija
32/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onneksi, sillä nyt on ihana kolmevuotias. Ihana mieskin rinnalla edelleen, onneksi :)

Vierailija
33/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka sanaan luotan kun hän kertoi et ehkäisy petti.Hän otti jälkiehkäisynkin joka ei tehonnut.Tästä on miltei 20 vuotta aikaa ja jälkiehkäisytkin on varmaan jo varmempia.Siihen aikaan jälkiehkäisy otettiin terveysasemalla eikä pillereitä saanut apteekista.

Terveen lapsen sai.

Uskon et 99% naisista valehtelee jotka väittävät ehkäisyn pettäneen.

Vierailija
34/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin oikeasti outoa, että se on niin yleistä. Itse käytin joskus vuoden verran ehkäisylaastaria ja loput ajat olen käyttänyt kondomia, ei ole koskaan pettänyt. Kun lapsi haluttiin, sai se alkunsa ensimmäisestä kierrosta, joten ihan steriili en liene.

Tuli tosta pillerien pettämisestä mieleen, että ainakin ne jenkkien teen momit ovat monet kertoneet syövänsä pillereitä mutta ottaneensa ne "väärin". Voisiko samasta olla kyse Suomessa? En tosin tajua, miten joku voi ottaa pillereitä väärin, mutta kai sekin on sitten mahdollista...

Vierailija
35/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin oikeasti outoa, että se on niin yleistä. Itse käytin joskus vuoden verran ehkäisylaastaria ja loput ajat olen käyttänyt kondomia, ei ole koskaan pettänyt. Kun lapsi haluttiin, sai se alkunsa ensimmäisestä kierrosta, joten ihan steriili en liene.

Tuli tosta pillerien pettämisestä mieleen, että ainakin ne jenkkien teen momit ovat monet kertoneet syövänsä pillereitä mutta ottaneensa ne "väärin". Voisiko samasta olla kyse Suomessa? En tosin tajua, miten joku voi ottaa pillereitä väärin, mutta kai sekin on sitten mahdollista...

kaveri unohti kolme päivää perätysten ja otti sitten neljäntenä päivänä monen päivän edestä... kun tästä menetelmästä kysyin neuvolassa omia pillereitä hakiessa niin sanoivat, että noin kuuluukin tehdä (jos siis on unohtanut). Voisi vain ajatella, että aika kyseenalaista tuo teho jos ottaa miten sattuu...

Vierailija
37/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin oikeasti outoa, että se on niin yleistä. Itse käytin joskus vuoden verran ehkäisylaastaria ja loput ajat olen käyttänyt kondomia, ei ole koskaan pettänyt.

Samasta pakkauksesta hajosi niitä kaksi. Silloin oli kovat pakkaset, joten oli saattanut kuljetuksessa haurastua tms.

Vierailija
38/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen, jolla syntyi lapsi "kuparikierukka kaulassa". Varmasti yleensä on omaakin syytä mukana että ehkäisy pettää.

Vierailija
39/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se on aivan täysin mahdollista ja varmasti monelle niin käynyt oikeastikin, mutta niinkuin joku jo aikaisemmin sanoi, että melkoinen määrä näitä pettämisiä on tapahtunut... huonolla tolalla on näköjään meidän ehkäisyvalmisteet.

Vierailija
40/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen, jolla syntyi lapsi "kuparikierukka kaulassa". Varmasti yleensä on omaakin syytä mukana että ehkäisy pettää.

kun joku vauva oli syntynyt "kierukka kädessä". Mietin vain, että jos kerran on näin yleistä tuo kierukankin pettäminen niin miksi tehdä siitä mitään lehtiartikkelia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän