Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Mua on jotenkin alkanyt nyppiä maikkarin kuuluttajien mielikuvituksettomuus... Salkkarit kuulutetaan aina samalla, tylsällä ''seuraavaksi Pihlajakadulle'' -hokemalla.
Vierailija kirjoitti:
KARI MATIAS XDDDDDD
Eihän tuo mikään uusi tieto ole :D
Haluan tietää, kuka Monican lapsen isä on. Pimitetäänköhän tuota tietoa kauankin ?
Oon odottanut jo pitkään Kososelle isompaa roolia, mutta harmittaa jos nallekarhumaisesta poliisista nyt paljastuukin joku sekopää :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Violalle ei ilmesty mitään kauan kadoksissa ollutta veljeä...
Aaro on luultavammin Violan isä joten Severi tavallaan ois sit sen veli. Vaikkei Severi olekaan Aaron lapsi niin silti heitä varmaan kutsuttais sisaruksiks, koska Severi puhuu Aarosta kokoajan isänä.
Mä vaan mietin mitä sekopäitä on käsikirjoitustiimissä. Linda pongahtaa teininä paksuksi oman isän panemana. Tytär, joka luulee olleensa sisko, puuhailee ensin serkkunsa ja sitten ei-biologisen velipuolensa kanssa.
Ja toi jälkimmäinen Benkku-kuvio on niin taattua saippuasarjakamaa, että. Los Serranos-sarjassa se oli aika keskiössä ja varmaan löytyy emmerdaleista ja kaunareista yms.
Kuinkahan helppo tonne on päästä käsikirjoittajaksi?
Toivottavasti Kallen ensitreffit valkkarilla on joku mukava juttu Kallelle, eikä mitään ryyppäämistä.
Tässä sarjassa riittää sekopäitä, mutta Emmerdalessa niitä vasta onkin. Erityisesti kaikki Kartanon omistajat tuntuvat vuorollaan sekoavan tavalla tai toisella. Sitten Kartano siirtyy uudelle omistajalle ja sama kuvio toistuu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kallen ensitreffit valkkarilla on joku mukava juttu Kallelle, eikä mitään ryyppäämistä.
Juu varmasti. :D
MITÄ te tässä ketjussa puhutte jostain kartanosta?!
Ja miten tää ketju taas näkyy etusivulla?
Onneksi Kalle sentään tajusi, että ei voi tilanteessaan tehdä enää töitä. Tai Ismohan asian taisi tokaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaro on luultavammin Violan isä joten Severi tavallaan ois sit sen veli. Vaikkei Severi olekaan Aaron lapsi niin silti heitä varmaan kutsuttais sisaruksiks, koska Severi puhuu Aarosta kokoajan isänä.
Mä vaan mietin mitä sekopäitä on käsikirjoitustiimissä. Linda pongahtaa teininä paksuksi oman isän panemana. Tytär, joka luulee olleensa sisko, puuhailee ensin serkkunsa ja sitten ei-biologisen velipuolensa kanssa.
Ja toi jälkimmäinen Benkku-kuvio on niin taattua saippuasarjakamaa, että. Los Serranos-sarjassa se oli aika keskiössä ja varmaan löytyy emmerdaleista ja kaunareista yms.
Missäköhän vaiheessa rouvalle on selvinnyt, että Aaro on raiskannut Lindan? Se on toistaiseksi sun omaa kuvitelmaa, höhlä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän vaiheessa rouvalle on selvinnyt, että Aaro on raiskannut Lindan? Se on toistaiseksi sun omaa kuvitelmaa, höhlä!
No neitseellinen sikiäminenkö se oli? Änkkä
Salkkareissa nämä sukulaisten kanssa vehtaamiset on jo kulutettu juttu. Elina seurusteli tietämättään velipuolensa kanssa ja Sebastian siskopuolensa kanssa. Molemmissa tapauksessa oli sama isä. Violan ja Benjaminin juttu on suora kopio Pepin ja Sampon suhteesta. Tosin eihän se niin paha homma ole jos ei ole mitään biologista sukulaisuus suhdetta.
Eiköhän Violan isä selviä aikanaan ja turha sitä on faktana mitään huudella. Totuutta ei ole missään kerrottu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle todellakin taitaa olla kaapattu, kun puhumat kaappauksesta.
Mistä ALAPEUKKU.
Ei tarvi aina linkkaa viikon kurkistust >:(
Mitä se haittaa? Parempi joku linkki kuin joku " mun mielest tollee niinku 10v sitten tulleessa jaksossa sanottii nii". Josta ei selviä mitään oleellista.
Ootan tän illan jaksoa enemmän kuin pitkään aikaan salkkareita olen odottanut. Kiinnostaa tietää mikä toi Kosonen-juttu on, toivottavasti edes vähän aukenee tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No neitseellinen sikiäminenkö se oli? Änkkä
Neitseellinen sikiäminen ja Aaroko ovat ainoat vaihtoehdot joilla nainen tulee raskaaksi? Kaikista maailman miehistä?
Kauankohan kestää että Ulla möläyttää teinien kaljottelut :D
Ei taida Kososta tänään nähdä ollenkaan.