Kerro kyvyistäsi! Onko sinulla joku kyky mitä muilla tuntemillasi ei ole?
Kaveripiirissäni olen saanut lempinimen Kirsi the Nenä koska pystyn sanomaan pelkän pierun hajun perusteella mitä ihminen on syönyt. Huomasin tämän ensi kerran kun aloin syöttää kiinteitä vauvoille ja sitten sain harjoitusta tietysti miehen kanssa myös. Kertokaa omat kykynne! Terkkuja tutuille! :-)
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:19"]Mä en tiedä, onko normaalia vai ei, mutta ajattelen "kahdessa kerroksessa". Ja koska ajattelen tuplasti, teen ajatustyön tosi nopeasti ja hyppään vastaukseen kun toiset miettivät ekaa välivaihetta.
[/quote]
Kerro tästä! Kuulostaa kiinnostavalta
Nään enneunia ja osaan heittää alushousut jalasta miihin käsillä koskematta. Osaan luottaa pettäviin miehiin ja näiden miesten kanssa muhinoiviin ystäviini. Osaan sanoa töissä joo tänne vaaan jos joku tarvii apua tai ei keksitä kuka tekis jonkun homman.
Voisko joku vaihtaa päitä esim. Petturitutkaan ja kykyyn sanoa ei. Ton alushousujutun haluan pitää.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:21"]Näen muutamassa sekunnissa millä mielellä ihminen on ja mitä tunteita hänessä herätän.. Tai muut ryhmässä olevat. Tunnistan pienistä jutuista hänen mielentilansa muutokset jne. Kaikista läheisempien ihmisten kanssa ei suju tuo taito yhtä hyvin, kai johtuu että ovat liian läheisiä ja omat tunteeni heitä kohtaan häiritsee näkemistä. [/quote] Sama minulla. Hyvin raskasta. Minulle ihmisten kasvot on kuin taulu, joille tunteet kirjoitettu tikkukirjaimin. Eikä ne usein ole kivoja.
[/quote]
Luulette vain.
Osaan puhaltaa oikeanpuoleisella korvalla ilmapalloja.
Tunnistan silmät kiinni eri eläimet niiden pelkkien äänten perusteella. Ennätykseni on kahdeksan eläintä kotieläinpuistossa silmät kiinni, eläimiä koskematta, maistamatta, tai haistamatta.
Hyvä muisti, erityisesti nimi- ja kasvomuisti. Mieheni on täysi vastakohta, ei tyyliin seurustelumme ensimmäisen vuoden aikanakaan oppinut äitini nimeä... :D
Lisäksi oon tosi taitava valehtelemaan. Mun isoisä on myös, sieltä peritty/opittu taito. Huomaan myös herkästi jos joku muu valehtelee. Ja valehteluun liittyen hyvä pokerinaama, siitä on myös hyötyä kun kertoo hauskoja juttuja ja vitsejä.
Mä osaan kaikkea vähän mutta en mitään kunnolla.
Mieheni erikoiskyky on pierasta äänettä ja käyttää inkkarikiikarei.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:54"]Mieheni erikoiskyky on pierasta äänettä ja käyttää inkkarikiikarei.
[/quote]
Jes. Tota taitoa tarvitaan.
Osaan antaa pillua tuntemattomille.
Minä oikeasti joskus "tiedän" ihmisistä asioita joita ei olisi syytä tietää. tarkoitan että en huomaa jotain tms vaan vain tiedän, en osaa oikein selittää. Ja olen monesta ystävästä tiennyt että tämä odottaa vauvaa, joskus jopa ennen häntä itseänsä ja sen vauvan sukupuolen myös. Olen myös tiennyt jostain ystäväni vauvasta heti raskauden alussa että ei ole kauaa täällä ja onkin kuollut myöhemmin kätkytkuoleman. En ole tuollaisia tietenkään vanhemmille sanonut. Voisin olla ilmankin tätä kykyä, raskas joskus. Muutenkin tiedän tulevia tapahtumia, oman elämäni ja joskus muidenkin.
Todella hyvä kasvomuisti ja minulla jää pienet asiat ja yksityiskohdat mieleen. Esim. Huomaan, jos kodissa on siirrelty pikkuesineitä ja muistan missä mikäkin on todella hyvin. Ja jos vaikka joku tuttu moikkaa kadulla, muistan oliko hänellä silmälasit ja millaiset vaatteet ym. En tarkoituksella mieti tuollaisia turhanpäiväisiä asioita, mutta ne vaan jää jotenkin mieleen. :D
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:19"]Mä en tiedä, onko normaalia vai ei, mutta ajattelen "kahdessa kerroksessa". Ja koska ajattelen tuplasti, teen ajatustyön tosi nopeasti ja hyppään vastaukseen kun toiset miettivät ekaa välivaihetta.
[/quote]
Ja sinähän kuulet muiden ajatukset...