Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro kyvyistäsi! Onko sinulla joku kyky mitä muilla tuntemillasi ei ole?

Vierailija
12.11.2014 |

Kaveripiirissäni olen saanut lempinimen Kirsi the Nenä koska pystyn sanomaan pelkän pierun hajun perusteella mitä ihminen on syönyt. Huomasin tämän ensi kerran kun aloin syöttää kiinteitä vauvoille ja sitten sain harjoitusta tietysti miehen kanssa myös. Kertokaa omat kykynne! Terkkuja tutuille! :-)

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 02:03"]Minä oikeasti joskus "tiedän" ihmisistä asioita joita ei olisi syytä tietää. tarkoitan että en huomaa jotain tms vaan vain tiedän, en osaa oikein selittää. Ja olen monesta ystävästä tiennyt että tämä odottaa vauvaa, joskus jopa ennen häntä itseänsä ja sen vauvan sukupuolen myös. Olen myös tiennyt jostain ystäväni vauvasta heti raskauden alussa että ei ole kauaa täällä ja onkin kuollut myöhemmin kätkytkuoleman. En ole tuollaisia tietenkään vanhemmille sanonut. Voisin olla ilmankin tätä kykyä, raskas joskus. Muutenkin tiedän tulevia tapahtumia, oman elämäni ja joskus muidenkin.
[/quote]
Minullakin vähän tuollaista taitoa, mutta ei yhtä vahvasti. Tiedän ihmisen olemuksesta paljon asioita joita muut eivät ole huomanneet ja joskus olen tiennyt ennalta tapahtumia. Joskus se on aika pelottavaa. :/ t.54

Vierailija
42/70 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 02:02"]

Osaan antaa pillua tuntemattomille.

[/quote]Ja muilla tuntemillasi ei ole sitä kykyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn saamaan muut naiset (etenkin sellaiset katkerat ja omaan itseensä tyytymättömät) kateelliseksi ja ilkeiksi pelkästään sillä että kävelen heidän ohitsensa tai jos olen jossain missä sellainen katkera nainen on palveluammatissa niin heti saan huonoa kohtelua ja miehiä taas sellaiset naiset yleensä kohtelevat mielistellen. Jätän sellaiset tapaukset täysin omaan arvoonsa ja pidän heitä säälittävinä ja lapsellisina! Kateudesta kun ei ole koskaan mitään hyötyä, ei edes sille joka kokee olevansa kateellinen ja toista huonompi siis. Tämä on siis harmittava kyky, josta ei ole mitään iloa, koska en ole ns. vahingoniloinen ihminen! sen takia harkitsen tarkoin ensin kehen tutustun ja kehen en, liian paljon on ollut kateellisia "ystäviä" jne.

Minulla on kyky tunnistaa pettäjämiehet, eikä pelkästään suhteissa vaan myös muita pettävät. Saan joka kerta selville jos esim. joku mies pettää jollakin tavalla, huomaan sen siitä että alkaa tietynlainen salailu tai on kotona pois yöt ilman syytä. Joillain naisilla tätä kykyä ei ole ja he eivät millään näe eivätkä ymmärrä että heitä petetään koko ajan, se on sääli koska maailma on täynnä sinkkumiehiä jotka elävät yksin ilman että heitä kukaan huomaisi. En yhtään siis ihmettele kun jotkut katkeroituneet miehet haukkuvat naisia nirsoiksi öykkärimachomiehistä pitäviksi akoiksi, valitettavasti se on totta että jotkut (eivät kaikki) naiset pitävät pettävistä machomiehistä ja kokevat että pitää olla miehen mieliksi ja hyväksyä kaikki! Kun mies sanoo että omat menoni on MINUN asia, niin nössönainen hyväksyy! tai kun machomies selittää ettei koskaan voisi pettää ja rakastaa täysillä vain yhtä naista ja että on yöt kaverimiehen kotona, niin nössönainen uskoo.

+Tunnistan helposti kaksinaamaiset ihmiset.

Vierailija
44/70 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absoluuttinen sävelkorva mulla! Kappaleet radiossa, epämääräinen hyräily, jopa puhe, kuulen näiden sävelkorkeudet tarkalleen.

Vierailija
45/70 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi hyvä kaivamaan nenää. Osaan myös teeskennellä ja mielistellä niin, ettei se näy läpi, paitsi kaikkein läheisimmille ihmisille, koska olen kertonut miten käyttäydyn kun kusetan.

Vierailija
46/70 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen monesti tulevat ongelmat. En usko että on kovin harvinainen taito mutta ei kuitenkaan kaikilla. Huomaan ja yhdistän automaattisesti mielessäni niin kutsuttuja heikkoja signaaleja ja riskejä niin että tiedän ennakkoon koska niistä muodostuu pintaan pulpahtava ongelma. Vaikka esimerkiksi töissä tietäisin ettei palautteesta ole sillä hetkellä apua koska muut eivät vielä näe ongelmaakaan saatan ottaa asian esille jotta saan pestyä käteni asiasta.

Vierailija
47/70 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:19"]Mä en tiedä, onko normaalia vai ei, mutta ajattelen "kahdessa kerroksessa". Ja koska ajattelen tuplasti, teen ajatustyön tosi nopeasti ja hyppään vastaukseen kun toiset miettivät ekaa välivaihetta.
[/quote]

Kerro tästä! Kuulostaa kiinnostavalta
[/quote]
En edelleenkään tiedä, onko se ihan normaalia, pystyvätkö kaikki siihen. Mutta kuvailisin sitä niin että minulla on "kahdet aivot". Ihan käytännön esimerkki on että voin lukea lapsille kirjaa (jotain ihan uutta jota en ole ennen lukenut, vaikka Maukkaa ja Väykkää) ääneen elävästi ja lukemani ymmärtäen ja samalla miettiä jotain kinkkistä työongelmaa ja löytää siihen ratkaisun. Tai samaan aikaan lukea tekstiä ja muotoilla siitä esseetä tietokoneelle. Tai ratkaista jotain 2-osaista loogista päättelytehtävää molempia osia samanaikaisesti. On niinku "sisäaivot" ja "ulkoaivot". Tekeekö kaikki niin, sitä minä olen aina miettinyt?

Vierailija
48/70 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:19"]Mä en tiedä, onko normaalia vai ei, mutta ajattelen "kahdessa kerroksessa". Ja koska ajattelen tuplasti, teen ajatustyön tosi nopeasti ja hyppään vastaukseen kun toiset miettivät ekaa välivaihetta. [/quote] Kerro tästä! Kuulostaa kiinnostavalta [/quote] En edelleenkään tiedä, onko se ihan normaalia, pystyvätkö kaikki siihen. Mutta kuvailisin sitä niin että minulla on "kahdet aivot". Ihan käytännön esimerkki on että voin lukea lapsille kirjaa (jotain ihan uutta jota en ole ennen lukenut, vaikka Maukkaa ja Väykkää) ääneen elävästi ja lukemani ymmärtäen ja samalla miettiä jotain kinkkistä työongelmaa ja löytää siihen ratkaisun. Tai samaan aikaan lukea tekstiä ja muotoilla siitä esseetä tietokoneelle. Tai ratkaista jotain 2-osaista loogista päättelytehtävää molempia osia samanaikaisesti. On niinku "sisäaivot" ja "ulkoaivot". Tekeekö kaikki niin, sitä minä olen aina miettinyt?

[/quote]Mulla on noin.

Vierailija
49/70 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:19"]Mä en tiedä, onko normaalia vai ei, mutta ajattelen "kahdessa kerroksessa". Ja koska ajattelen tuplasti, teen ajatustyön tosi nopeasti ja hyppään vastaukseen kun toiset miettivät ekaa välivaihetta. [/quote] Kerro tästä! Kuulostaa kiinnostavalta [/quote] En edelleenkään tiedä, onko se ihan normaalia, pystyvätkö kaikki siihen. Mutta kuvailisin sitä niin että minulla on "kahdet aivot". Ihan käytännön esimerkki on että voin lukea lapsille kirjaa (jotain ihan uutta jota en ole ennen lukenut, vaikka Maukkaa ja Väykkää) ääneen elävästi ja lukemani ymmärtäen ja samalla miettiä jotain kinkkistä työongelmaa ja löytää siihen ratkaisun. Tai samaan aikaan lukea tekstiä ja muotoilla siitä esseetä tietokoneelle. Tai ratkaista jotain 2-osaista loogista päättelytehtävää molempia osia samanaikaisesti. On niinku "sisäaivot" ja "ulkoaivot". Tekeekö kaikki niin, sitä minä olen aina miettinyt?

[/quote]Mulla on noin.
[/quote]
No sitten se on varmaan normaalia. Olen ajatellut että se on outoa, koska olen merkittävästi nopeampi monissa aivotöissä kuin ympärilläni olevat ihmiset.

Vierailija
50/70 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

63 enemmistöllä ei kuitenkaan taida olla tuota kykyä. En usko että on ihan normaalia.

Vierailija
51/70 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 00:21"]

Olen empaattinen. En loukkaa ketään.

[/quote] Kiitos <3

Vierailija
52/70 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn lukemaan omia ajatuksiani. Lisäksi olen mestari luomaan ongelmia pienistäkin asioista ja stressinsietokykyni on olematon

Vierailija
53/70 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:45"]

Pystyn lukemaan omia ajatuksiani. Lisäksi olen mestari luomaan ongelmia pienistäkin asioista ja stressinsietokykyni on olematon

[/quote]Sulla on tosi harvinainen kyky, iloitse siitä :D

Vierailija
54/70 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:45"]

[/quote]Sulla on tosi harvinainen kyky, iloitse siitä :D

[/quote]

Joo - yritän iloita - mainittakoon vielä että vaikka pystyn lukemaan omia ajatuksiani, en juurikaan ymmärrä niitä. Ja pystyn luomaan ongelman luultavasti mistä asiasta vain. 

Vierailija
55/70 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan heiluttaa isovarpaasta seuraavaa varvasta niin että mikään muu varvas ei liiku.

Vierailija
56/70 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan pettää ystävien luottamuksen kamalia tavoilla. Loukkaantui syvästi ystävää, siitä tulee hyvä mieli. Enää ei tosin ole ketään kehen tätä soveltaa. ..

Vierailija
57/70 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ajatella asiota syvällisemmin kuin muut.

Vierailija
58/70 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:55"]

Osaan ajatella asiota syvällisemmin kuin muut.

[/quote]

Ai perseeseen vai?

Vierailija
59/70 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan taittaa pelkästään etusormen ylintä niveltä. No ei liene niin harvinaista.

Vierailija
60/70 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärtänyt miten liittyi perse asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi