Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paskamutsi huusi lapselleen kun tätä sattui :(

Vierailija
22.07.2012 |

Mulla on kotona vauva ja taapero. Muuten on mennyt hyvin, paitsi niinä päivinä kun mies on iltaisin töissä. Tänään oli sellainen päivä. Vauva kaipaili tissiä ja yritin taaperoa sänkyyn iltatoimineen. Kädet loppuivat kesken. Molemmat lapset kailottivat ja kitisivät vuoronperään/yhtäaikaa kahden tunnin ajan. itse söin viimeksi päivällä. Hermokin kireällä siis jo valmiiksi..

Taapero löi itsensä riehuessaan. Ei pahasti mutta itki sitä hetken aikaa ja venkuroi kun yritin hänelle yövaippaa ja yöpukua päälle. Vauva itki sitterissään nälkää. Karjaisin taaperolle että "Tästä ei tule nyt yhtään mitään! Ole hiljaa!!!" Taapero pelästyi ja yritti olla hiljaa vaikka sattui.. Pyysin kyllä nukkumaanmennessä sitten anteeksi ja itkinkin vähän kun kadutti niin kovasti. Vauva nukahti sitteriin kun ruokaa ei tullut ajoissa...

:(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin tuttu tunne. Neljän lapsen yh:nä on usein tullu tilanteita vastaan et oon joutunu sanoo jolleki lapsista rumasti vaikka ois tarvinnu just apuu tms. ku vauva tai pienempi sisarus on huutanu, raivonnu tai tarvinnu koko mun huomion. Usein tuntuu ettei riitä mitenkään. Itku on itelleki tullu jälkikäteen! Voimia sinne ja varmasti lapset ei tätä asiaa ees enää mieti, itelle se jää vaan mieleen kalvamaan!

Vierailija
2/5 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole yli-ihminen missään asiassa.Meillä aika sama tilanne ja kyllä monta kertaa "kärsin" itsekseni illalla, kun lapset nukkuvat monestakin äyskäisystä, joita silloin tällöin lipsahtaa.

Tärkeintä on, että pyytää anteeksi, jos äyskäisy oli aiheeton.Toki aiheesta saa ja pitää suuttua.Eikä sillä vauvalla niin kamala nälkä kai ollut, kun nukahti sitteriin.;)Itse yritin aina imettää vauvan ennen kuin aloitin iltatoimet.Joskus onnistui,joskus ei.

Me olemme äitejä, ihmisiä ja erehtyväisiä.

Käy antamassa nukkuvalle taaperollesi ylimääräinen suukko ja huomenna on taas parempi päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin huusin tänään pojalle , joka tippui pyykkikoriin kun oli kiivennyt sen päälle. Sanoi mulle itkun keskeltä, että : "Yritin olla reipas ja pestä itte kädet valmiiksi."

Paha mieli mulla vieläkin.

Vierailija
4/5 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihana lukea, että muillakin on tällaista vaikka aisa ei olekaan kiva. Mulle illat ovat kaikista vaikeimpia, kun lapset ovat menneet nukkumaan ja menen itsekin sänkyyn. Alan miettimään miksi huusin tänään niin paljon lapsille, miksi en ollut tarpeeksi läsnä jne..voi sitä tuskaa mitä joutuu nielemään ennen kuin unesta saa kiinni :/. Ja jotenkin vain ajaudun seuraavan päivänä taas siihen pisteeseen että kaikki toistuu :(.

Voimia meille inhimillisille äideille, jotka parhaamme teemme :)!

Vierailija
5/5 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon fiiliksen, kun meillä oli vauva ja taapero ja mies vuorotyössä. Rankkaa. Kolmannen ja neljännen lapsen kohdalla ei ollut läheskään yhtä raskasta... Voimia!