Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Lari on kyllä yksi sarjan historian hienoimmista hahmoista. Harva hahmo on muuttunut ja kasvanut niin paljon.
Ninjas cutting onions again... "Kukaan ei oo mulle enempää faija ku sä"
Siis lähtikö lari kokonaan sarjasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lari lähtee :O
Niin?
No en mä tienny... kaikki ei lue juonipaljastuksia
Miks kaikki homot lähtee Salkkareista?
Lari ei hyvästelly muita kamuja :(
Aloin vihaa just Jannee. Kattokaa mitä se teki Talelle
Kun Lari lähti eikä Kallella ole kuin pullo, turha seurata.
Mustä kaikki ties et lari lähtee tää tuli mulle yllätyksenä? Tätä ei kerrottu missää miksei kukaa ihmettele
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijät väsyivät rooleihinsa? Haluavat tehdä muuta? Pitää kysyä miksi uusia homoja ei ole kirjoitettu sarjaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan. Niitä on ollu liikaa tähän asti
Vierailija kirjoitti:
Kävipä sääliksi Janne kun kukaan ei halunnut tulla maistiaisille. Olis kiva että Janne kerrankin onnistuis eikä säheltäis, sille hahmolle toivoo pelkkää hyvää :) Onneksi Iida ja Pietari sentään tuli paikalle!
AI kävi sääliks! Äsken melkee tappo talen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijät väsyivät rooleihinsa? Haluavat tehdä muuta? Pitää kysyä miksi uusia homoja ei ole kirjoitettu sarjaan?
Eikös se pietari oo puppelipuoika?
Ilja on kasvanu tosi paljon. Ihme ettei puhu koskaan mitään.
Olipas haikea loppu. Lari ja Elias kumpikin ollu niin kauan mukana ja Larias ilmiö niin suuri, joten tää voi olla aika shokki Larias faneille.
Yksi salkkareiden historian hienoin lähtö sarjasta. Vaikka tarinan loppu oli traaginen sai Larias upean päätöksen.
Tylsäää, että Lari lähti. Larin kasvutarina sarjassa oli yks parhaista. Tosin mä en ikinä tykännyt Ellusta ja Larista yhdessä, että toi käsikädessä loppu oli aika yks tekevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävipä sääliksi Janne kun kukaan ei halunnut tulla maistiaisille. Olis kiva että Janne kerrankin onnistuis eikä säheltäis, sille hahmolle toivoo pelkkää hyvää :) Onneksi Iida ja Pietari sentään tuli paikalle!
AI kävi sääliks! Äsken melkee tappo talen
Juu en puolusta en hyväksy lyömistä. Janne tuntee varmasti itsensä petetyksi ja on täysin yksin. Veli on jotain muuta kuin Janne on luullut. Paras ystävä on tavallaan pettänyt sun luottamuksen, Tale tiesi kuinka tärkeä Iida on Jannelle. Entäs Iida sitten? Janne on halunnut Iidalle vaan hyvää ja auttanut Iidaa, mutta Iida ei edes ilmoita huolissaan olevalle Jannelle tervehtymisestään ja paluustaan. Kyllä noi kaikki yhelläkertaa oli Jannelle aika shokki.
Larin lähtö oli ihan odotettavissa.