Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisarusten yhteinen kesämökki ja pihan yms hoito?

Vierailija
22.07.2012 |

Onko täällä ketään, jolla olisi sama ongelma kuin minulla? Miehellä on kahden sisaruksensa kanssa yhteinen kesämökki, jossa vietämme pari viikkoa kesän aikana. Miehen nuorempi sisarus perheineen tekee paljon töitä mökillä, esimerkiksi ajavat aina nurmikon, kitkevät rikkaruohoja, tilaavat lisää polttopuuta kun se on loppu jne. Myös minä ja mieheni toimimme samalla periaatteella. Miehen vanhempi sisarus taas ei tee mitään. Jos erikseen häneltä pyytää, ajaa nurmikon. Kaikki muut käytännön asiat jätetään muille. Onko tämä mielestänne oikein? Olen yrittänyt vuosikausia sanoa miehelleni, että pitäisi puolensa, mutta kumpikaan sisaruksista ei uskalla sanoa tälle henkilölle mitään. Mielestäni on väärin, että mökki on toisille työleiri, toisille lepopaikka.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen siskolla on yhteismökki kahden sisaruksensa kanssa ja tuntuu, että yhtä tappalemista koko ajan. Kukaan ei kehtaa sanoa mitään toisilleen, mutta selän takana purnataan, kun joku maksaa vähemmän ja joku tekee töitä vähemmän ja joku haluaa hienoimman jätevesisysteemin kun toiselle kelpais ihan mikä tahansa ja kaikki joutuu kuitenkin maksamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla