Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko näillä mitoilla mennä etelässä rannalle bikineissä?

Vierailija
23.07.2012 |

Mitat 178/82. Enimmäkseen vyötäröllä läskiä ja hieman ylimääräistä reisissä.

Mikä olisi vaihtoehto bikineille? Kokouikkari on, mutta se ei ole ihan rannalle kelpaava. Tulee melkein kaulaan asti edessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat 178/82. Enimmäkseen vyötäröllä läskiä ja hieman ylimääräistä reisissä.

Mikä olisi vaihtoehto bikineille? Kokouikkari on, mutta se ei ole ihan rannalle kelpaava. Tulee melkein kaulaan asti edessä.

Vierailija
2/9 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kulkijaa monennäköistä ja -kokoista. Sekaan vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaksi bikineissä, käytä ihmeessä niitä. Kokouikkarille tankinikokonaisuus voisi olla vaihtoehto.

Vierailija
4/9 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä on?? Olet sellainen,kuin olet! Itse olen paljon lyhyempi ja painavampi,mutta bikinit päällä kyllä aurinkoa otan,eikä kukaan tuijota "pahalla silmällä". Minulla on hyvä itsetunto ja annan koko naisellisuuteni tulla esiin. Ei ne rimppakintutkaan kuule aina niitä katseta käännä positiivisessa mielessä,usko pois! Aika monelta olen kuullut,että nainen on nainen vasta kun on lihaakin luiden ympärillä. Tuliko kantani selväksi? Siis: Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja kaikki muutkin yhtä hassuja kyselevät! :)

Vierailija
5/9 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaksi bikineissä, käytä ihmeessä niitä. Kokouikkarille tankinikokonaisuus voisi olla vaihtoehto.

kun en ole aiemmin ollut näin lihava. Miten nuo taknkiki topit, eikö ne ole aika kireitä nekin? Nouseekohan ne ylös liikkuessa? Saa sit koko ajan olla nykimässä ne alas.

ap

Vierailija
6/9 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo sanottu niin siellä kukaan tuijottele. Ihmistä on siellä joka lähtöön.

Ongelma on enempi siinä jos et tunne oloasi hyväksi bikineissä.

Vierailija
7/9 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole aiemmin ollut näin lihava. Miten nuo taknkiki topit, eikö ne ole aika kireitä nekin? Nouseekohan ne ylös liikkuessa? Saa sit koko ajan olla nykimässä ne alas.

ap

Mutta kokonpitää olla oikea. Tai sitten ostat kevyemmän kokouimapuvun.

Vierailija
8/9 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löllövatsan takia, muuten kyllä kehtaisin. Käytän kokouikkaria. Viime kesänä painoin 74kg ja silloin kehtasin olla bikineissä.

Vierailija
9/9 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on vaikka minkälaista kroppaa bikineissä, ja hyvä niin. On typerä olettamus että pitäisi hävetä kroppaansa ja miettiä miten joku toinen hänet näkee...! Jos jotain urpoa ahdistaa toisen rannalla olevan läski/ selluliitti/ riippurinnat/ raskausarvet/ suonikohjut/ tai muu vastaava, niin kääntäköön katseensa pois ja poistukoon rannalta.