Kerro kyvyistäsi! Onko sinulla joku kyky mitä muilla tuntemillasi ei ole?
Kaveripiirissäni olen saanut lempinimen Kirsi the Nenä koska pystyn sanomaan pelkän pierun hajun perusteella mitä ihminen on syönyt. Huomasin tämän ensi kerran kun aloin syöttää kiinteitä vauvoille ja sitten sain harjoitusta tietysti miehen kanssa myös. Kertokaa omat kykynne! Terkkuja tutuille! :-)
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:57"]Osaan taittaa pelkästään etusormen ylintä niveltä. No ei liene niin harvinaista.
[/quote]
osaan tämän kaikilla sormilla
Hmm no, kyllä tätä osaa muutkin ketä tunnen, mutta ei ihan lähimmästä kaveripiiristä: Eli osaan energiahoitaa ja pystyn tietyissä tilanteissa tietämään raskaana olevan naisen masussa olevan vauvan sukupuolen. Mutta ei se ole kovin helppoa, vaatii paljon keskittymistä sekä minulta että ko. henkilöltä.
Keskustelen enkeleiden kanssa ja tunnen heidän läsnäolonsa. Pyydän heiltä apua joka päivä.
Olen hyvä monessa asiassa. Esitalajit onnistuvat melkein mikä tahansam. liikun. Kouluaikoina huomasi niitä, jotka taasen eivät olleet hyviä missään. Lisäksi mulla on korkea äo, ja maalaisjärkeä :)
Näen yhdellä silmäyksellä onko komponentti RoHS-direktiivin mukainen.
Näen enneunia sekä aavistan asioita muista ihmisistä ilman että kukaan niitä minulle kertoo.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:15"]
Olen hyvä monessa asiassa. Esitalajit onnistuvat melkein mikä tahansam. liikun. Kouluaikoina huomasi niitä, jotka taasen eivät olleet hyviä missään. Lisäksi mulla on korkea äo, ja maalaisjärkeä :)
[/quote]
kylläpä sanat nyt pomppivat, tarkoitin että esim. liikuntalajit.
Pysyn aina rauhallisena, en hermostu ikinä näkyvästi. Hermostun kyllä omassa mielessäni, mutta olen niin kauan tehnyt asiakaspalvelutyötä ja hoitanut eläimiä etten päällepäin näytä hermostuvan ikinä, vaikka pulssi nousisi lähemmäs 200. Huonolle tuulelle saatan tulla, mutta en pura sitä muihin, se menee ajan myötä ohi.
Aika pettämätön käsitys siitä, missä päin pohjoinen/etelä on sekä hyvä karttamuisti.