Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella hiukset täysin omaa väriä?

Vierailija
22.07.2012 |

Kiinnostaisi kuulla, että onko täällä kuinka monella hiukset täysin värjäämättömät? Miksi et värjää ja kuinka kauan hiukset olleet omaa väriä?

Itse kasvatin oman väein takaisin ja viime värjäyksestä nyt aikaa n. vuosi. Sitä ennen värjäsin hiuksia ihan ahkeraan. Hyvin olen toimeen tullut omalla värilläni, vaikka se onkin maantienharmaa!

Hiukset kiittää kun en työnnä myrkkyjä päähäni. Siirryin myös luomushampooseen ja lopulta jätän senkin pois ja pesen pelkällä vedellä. Se siis suunnitelmani :)

Onko muita?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjäämisen muistaakseni 2004. Leikkasin tukan pois ja kun se jossain vaiheessa vähän kasvoi, tajusin, että halua ryhtyä enää siihen hommaan. Ostin kerran värinkin, mutta annoin sen pois. Ennustin tuolloin, että luonnolliset värit tulevat muotiin ja oikeassa olin :)

Vierailija
2/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama, myrkkyjä välttelen minäkin. Ei enää värejä. Shampoonkin koitin jättää pois, olin nopoolla monta kuukautta. Mielenkiintoinen kokeilu, mutta lopulta kuitenkin palasin shampoon käyttöön. Ehkä tuo toimii ohuthiuksisella, minun paksuissa hiuksissa ei oikein onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen värjäsin ja joskus blondasinkin. Kyllästyin juurikasvuun. Olen 36-vuotias ja harmaita ei vielä ole. Alan luultavasti värjäämään, jos harmaita tulee ennen viittä kymppiä.

Vierailija
4/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin olen vähän säväyttänyt, siinä kaikki.

Vierailija
5/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää. Varmaan pari vuotta viimeisestä värjäyksestä, sekin luonnonväreillä. Ei huvita enää! Oma väri on ok. Shampoota en ole käyttänyt vuosiin, no poo toimii mulla ja olenkin suht ohuthiuksinen.

Vierailija
6/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää. Varmaan pari vuotta viimeisestä värjäyksestä, sekin luonnonväreillä. Ei huvita enää! Oma väri on ok. Shampoota en ole käyttänyt vuosiin, no poo toimii mulla ja olenkin suht ohuthiuksinen.

kuulostaa joltain hyvin ummettavalta jutulta ;)

Vierailija
7/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon nyt kulkenut vuoden. Sitä ennen 20 vuotta värjäämistä vaaleasta tummaan ja punaiseen aina kun on tukkaa ollut. Välillä olen kaljuksikin ajanut, ja nyt viimeisimmän kaljuksi vetämisen jälkeen päätin antaa omanväristen hiusten kasvaa pitkäksi.

Oma väri on itseasiassa ihan kiva. Ja kiiltää kivasti verrattuna värjättyyn hiukseen, joka vääjämättä haalistuu alun loiston jälkeen.

Vierailija
8/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaita ei vielä ole. Aattelen että ehtii sitten kyllä värjäämään kyllästymiseen asti.

Vierailija
9/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häihin 5/11 värjätty viimeksi ja silloinkin lähelle omaa väriä kevytsävyllä. Sen jälkeen on ollut ihan oma väri. :)

Vierailija
10/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikääkin on "jo" 40v. Ei minulla mitään erityistä syytä ole, miksi en värjäisi, ei vain ole tullut tehtyä.

Oma väri on kiva, tummanruskea, en koe tarvetta sen muuttamiseen, sopii minulle:-)

Vierailija
11/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia ei ole koskaan värjätty kunnolla, sävyttänyt olen joskus tummemmaksi. Siitäkin ainakin viisi vuotta aikaa.

Tykkään omasta väristä, joka on tavallinen keskiruskea. Alan kai värjätä kun tulee harmaita hiuksia.

Vierailija
12/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma värini on juuri sellainen ruskea, jollaiseksi hiukseni värjäisin, jos ne eivät olisi jo valmiiksi tämänväriset :).

Lisäksi hiusvärien myrkyt arveluttavat.

Vierailija
13/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on hyvin paksut hiukset joten en tiedä miten shampoottomuus minulle sopii. Meni aikaa monta kuukautta ennen kuin hiukset tottui luomushampooseen. Ehkä sinnikkäästi ilman shampootakin hiukset lopulta tottuvat pelkkään veteen. Minä ajattelin ostaa palashampoota seuraavaksi, näin siirryn koko ajan lähemmäs pelkkää vettä.

Ennen minulla päänahka hilseili todella paljon, mutta nyt olen huomannut hilseen vähentyneen melkein olemattomiin! Kiva huomata, että hiukset ja päänahka tykkää luomusta :)

Vierailija
14/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sävyteshampootako se on, kun lähtee pesuissa pikkuhiljaa pois.

Oma väri punertava ja se on ihan kaunis. Joskus vaan haluisin voimakkaamman punaista väriä. Nytkin mulla on vuoden verran ollut väri kaapissa, mutta laiskottaa vaan laittaa se. Tuskin laitankaan.

Ikää mulla 45.

Vierailija
15/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan mielestäni kaunis minulle sopiva hiusväri, hieman punerva melko tumman ruskea ja paikoin luonnostaan ikään kuin vaaleita raitoja. Hiukseni ovat paksut ja kiiltävät.

Vierailija
16/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintaista?

Vierailija
17/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähnyt sitä esim sokkarilla. Hirmu hintaista se siellä oli kyllä. Minä tilaan Amerikasta sitä shampoota ja se on tosi edullista. Siinä ei ole niitä pahimpia myrkkyjä mitä normi shampoossa on runsaasti. Luomushampoita on paljon erilaisia. Tutkimalla ja kokeilemalla löytää omansa!

Vierailija
18/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma väri on mustanruskea, ja se sopii minulle. Lisäksi jos tällaisesta väristä alkaa värjäämään tarvitaan tosi kovat käsittelyt, ensin värinpoisto ja päälle sitten se haluttu väri. Nuorempana joskus värjäsin toffeenvaaleanruskeaksi mitta siitä oli kauhea vaiva ja lisäksi näytin jotenkin valjulta. Kun kumminkin iho on semmoinen vähän pronssinsävyinen niin ei oikein vaaleat värit näytä hyvältä. Tummat kulmakarvat voi kyllä vaalentaa.

Mutta aion kyllä alkaa värjäämään sitten kun harmaita alkaa tulla enemmän. Nyt 37-vuotiaana niitä on jo ohimoilla vähän.

Vierailija
19/23 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähnyt sitä esim sokkarilla. Hirmu hintaista se siellä oli kyllä. Minä tilaan Amerikasta sitä shampoota ja se on tosi edullista. Siinä ei ole niitä pahimpia myrkkyjä mitä normi shampoossa on runsaasti. Luomushampoita on paljon erilaisia. Tutkimalla ja kokeilemalla löytää omansa!

Ne ovat edullisia ja tosi luonnollisista aineista tehtyjä. Saa kotimaisenakin esim. http://www.flowkosmetiikka.fi/epages/vilkas02.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Sho…

Vierailija
20/23 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blondannut hiuksiani vuodesta 1998. Tykkään kovasti vaaleasta tukanväristä.

Mutta nyt "vanhemmalla iällä" tukan kunto on mennyt värin edelle.

Tukkani meni huonoon kuntoon vuosien blondauksesta!

Viime kesänä aloitin projektin oma väri takaisin. Kävin ensin parturissa ottamassa tummempia pienenpieniä raitoja, joten koko tukka tummeni astella. Juurikasvu on nyt menossa n.15 cm päässä, eikä se pahasti edes näy.

Ja oma tukka on niin kiiltävää ja hyväkuntoista :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän