Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"kun kotona ei saa"

Vierailija
23.07.2012 |

olipa viikonloppuna hilkulla, etten pannut varatun kanssa. Olin aika monta olutta juonut ja estot vähissä, kun kotimatkalla samaan suuntaan samalla kyydillä tullut mies alkoi hipelöimään. Innostuin, kun pitkään itsekin ollut vailla intohimoa. Jäätiin samassa paikassa pois ja tajusin yhtäkkiä kuka mies oli. Naimisissa ja lapsiakin. Jatkettiin kuitenkin, tähän mulla ei muuta puolustusta kuin se känni ja oma typeryys.

Mutta onneksi sain jonkin ajan kuluttua järjen toimimaan ja pyysin, että lopetetaan. Lähdin kotiin. Mies pyysi ottamaan yhteyttä, vaikka sanoin, että sulla on kaunis vaimo kotona. Kuin onkin. Mutta kun kotona ei kuulemma saa. Olen itsekin pihdannut aiemmassa suhteessa, ja ymmärrän sen, että ei huvita toisen kanssa mitään tehdä. Mutta jos ongelmat yhtään ovat selvitettävissä, niin ottakaa asiat kiireesti esiin! Miettikää huolella, mikä on vialla.

Toivon, että tämä kyseinen pari saisi asiansa kuntoon, vaikka kyllähän mies taitaa aika hulivili olla. Pelottavaa sekin, että tekisi tosiaan mieli ottaa yhteyttä, mulle kun sopisi seksi ilman sitoumuksia. Mutta kun vaimon metodi selvästi ongelmien selvittämisessä on tuo painostus seksillä, niin sehän menisi pieleen..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä voi todellisuudessa olla vilkas seksielämä.

Ja oikeastaan aika irvokasta, että itse toimit noin ja sitten jakelet neuvoja muille, miten pitäisi käyttäytyä omassa parisuhteessa.

Vierailija
2/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnilla nyt vaan on.. Semmoinen keskitie siitä pitänee löytää. Ei tarvitse "pihtaavan" ihmetellä jos toinen löytää uuden kumppanin.. Takaan ja alleviivaaan että puutteessa elävän halut ei vähene vaan pikemminkin päinvastoin. Toisaalta taas sitten jos ei halutaa niin ei haluta.. ja vonkaaminen vain vähentää halukkuutta. Tää on kyllä aika vaikea yhtälö. Ehkäpä jos toista rakastaa /rakastavat niin sen keskitien löytyminen on helpompaa ja toiselle voi antaa puutteensa anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä "hakee" muualta, kun juuri synnyttänyt vaimo ei anna. Mieletöntä itsekkyyttä.

Vierailija
4/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en mä nyt todellakaan luule ettei se mies olisi voinut valehdella! toki niillä varmasti jonkin verran sitä seksiä on, suurin syy varmasti oli se, että kännissä nyt vaan alkaa tehdä mieli ja vieras p***u himottaa. Mutta luulen kyllä ettei tuollaista sanota muuten vaan, eli miks miehen olisi tarvinnut sanoa, että kotona ei saa?? Ei sen olisi tarvinnut. Kun en tosiaankaan kysellyt miksi sitä panettaa. Ja miten mä olin itse käyttäytynyt kun joku kysyi että "kun itse käyttäytyt noi?" ai miten? Itse mä sen homman keskeytin. Olen kyllä huomannut, että käyttäytyn hieman lepsusti juovuksissa. Toisaalta, intohimo on todella mahtavaa, kun sen itsestään löytää.

Vierailija
5/5 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä "hakee" muualta, kun juuri synnyttänyt vaimo ei anna. Mieletöntä itsekkyyttä.

?? Mistä tästä sai käsityksen että on juuri synnyttänyt? Toki jos näin on asia on miehen syytä ollakin kärsivällinen. Hellyyttä nainen kaipailee tuolloin.. Ehkä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi