Kuinka monella hiukset täysin omaa väriä?
Kiinnostaisi kuulla, että onko täällä kuinka monella hiukset täysin värjäämättömät? Miksi et värjää ja kuinka kauan hiukset olleet omaa väriä?
Itse kasvatin oman väein takaisin ja viime värjäyksestä nyt aikaa n. vuosi. Sitä ennen värjäsin hiuksia ihan ahkeraan. Hyvin olen toimeen tullut omalla värilläni, vaikka se onkin maantienharmaa!
Hiukset kiittää kun en työnnä myrkkyjä päähäni. Siirryin myös luomushampooseen ja lopulta jätän senkin pois ja pesen pelkällä vedellä. Se siis suunnitelmani :)
Onko muita?
Kommentit (23)
vain nuorena muutaman kerran otin raitoja mutta kokonaan en ole värjännyt koskaan.
oma väri päässä...ei voi värjätä kun on niin vaaleat...kampaajat ei oikein ole lämmenneet ajatukselle enkä kyllä hirveesti itsekään...
koska ne ovat luonnostaan lähes mustat (ja olen 100% suomalainen, en romani, enkä intiaani tai koltta). En siis koe että niitä tarvisi värjätä. Joskus olen värjännyt ne mustalla kun kesällä aurinko vähän vaalentaa, mutta eipä ne juuri siitä muutu. Kampaajalla käyn n. 2 kertaa vuodessa vähän tasoittamassa. Mukava käyttää kauneushoitoihin ja kynsienlaittoon se raha mikä menee muilla hiuksiin :)