Take That hajosi vuonna -96. Jyrki haastatteli kolmea tyttöä. Oletko sinä yksi heistä?
Tuossa video. Iltasanomat haluaisivat löytää tytöt ja tietää, jatkuiko elämä ja millaisena. Jos olitte videolla tai tuttunne, ottakaa yhteyttä Iltasanomiin!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288485778880.html
Kommentit (35)
ihan kybällä noita kolmea kajalit silmillä nyyhkiviä idiootteja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lisää!
Ovat varmasti perussuomalaisten äänestäjiä tms rajoittuneita!
tuollaisia me ollaan kaikki oltu :)
Pystyin samaistumaan heihin taysin . Multa olisi varmaan saanut samanlaisen haastattellun kun Dingo hajosi. Elamahan siihen loppui. Onneksi kuitenkin olen tassa vuosien varrella oppinut elamaan tama kamalan asian kanssa ja enaan ei itketa niin paljon.
Voi noita teiniaikoja ja suuria tunteita!
Voi järkytys tuota teinifanin elämää... Koskaan ei voi tulla mitään tärkeämpää elämään kuin Take that on ollut? :DDDD
Nää mimmit on olleet ehkäpä noin 13-15-vuotiaita tossa 1996 kuvatussa pätkässä, eli ovat mahdollisesti syntyneet n. 1981-1984 tienoilla. Mielenkiintoista olisi kuulla, miten heidän elämänsä ovat muotoutuneet. Jostakin pk-seudulta ovat kotoisin ja varmaan asuvat siellä vieläkin.
ovat ihanan hellyyttäviä ja liikuttavia. Olin itsekin tuohon aikaan samoissa fiiliksissä, joten ehkä se on syynä.. :)
kun Jacksonit ja Whitneyt heittää lusikan nurkkaan, niin kyllä tuota näkyy jutuissa sadoittain itkeviä aikuisia ihmisiä, jotka kokoontuvat kynttilöineen jonnekin Walk of Famelle tai artistin haudalle, ja lehdet ylistävät satumaista taituruutta, joka "antoi ihmisille niin paljon".
kun Jacksonit ja Whitneyt heittää lusikan nurkkaan, niin kyllä tuota näkyy jutuissa sadoittain itkeviä aikuisia ihmisiä, jotka kokoontuvat kynttilöineen jonnekin Walk of Famelle tai artistin haudalle, ja lehdet ylistävät satumaista taituruutta, joka "antoi ihmisille niin paljon".
vaikka mikäpä minä olen ketään arvostelemaan.
Se tyttö vaaleassa paidassa... :)
kosmetologeille tai akneen annettu lääkitystä.
Kauhee mitkä traumat mullekin on omasta aknesta jäänyt!!!
Onneksi nykyisin sentään annetaan apua lapsi raukoille.
Mahdoton TT-fani, joten siitä päättelin, että hyvin saattaa olla sama likka - ulkonäkökin aika hyvin täsmää omiin muistikuviin... :)
kosmetologeille tai akneen annettu lääkitystä.
Kauhee mitkä traumat mullekin on omasta aknesta jäänyt!!!
Onneksi nykyisin sentään annetaan apua lapsi raukoille.
Mahdoton TT-fani, joten siitä päättelin, että hyvin saattaa olla sama likka - ulkonäkökin aika hyvin täsmää omiin muistikuviin... :)
Pääsikö Lamppu yli tästä traumaattisesta kokemuksesta?;) Jatkuiko elämä?
Eiköhän TT ole hällä jo taaksejäänyttä elämää ja nykyään hällä menee oikein mainiosti :) - mietin vaan, että mitenköhän noiden kahden muun tytön elämä jatkui ja ampuikohan sen yhden tytön äiti sen ison puhelinlaskun takia... *huolissaan* :D
:)