Te joilla synnyt käynnistetty yliajan vuoksi ! Kauanko sairaalaan saapumisesta vauva oli sylissä?:)
Kommentit (13)
kypsyttelyyn meni yli kaksi päivää ja kun vedet meni itsestään pistettiin tippa. Itse synnytys kesti 4 tuntia.
esikoisen kohdalla. Kakkosen kohdalla seuraavana aamuna.
Kypsyttelyä, kypsyttelyä, kypsyttelyä. Ei voitu missään vaiheessa puhkaista kalvoja kun oli niin epäkypsä tilanne.
Kätilö sanoi että ei tänään mitään tule tapahtumaan. Kunnes yhtäkkiä sattui ja pahasti, avautumisvauhti 4,5 cm / tunti. Pääsin synnytyssaliin kun olin auki 9 cm kun kukaan ei uskonut kuinka nopeasti kaikki tapahtuu.
Lapsi jumissa, happivaje, imukuppi, ja kaikkea katastrofaalista. Luonnotonta toimintaa tuo käynnistys.
Aamuyhdeksältä osastolle, cytotecilla käynnistys (säännölliset supistukset vasta n. kolmen maissa iltapäivällä) ja lapsi oli maailmassa yöllä kolmelta.
kalvojen puhkaisusta ja oksitosiinin antamisesta...
Yritettiin käynnistää Cytotecilla. 2-3 tuntia meni tippaa, sitten supistukset loppuivat kuin seinään, kun tippa otettiin pois. Pääsin takaisin KOTIIN.
Vaikka olin ollut puoli päivää synnärillä synnyttämässä.
Tulin parin päivän päästä takaisin ja taas sama juttu. Nyt supparit vähän voimakkaampia, mutta silti loppuivat kun lääkekin loppui.
Koska raskausmyrkytysoireet pahenivat, lääkäri päätti iltakuudelta tehdä sektion samana iltana kahdeksalta. Vauva syntyi 10 yli kahdeksan.
muutama tunti siinä meni, kun kaksoset oli sylissä :)
9.00 laitettiim se tabletti,minkä nimea en nyt muista.Iltapäivällä puhkastiin kalvot ja tyttö syntyi 17.20
menin kontrolliin 11ks ja vauva synty 17.15, eli ei menny kauan.. ja siis siihen mennessä ei ollu edes supistellu kunnolla
ma-aamuna otettiin osastolle ja annettiin lääkkeet (se joku suun kautta otetava).
To-ehtooste vauva syntyi ja vauhdilla. Yhtäkkiä alkoi ihan hitonmoiset supistukset ja reilua tuntia myöhemmin lapsi oli maailmassa.
Lapsi joutui samantien teholle kun veti kasvoiltaan siniseksi ja kouristeli. Lopulta syyksi paljastui stressi todella nopeasta synnytyksestä johtuen.
La-aamuna aloitettiin kypsyttely ja ma-iltana oli vauva sylissä. Kun synnytys sitten lopulta käynnistyi (päästiin puhkomaan kalvot), eteni kaikki nopeasti (7 tunnissa).