Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
No ei Monika NOIN valtavan vatsan kanssa kyllä enää voisi mitenkään olla muutamaa viikkoa töissä... tuollaista ei pystyisi peittämään edes tyynyillä tai perunasäkillä.
MTV3:n kanavagrafiikassa on uusia materiaaleja salkkarit-studiolta.
Mitä se Monika sitten tekee siellä jos vatsa on jo noin suuri ja kuvauksia ei voida järjestää?
Oon aika varma, että Monican vauva eikä Monica ole kuolemassa, mutta jotain ongelmia raskaudessa tai synnytyksessä tulee, jotta saadaan draamaa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Monika sitten tekee siellä jos vatsa on jo noin suuri ja kuvauksia ei voida järjestää?
No hän tekee ne parin viikon kuvaukset. Kyllä ne järjestetään :D?
Johannan snäpit ei olleet kuvauksista, vaan pressitilaisuudesta.
Lindahan käyttää usein salkkareissa aika tiukkoja vaatteita joten kiva nähdä miten ovat muuttaneet Lindan tyyliä tuleviin jaksoihin.
Hajosin totaallisesti tälle katsomon mainokselle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta se ei tuossa vaiheessa raskautta vaan yksinkertaisesti enää ole mahdollista vaikka mistä kuvakulmasta ja millainen teltta päällä tahansa, jos raskautta ei olla kirjoitettu sarjaan. Jos tekevät kaiken siitä huolimatta, se osoittaa kyllä järisyttävää katsojan aliarvioimista ja välinpitämättömyyttä.
Älä nyt viitsi olla naiivi.
Vierailija kirjoitti:
Apua paras XDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta se ei tuossa vaiheessa raskautta vaan yksinkertaisesti enää ole mahdollista vaikka mistä kuvakulmasta ja millainen teltta päällä tahansa, jos raskautta ei olla kirjoitettu sarjaan. Jos tekevät kaiken siitä huolimatta, se osoittaa kyllä järisyttävää katsojan aliarvioimista ja välinpitämättömyyttä.
Voi istua ja kuvataan pelkkää naamaa tai ylävartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Johannan snäpit ei olleet kuvauksista, vaan pressitilaisuudesta.
Kyllä siellä Snapchatissä/IG:n vastaavassa oli myös ennen pressiä kuvauksista sateenvarjon kanssa matskua.
Katsopa tarkemmin ja tule vasta sitten pätemään.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, enpä ollut tuollaista vielä nähnytkään :D Loistava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niinkään voi montaa kuukautta tehdä. Menisi naurettavan näköiseksi. Miksi jankkaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu, tykkäät aina omista kommenteistasi :D 3948
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maha alueelta ei tarvitse kuvata
Ehkä Monika tarkoitti vanhempiensa omistamaa hotellia Nuuksiossa. Ymmärtääkseni on välillä autellut ja tehnyt käännöksiä.
Kyllä minua vaan säälittää tämän palstan meno tuon teini hullun takia. Koko kevään jatkui sama jankkaus ja vielä loman jälkeen edelleen. Monta kertaa on sanotu ettei hänen sanomisiin kannata reagoida, että ei hän muuten lopeta, mutta miten moni on tullut ajatelleeksi että hän voi myös itse pitää menoa yllä vastaamalla itse itselleen? Tähän ei tulla saamaan loppua sillä että hänet vain ignoorataan. Kyllä hänet pitäisi saada bannittua. Jokaisella on vapaus tuoda ilmi mielipiteensä mutta liika on liikaa. Josta päästäänkin toiseennasiaan.
Nimittäin tämä jatkuva näyttelijöiden haukkuminen pelkän iän perusteella. Menisitte itseenne. Sen perusteella mitä nyt olen täällä lukenut mielipiteeni suomalaisista on vain kasvanut. Hemmetti että osataan olla ilkeää ja suoraan sanottuna paskaa sakkia. Kaikkien pitää mennä samaan muottiin tai muuten ollaan jotenkin huonompia ihmisiä. Ketään ei voida hyväksyä sellaisina kuin he ovat. Aina etsitään vain virheitä toisista eikä koskaan keskitytä siihen mikä on mahdollisesti positiivista. Tulin itse tänne palstalle lukemaan ja keskustelemaan katsojien teorioista siitä mitä sarjassa tulee tapahtumaan mutta nykyisin tämä palsta ei ole mitään muuta kuin "olet paska ihminen koska olet a: jonkun ikinen b: jonkun näköinen c: surkea jossain toisessa sarjassa. Mielipiteitä saa olla mutta siinä vaiheessa kun aletaan yleistämään henkilön olevan paska juuri tämän piirteen takia ja odottamaan että kaikki ovat samaa mieltä, se on jo väärin! Eikö tunnukin mukavalta kun olen nyt yleistänyt teistä jokaisen tähän samaan kastiin vaikka tiedän että palstalla on yhä niitä muutamia jotka ovat edelleen asiallisia? Mutta hei, se mitä olen teiltä täällä oppinut on "koska yksi on paska niin sillon kaikki muutkin ovat!" :) (huomioikaa sarkasmi)
Voitaisiinko siis yrittää päästää irti tästä toisten haukkumisesta ja palata takaisin siihen mitä keskustelun pitäisi olla? Puhe siitä mitä itse sarjassa tapahtuu.
Ja ennen kuin koitatte romuttaa mielipiteeni ja haukutte minut paskaksi alapeukuilla, tietäkää että odotan jo valmiiksi saavani niitä. Tiedän sanomattakin jo valmiiksi mielipiteenne tästä kirjoituksesta.
Olen puhunut.
Ööö no eihän. Sara Parikkakin oli aika viimeisillään raskaana kun poistui sarjasta ja raskautta ei oltu käsikirjoitettu sarjaan.