Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin Kanaria-kokemuksesi?

Vierailija
23.07.2012 |

Olen varmaamassa matkaa Kanarialle 2 aikuista ja 2 lasta. En haluaisi heittää neljää tonnia hukkaan, niin laittakaas tähän hotellit mihin ei ainakaan kannata mennä.

Ja muutenkin retostelkaa huonoilla kokemuksillanne. Huonoja puolia voisi olla:

-meluisuus

-huono ruoka

-torakat

-huoneiden epäsiisteys (kosteusvauriot)

-huonot vuoteet (ei voi nukkua 2 aikuista ja 2 lasta, kouluikäisiä)

yms. yms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten niitä siellä hoitelin, kävin apteekissa ynnä muuta. Se kahden viikon loma meni hukkaan.

Muuten ollaan lomailtu siellä lukuisia kertoja, ja kivaa on ollut. Suosikkihotelini tällä hetkellä on Puerto Ricon Marina Suites.

Vierailija
2/3 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkihotelini tällä hetkellä on Puerto Ricon Marina Suites.

Millaisella porukalla olette matkustaneet (minkä ikäiset lapset) ja oletteko ottaneet kolmion vai kaksion. Onko tuossa hotellissa kummempia ohjelmia lapsille? Kun toisaalta ärsyttäis jatkuva älämölö (Onko muuta mikä voisi vaikeuttaa nukkumista?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat erittäin tilavia, mm kylpyhuoneita on kaksi. Keittiövarustus ei ole kummoinenkaan, mutta aamiaisen saa helposti tehtyä itse.

Lastenohjelmiin ei meidän jälkikasvu ole osallistunut, mutta leikihuone ja leikkipaikka on testattu. Ja ohjelmaakin löytyy niin aikuisille kuin lapsille.

Pahin meteli, mitä me olemme joutuneet kärsimään, on bussit jotka tuovat ja vievät kentälle aamuvarhaisella.

Allas ja sen maisemat ovat kuitenkin parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän