Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Onhan se jääkaappi ollut sielä jo pidemmän aikaa. Jännä, että kaljat pysyy tallessa.:D
Jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin se sähköposti saapuu Kallelta vasta viimeisessä kohtauksessa ja sisältö jää epäselväksi.
Pietari ja Sanni voisi olla hyvä pari.
Vierailija kirjoitti:
No hyi. Sannihan on ihan lapsi/teini. Se olisi todella epäuskottavaa ja epärealistista. Melkein pedofiliaa?
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä, että näyttelijä on selkeästi hahmoaan vanhempi, kun vasta 20-vuotiaalla Iidalla on jo otsassa uurteita.
Se on sitä aikuisuutta. Normaali 20-vuotias näyttää lapselta kuten Sanni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi. Sannihan on ihan lapsi/teini. Se olisi todella epäuskottavaa ja epärealistista. Melkein pedofiliaa?
Kirjoittaisit teinihullu päiväsaikaankin tuolla nimimerkilläsi Käyttäjä 4339, niin tietäisi hypätä suoraan kommenttisi yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä alapeukut? Sanni olisi liian teini Pietarille. Eihän nyt oikeassakaan elämässä kolmekymppinen mies voisi kiinnostua jostain parikymppisestä pissiksestä.
Vierailija kirjoitti:
Nellan lisäksi myös Oliver on kova kantelupukki :D
Oliverin kohdalla ihan ymmärretävää, sillä hän on 8-10v.
Ystävästä kukaan ei kantele, mutta Viola on pahin "vihollinen" Nellalle.
Varmaan Eva äitinä lähti syömään miehen kanssa ku lapsella ei selvästi ollut kaikki ok. Hyi.
Kivittäkää, jos tästä on keskusteltu jo 50 sivua taapäin, mutta onko tosiaan niin, että vihkimiseen riittää kaksi alaikäistä todistajaa?
Mä nauran täällä Monicaa ja camillaa ihan sikana😂 Mahtavaa! Sebu sai just mitä ansaitsi, siis noita kahtahan se on pyöritellyt ihan surutta.
Vierailija kirjoitti:
Kivittäkää, jos tästä on keskusteltu jo 50 sivua taapäin, mutta onko tosiaan niin, että vihkimiseen riittää kaksi alaikäistä todistajaa?
Tuskin yksikään alaikäinen kelpaa todistajaksi muuta kuin salkkarissa.
Missä se Kalle on?
En halua katsoa jos on jotain ahdistavaa taas tiedossa.
Jossei känniKalle ole kuvioissa niin joku muu on hoitaa sen kuten nyt Monica ja Camilla... Alkoholia on sarjassa liikaa :/
Vierailija kirjoitti:
Missä se Kalle on?
En halua katsoa jos on jotain ahdistavaa taas tiedossa.
Se poliisi kaappas Kallen
Vierailija kirjoitti:
Mä nauran täällä Monicaa ja camillaa ihan sikana😂 Mahtavaa! Sebu sai just mitä ansaitsi, siis noita kahtahan se on pyöritellyt ihan surutta.
SEBASTIAN ON JUST MENETTÄNY POIKANSA EI NOIN VOI SANOA
"Kukaan ei haluu olla mun kaa" nii no miksköhän Nellan kanssa ei haluu olla kukaan? Nella kantelee kaikista asioista ja vaikuttaa epämukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SEBASTIAN ON JUST MENETTÄNY POIKANSA EI NOIN VOI SANOA
Ei tarvii huutaa! Liittymättä pojan kuolemaan sai juuri mitä ansaitsikin.
Ja kohtahan varmaan nuo krapulaiset naiset lähtee anteeksipyyntö kyläilylle.
Onko kellaritiloissa/pesutuvassa ollut aina tuo jääkaappi (jossa kaljaa/limua)? Ilmestyikö se putkirempan yhteydessä vai onko ollut jo aiemmin? Minä puusilmänä huomasin sen vasta viime viikon jaksossa, jossa Ben otti kaapista huurteisen.