auttakaa kirjojen kanssa eroottinen kirja ja helppo englannin kielinen
-luen todella vähän
-viimeksi luin stig larsonin kirjasarjan tyttö joka...
-haluaisin lukea eroottisen kijan
-haluaisin lukea englanninkielisen kirjan harjoittaakseni englannin kielen taitoa
-pikku prinssin olen lukenut englanniksi
-tykkään fantasiasta myös
Ehdota mulle kirjaa, kiitos.
Kommentit (8)
mikä tahansa Paulo Coelhon kirja. Tarpeeksi yksinkertaista kieltä.
on todella erootiinen ja mielestani ihan helppolukuinen
klassikko Sadan vuoden yksinäisyys (Gabriel Garcia Marquez). On hillittömän hyvä kirja. Siinä on vähän erotiikkaa ja fantasiaakin. Vinkkinä tuon lukemiseen että älä välitä jos menet sekaisin henkilöiden nimissä. Jatkat vaan lukemista.
Tuo englanninkielinen ja eroottinen kirja ei siis tarvitse olla sama, erotiikkaa on varmasti helpompi lukea suomeksi.
Ap
Greetings from the Goon Squad
uusi kirja, erittäin laadukas mutta mikä oudointa, helppolukuinen englanniksi. Sisältää ikään kuin monien ihmisten elämäntarinoita eli suht erillisiä kertomuksia. se ehkä helpotti lukemista.
tosin vähän nolo samalla. Sitten on niitä klassikoita kuten Anais Ninin kirjat, mutta ne on juhlavia kerronaltaan, eikä niissä tapahdu oikeasti juuri mitään.
on eroottisen kirjallisuuden kanssa?
Mua ärsyttää, kun joku kysyy jotain tiettyä, niin jengi kävelee kysymyksen ohi ja suosittaa ihan mitä sattuu, kun nyt itse niin kovasti tykkää.
Sadan vuoden yksinäisyys on sovinnainen maailmojasyleilevä opus, joka ei kyllä erotiikalla juhli, ellei sitten joku maininta parittelusta jollekin tosi häveliäälle ihmiselle jo tuota tunnetta mega luokan eroottisuudesta.
http://www.asstr.org/~Kristen/main.htm/
Jokaiselle jotain.