Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Aina kun Mariannaa näytettiin haudalla ilma oli kirkas. Stubaa ja kumppaneita kuvattaessa oli kauhea lumipyry, vaikka olivat vain muutaman metrin päässä toisistaan. Typerä virhe ohjaajilta.
No voi kamala!
Oona Karekkin näyttää valitettavasti olevan kuvauksissa mukana. Olin jo toivonut edes hetken että Mariannasta päästäis. Mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Ap1234512345 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, alaikäisen pojan ensimmäisissä kohtauksissa Suomen suosituimmassa draamasarjassa yläkroppa paljaana ja öljytty oikein huolella.
Hyvä vartalo oli. Saa jäädä sarjaan minun puolestani.
Täysi-ikäiset naisetko täällä kuolaa alaikäisen pojan vartaloa? Sairasta!
Anteeksi, mutta olen kyllä mies, jos siitä lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni häiritsi perjantain jaksossa se Severin lupalappu. Severi pyyti Jirin nimikirjoitusta siihen sen kohtauksen jälkeen, missä Kari, Linda ja Viola söivät lounasta/päivällistä. Viola kuitenkin jäi loppuillaksi Lindan ja Karin luo eikä mennyt kouluun, joten missä välissä Severi ehti viedä lupalappunsa opettajalleen? Opettaja soitti Jirille kuitenkin vielä samana päivänä, koska seuraavaksi näytettiin sitä Karin ja Lindan kauppareissua/sieltä kotiutumista.
En yleensä kiinnitä huomiota tällaisiin pikkujuttuihin, mutta tämä nyt jostain syystä otti silmään:D
En nyt ymmärrä mitä ajoit takaa tällä? Miten toi Severin ja Jirin kohtaus liittyy mitenkään Violaan? :D
Ap1234512345 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap1234512345 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, alaikäisen pojan ensimmäisissä kohtauksissa Suomen suosituimmassa draamasarjassa yläkroppa paljaana ja öljytty oikein huolella.
Ihan yhtä sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Lindaa ei yhtään häirinnyt se, ettei Kari ole aiemmin kertonut hänelle adoptiopojastaan?
Luulisi, että se on Noorasta ja lapsistaan kertonut. Ehkä kaikkea ei näytetä sarjassa.
Silloin kun Linda kertoi Karille antaneensa lapsensa pois, Kari totesi ettei "ole itsekään ollut mikään vuoden läsnäoleva vanhempi". Eli todennäköisesti on kertonut enemmänkin sarjan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun Mariannaa näytettiin haudalla ilma oli kirkas. Stubaa ja kumppaneita kuvattaessa oli kauhea lumipyry, vaikka olivat vain muutaman metrin päässä toisistaan. Typerä virhe ohjaajilta.
Ohjaajien vika, kun sää heittelee.
Vierailija kirjoitti:
Oona Karekkin näyttää valitettavasti olevan kuvauksissa mukana. Olin jo toivonut edes hetken että Mariannasta päästäis. Mutta ei.
Millä perusteella? Luin tänään Oonan blogipostauksen, mutta ei tietenkään siellä voi paljastaa että on poistunut jo ajat sitten.
Ap1234512345 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap1234512345 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä sairaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus tässä kuukausi sitten katsoin Violan ja Nellan näyttelijöiden yhteistä Instagram-liveä, ja kun joku kysyi siellä alkuperäisestä Violasta ja mikä hänen Instagraminsa on, niin Sonja Kasurinen (Nella) todella välinpitämättömästi sanoi jotain tyyliin: "En tiiä, mä en ees seuraa sitä enää *tirsk*" - ja kun joku kysyi mitä oikealle Violalle tapahtui niin vastasi: "Ei oo mitään oikeeta tai toista Violaa, Vivi on Viola tässä näin" - aivan kuin Annalisa Tyrväisen Violaa ei olisi koskaan ollutkaan. Jotenkin Sonja oli todella agressiivinen sanoessaan tuon.
Tuli mieleen, että olikohan Annalisan lähdön taustalla muutakin kuin pelkkä koulu ja harrastukset, vai eiköhän tuntenut itseään hyväksytyksi osaksi Salkkarit-porukkaa. Koskaan ei esimerkiksi Sonja laittanut Annalisan kanssa mitään kuvia tai videoita, mutta Vivin kanssa vaikka kuinka paljon. Että eivät ilmeisesti tulleet aiemman Violan kanssa kovin hyvin toimeen?
Joka tapauksessa Annalisan näyttelemä Viola oli paljon luonnollisempi ja parempi, kuin 24/7 raivostuneen näköisen ja töksäyttelevän Vivi Wahlströmin. Koko olemus aiemmalla Violalla oli sellainen, että olisi paljon maanläheisempi ja myös omistautuneempi roolilleen ja aidosti kiinnostunut näyttelijäntyöstä, kuin tällä massateini-Vivillä.
Komppaan! Vivi sekä Viola vaikuttavat molemmat ärsyttäviltä.
Tarkoititko Sonjaa ja Viviä?
Ajattelin, että toi Oonan blogiteksti oli enemmänkin hänen puoleltaan epäsuoraa kiittelyä kaikesta mitä on Salkkareiden kautta saanut kokea. Mariannan tarina on väistämättä tulossa pian päätökseen tai välipisteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Taas Violalla tuo tympeä naama.
Sillä on vaan resting bitch face.
Mua ärsyttää tää Marianna-kuvio siinä mielessä, että vaikka hän pystyy käymään töissä ja esittämään normaalia on Marianna kuitenkin hulluudessaan ihan syyntakeeton. Ei noin seinähullun ihmisen pitäisi olla vapaalla jalalla. Hänhän näkee harhoja ja on 24/7 jossain Marianna-maailmoissa.
Mikä Martsun diagnoosi muuten on? Eikö hänet todettu epävakaaksi, mutta nyt on tullut näitä harhoja. Alunperinkin hän ei vaikuttanut epävakaalta, koska epävakailla on ongelmia tunteiden säätelyssä, identiteetissä ja epävakaa ei osaa noin kylmän rauhallisesti manipuloida vaan on ennemmin kiukutteleva ja räjähtelevä pikkulapsi.
Marianna toisaalta koki jotain depersonalisaatiota, dissosiaatiota tms. aiemmin kun häntä kuvattiin tuijottamassa tyhjyyteen. Martsa taisi myös hakata itseään...? Ja yritti itsaria. No joo, aika surullinen hahmo, ei siinä.
Mutta miksi Sebut ja kumppanit toisaalta tiedostavat, että hän on kajahtanut ja toisaalta haluavat asettaa Mariannan teostaan vastuuseen kuten täysivaltaisen kansalaisen? Marianna kuuluisi vankimielisairaalaan jos jonnekin. Ymmärrän, että se käy oikeudentunnoille, mutta kilipää on kilipää.
Eli minkä lajin seko on Marianna Kurki?
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tää Marianna-kuvio siinä mielessä, että vaikka hän pystyy käymään töissä ja esittämään normaalia on Marianna kuitenkin hulluudessaan ihan syyntakeeton. Ei noin seinähullun ihmisen pitäisi olla vapaalla jalalla. Hänhän näkee harhoja ja on 24/7 jossain Marianna-maailmoissa.
Mikä Martsun diagnoosi muuten on? Eikö hänet todettu epävakaaksi, mutta nyt on tullut näitä harhoja. Alunperinkin hän ei vaikuttanut epävakaalta, koska epävakailla on ongelmia tunteiden säätelyssä, identiteetissä ja epävakaa ei osaa noin kylmän rauhallisesti manipuloida vaan on ennemmin kiukutteleva ja räjähtelevä pikkulapsi.
Marianna toisaalta koki jotain depersonalisaatiota, dissosiaatiota tms. aiemmin kun häntä kuvattiin tuijottamassa tyhjyyteen. Martsa taisi myös hakata itseään...? Ja yritti itsaria. No joo, aika surullinen hahmo, ei siinä.
Mutta miksi Sebut ja kumppanit toisaalta tiedostavat, että hän on kajahtanut ja toisaalta haluavat asettaa Mariannan teostaan vastuuseen kuten täysivaltaisen kansalaisen? Marianna kuuluisi vankimielisairaalaan jos jonnekin. Ymmärrän, että se käy oikeudentunnoille, mutta kilipää on kilipää.
Eli minkä lajin seko on Marianna Kurki?
Kuka jaksaa miettiä noin tarkkaan jotain hahmon diagnooseja
Listataan inhokit ja suosikit sarjassa.
Molemmista itse kunkin top 5, ja mukana saa olla vain nykyiset näyttelijät. Pannaan sit ylä-ja alapeukut poksumaan. Henkilöiden ei tarvitse olla missään "parhuus" tai "huonous" järjestyksessä.
Tässä omani:
Suosikit
1. Kari
2. Linda
3. Ulla
4. Janne
5. Lari
Inhokit
1. Severi
2. Eeva
3. Anton
4. Sanni
5. Jiri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi kamala!
No onhan toi iso moka :D ammattilaisten tekemissä sarjoissa ei olisi noin käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Listataan inhokit ja suosikit sarjassa.
Molemmista itse kunkin top 5, ja mukana saa olla vain nykyiset näyttelijät. Pannaan sit ylä-ja alapeukut poksumaan. Henkilöiden ei tarvitse olla missään "parhuus" tai "huonous" järjestyksessä.
Tässä omani:
Suosikit
1. Kari
2. Linda
3. Ulla
4. Janne
5. Lari
Inhokit
1. Severi
2. Eeva
3. Anton
4. Sanni
5. Jiri
Inhokit
1. Eva
2. Viola
3. Anton
4. Marianna
5. Aki
Suosikit
1. Sebastian
2. Camilla
3. Sergei
4. Kari
5. Sanni
Suosikit
1. Anton
2. Benjamin
3. Tale
4. Ulla
5. Janne
Inhokit
1. Alissa
2. Viola
3. Iida
4. Pietari
5. Nella
Marianna ei kyllä herättänyt katumuksessaankaan mitään sympatiaa, koska toimi täysin itsekkäistä motiiveista.