"Kohdettasi on katsottu 0 kertaa"
Kommentit (5)
Mullakin on siellä vaikka mitä ihanaa myynnissä :)
ap
Varmaan pitäis ilmaseks antaa hyvää vaatetta ja tavaraa, ku mitään ei huudeta. Menee hermo!
muttako kohtuuhinnalla. Käytetty tuote on käytetty. Myös uuden huutiksessa myydyn tavaran pitäisi olla huomattavasti halvempaa kuin liikkeessä, koska yksityiseltä ostettaessa kuluttajansuojaa ei ole.
Kyllä mulla jää moni tavara huutamatta liian korkean hinnan takia. Hintaan kun tulee vielä postarit päälle, joten ei tunnut järkevältä ostaa käytettyä liki samalla hinnalla kuin liikkeestä.
Mä en osta periaatteessa myyjältä jos sillä on mielettömästi hakusanoja, jotka eivät kohtaa. En ymmärrä miksi joku sellaisia edes kirjoittaa.
Tai yleensäkin käytetään hv.ta. Ihan hölmöä. Jos haluat tuolista 100 euroa, laita lähtöhinta 98 ja minimi 2 euroa. Harva se on joka jaksaa läshtee nostelee hintoja, jos alkaen on 2 euroa ja osta heti 100 e.
Laita ap linkki mitä sulla on myynnissä. Voit saada ostajan tai kommentteja mitä kannattais tehdä toisin. Et mitään menetäkään.
ja aiemmin tuotteet on menneet hyvin kaupaksi. Tiedän kaikki nuo perussäännöt, en käytä hv:ta, hinnat on kohdallaan ja hyvät kuvat. En sitten tiedä, missä mättää.
Naisten vaatteita olis tällä kertaa myynnissä. ap
Mä en osta periaatteessa myyjältä jos sillä on mielettömästi hakusanoja, jotka eivät kohtaa. En ymmärrä miksi joku sellaisia edes kirjoittaa.
Tai yleensäkin käytetään hv.ta. Ihan hölmöä. Jos haluat tuolista 100 euroa, laita lähtöhinta 98 ja minimi 2 euroa. Harva se on joka jaksaa läshtee nostelee hintoja, jos alkaen on 2 euroa ja osta heti 100 e.
Laita ap linkki mitä sulla on myynnissä. Voit saada ostajan tai kommentteja mitä kannattais tehdä toisin. Et mitään menetäkään.
Varmaan pitäis ilmaseks antaa hyvää vaatetta ja tavaraa, ku mitään ei huudeta. Menee hermo!