Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah, tänään ostoskeskuksessa tapahtunutta...(random-miehestä)

Vierailija
22.07.2012 |

Näin jo sisälle kävellessäni toisesta suunnasta kauempaa kävelevän miehen katsovan minua pitkään. Menin suoraan pullonpalutusautomaatille. WC:hen menijä joutuu kävelemään puolen metrin päästä pulloautomaatilla olijan takaa ja miesten WC:n ovi on reilu metrin tästä kohdasta käytävää eteenpäin.

No, tämä jo pihalla näkemäni mies käveli takaa ohitseni (oli menossa sinne WC:hen) ja äännähti mmmmm. Meinasin revetä. :D

Myöhemmin ruokakaupan puolella näin taas tämän miehen, oli ilmeisesti naisystävänsä kanssa ja oli aika vaikean ja nolostuneen oloisena...:D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mitä tuosta nyt pitäisi päätellä?

En ymmärrä.

Vierailija
2/13 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväsi kohokohta ilmeisesti :P

No ei siin mittää! Miehet on noloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin ja se sanoikin "ämmä"?

Vierailija
4/13 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuule, kyllä se tyytyväisen kuuloisena itsekseen sanoi "mmmmmmmm". Taisi tajuta itsekin, kun niin nolostuneen oloisena oli siellä ruokakaupassa myöhemmin. :D

Tosin kyllä näki, että olisi halunnut tutustua. Enkä kyllä yhtään ihmettele, kun näin sen naisen, takuulla AV-mamma!

t.ap

Vierailija
5/13 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tuntematon, sattumanvarainen jne...

Vierailija
6/13 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuule, kyllä se tyytyväisen kuuloisena itsekseen sanoi "mmmmmmmm". Taisi tajuta itsekin, kun niin nolostuneen oloisena oli siellä ruokakaupassa myöhemmin. :D

Tosin kyllä näki, että olisi halunnut tutustua. Enkä kyllä yhtään ihmettele, kun näin sen naisen, takuulla AV-mamma!

t.ap

Tai ehkä se tunnisti sut av-mammaksi ja siksi ynisi, sehän saattoi sanoa mamma ja siksi nolostui.

Vierailija
7/13 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä katsoa ja kommentoida.

Sitä kutsutaan harmittomaksi flirtiksi.

Huvitti yks kerta, kun tuttavani oli ollut mieheni kanssa samaan aikaan ruokakaupan kassajonossa ja kuullut, kuinka mieheni oli sanonut kassatytölle, että "sulla on tosi hienot ripset" tai jotain vastaavaa. Tästä oli oikein nostettu sitten porukalla kysymys, että pitääkö mulle kertoa ja voi kamala sentään.

Joku sitten päätti kertoa, että arvaas mitä äijäs teki. No hui, kyllä mäkin saatan iskeä silmää kivalle miehelle tai heittää jonku kohteliaisuuden ja mieheni tietää, että se on vaan sitä, että kaikilla on hyvä fiilis ja se ei tarkoita mitään. En ole lähdössä kenenkään mukaan, vaikka mun mielestä olisikin komea.

Harmitonta flirttiä. MIehet varsinkin tykkäävät katsella naisia, nauti siis katseista.

Vierailija
8/13 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tunnisti sinutkin av-mammaksi! se taitaa tykätä av-mammoista xD

Vierailija
9/13 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä katsoa ja kommentoida.

Sitä kutsutaan harmittomaksi flirtiksi.

Huvitti yks kerta, kun tuttavani oli ollut mieheni kanssa samaan aikaan ruokakaupan kassajonossa ja kuullut, kuinka mieheni oli sanonut kassatytölle, että "sulla on tosi hienot ripset" tai jotain vastaavaa. Tästä oli oikein nostettu sitten porukalla kysymys, että pitääkö mulle kertoa ja voi kamala sentään.

Joku sitten päätti kertoa, että arvaas mitä äijäs teki. No hui, kyllä mäkin saatan iskeä silmää kivalle miehelle tai heittää jonku kohteliaisuuden ja mieheni tietää, että se on vaan sitä, että kaikilla on hyvä fiilis ja se ei tarkoita mitään. En ole lähdössä kenenkään mukaan, vaikka mun mielestä olisikin komea.

Harmitonta flirttiä. MIehet varsinkin tykkäävät katsella naisia, nauti siis katseista.

Tämä mies sanoi sen itsekseen, ei mulle. Tuli sellainen olo, että sanoi vahingossa ääneen. :D

Niin ja tuosta "harmittomasta" flirtistä. Kerran eräs mies alkoi samaisessa kaupassa seurata minua. Siis tuli aina samalle osastolle perässäni ja haki katsekontaktia. En tiedä oliko tuo enää harmitonta? Mies näytti kyllä ihan täysjärkiseltä ja oli ehkä komeimpia miehiä, mitä olen koskaan nähnyt. Ilman noin "päälekäyvää" tapaa olisin saattanut lähteä mukaan...:)

Vierailija
10/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulenpa, että hän ei ehtinyt vaan tarpeeksi ajoissa vessaan vaan asiat lurahti housuun ja siksi ähkäisi.

kaupassa nolotti sitten kun oli likaiset housut ja sinä tuijotit epäilyttävästi.

Vierailija
11/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon olutpulloja pistit koneeseen.

Vierailija
12/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritti selvittää kurkkuaan? Tai sitten palautit sinne automaattiin juuro jotain sen lempiolutmerkkiä, eli nähtyään tölkin, pääsi sellainen tahaton voihkaus. En mä oikein usko että se sulle sitä sano.

Vierailija
13/13 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulenpa, että hän ei ehtinyt vaan tarpeeksi ajoissa vessaan vaan asiat lurahti housuun ja siksi ähkäisi.

kaupassa nolotti sitten kun oli likaiset housut ja sinä tuijotit epäilyttävästi.

mutta annetaan nyt ap:n uskoa, että mies ihastuksissaan mumisi ap:lle, se ajatus kun taisi pelastaa ap:n päivän :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme