Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki asuvat pihlajakatu 23! Oon joskus miettinyt miksi ei tehdä lavastetta lisää seuraavan rapun verran. Nykyinen rappu alkaa olemaan niin täynnä, että hahmoille ei löydy omaa asuntoa ja siksi osittain varmaan asuvatkin toinen toistensa luonna. Edes muutaman asunnon verran.
Voi olla että studiossa ei ole tilaa kovin monelle asuntolavasteelle. Amanda-kokonaisuuden (kuntosali, vinotar, huone, käytävä, sali&takahuone) purkamisesta tulisi tietysti tilaa asunnoille. Tällöin Café Moose olisi edelleen se tarpeellinen kahvilaympäristö, ja mun mielestä Herukan voisi muuttaa vaikka vähän siistimmäksi pubiksi. Moosenkin voisi korvata jollain perinteisemmällä kahvilalla. Voi kuitenkin olla, että sarja tarvitsee Amandaa, jotta saadaan hahmoja majoittumaan sinne, onhan niitä tilanteita nähty. Ja on se lavaste jo tullut rakkaaksi. Enemmän kuin Moose!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki asuvat pihlajakatu 23! Oon joskus miettinyt miksi ei tehdä lavastetta lisää seuraavan rapun verran. Nykyinen rappu alkaa olemaan niin täynnä, että hahmoille ei löydy omaa asuntoa ja siksi osittain varmaan asuvatkin toinen toistensa luonna. Edes muutaman asunnon verran.
Se varmaan on vaan ton sarjan idea, että kaikki asuvat nimenomaan siinä 23B rapussa. Alusta asti ollut noin niin ei sitä varmaan haluta muuttaa. Ja lavasteet olis myös ongelma, kun pitäis rakentaa niin paljon asuntoja lisää.
Lähteeköhän Lari kevään aikana pois sarjasta? Ajattelin, kun on se uusi työ kiinteistövälittäjänä enkä suoraan sanottuna itse näe kovin suurta tulevaisuutta hahmolla. Asuu Vuoreloilla (ei varmaan voi koko iäksi jäädä) ja ei vietä juurikaan aikaa enää Sannin, Talen ja Jannen kanssa. Ellei sarjaan nyt astu jostain, joku uusi homo johon iskee silmänsä.
Vierailija kirjoitti:
Lähteeköhän Lari kevään aikana pois sarjasta? Ajattelin, kun on se uusi työ kiinteistövälittäjänä enkä suoraan sanottuna itse näe kovin suurta tulevaisuutta hahmolla. Asuu Vuoreloilla (ei varmaan voi koko iäksi jäädä) ja ei vietä juurikaan aikaa enää Sannin, Talen ja Jannen kanssa. Ellei sarjaan nyt astu jostain, joku uusi homo johon iskee silmänsä.
Eikö se asukkaan Ismon luona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se asukkaan Ismon luona
Hups! Totaallinen aivopieru tähän maanantaihin. Asuu Ismolla tietysti, mutta tuskin sieläkään voi loputtomiin olla.
Lari todennäköisesti poistuu sarjasta lähiviikkojen aikana.
Lari ei asu enää Ismon luona vaan Moosen takahuoneessa. Ismon luona asuu Kalle.
Missä Marianna asuu? Myös Moosen takahuoneessa?
Lari lähtee jo tällä tai viimeistään ensi viikolla, tämä on fakta.
Heti muka faktatietoa, kun yksi sattuu pohtimaan voisko Lari poistua jossakin kohtaa.:D
Vierailija kirjoitti:
Alissa puhuu teinihirviöistä vaikka on sellainen vielä itsekin.
Samaa mieltä. Parikymppiset ovat vielä teinejä eli Alissa, Sanni, Tale, Janne, Iida ja Anton ovat teinejä. Todellisessa elämässä kolmekymppinen mies kuten Jiri ei voisi koskaan kiinnostua vakavasti parikymppisestä teinistä. Puhumattakaan jos Iidalle ja Pietarille tulisi jotain, niin sehän olisi ikäeron takia niiin epäuskottavaa. Todellisessa elämässä sellaista ei voisi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Parikymppiset ovat vielä teinejä eli Alissa, Sanni, Tale, Janne, Iida ja Anton ovat teinejä. Todellisessa elämässä kolmekymppinen mies kuten Jiri ei voisi koskaan kiinnostua vakavasti parikymppisestä teinistä. Puhumattakaan jos Iidalle ja Pietarille tulisi jotain, niin sehän olisi ikäeron takia niiin epäuskottavaa. Todellisessa elämässä sellaista ei voisi tapahtua.
Kas, Teinihullu. Sua ei olekaan näkynyt hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis montako viestiä aiot laittaa tähän ketjuun siitä, kuinka tyhmiä parikymppiset ovat.
Jannen kiska aukeaa tällä viikolla. Odotan jo innolla miten Janne myy tuotettaan. Huutelee varmaan joillekin naisille tyyliin "Täält saa hyvää safkaa pieneen hintaan ja saa täält muutaki mut se ei kyl oo pientä" :D
Linda&Viola kuvio alkaa myös aukeamaan, mikä on mielenkiintoista. Samoin Benjamin paluu
Vierailija kirjoitti:
Missä Marianna asuu? Myös Moosen takahuoneessa?
Tätä ei ole kerrottu, mutta todennäköisesti Amandassa, koska perjantain jaksossa Marianna lähti kotiin ja lähti siis Moosesta pois.
Lari saattanee poistua 11.4 mennessä, koska suunnilleen silloin loppuvat ennen joulutaukoa kuvatut jaksot. Joulutauon jälkeen Ronny ei ole tainnut olla kuvauksissa? Myös Marianna poistunee jo kenties ensi viikon maanantain jaksossa.
Todennäköisesti ensi viikolla paljastuu Mariannan tekosiksi kaikille Eliaksen yliajo. Mariannan kevään mainosvideon hukkumiskohtaus nähdään oletetavasti ensi viikon maanantain jaksossa.
Syksyllä 2011 esitetyistä jaksoista löytyi virhe! Huvilakadun ulko-ovi vaihdettiin keväällä 2011, ja koska kohtaukset kuvataan epäkronologisesti, sattui niin, että jaksossa 2178 näkyi uusi ovi, mutta jaksossa 2179 vielä vanha ovi. Luulisi että paikan päällä oltaisiin huomattu uusi ovi, ja olisi voitu välttää tällaisia kuvakulmia virheen välttämiseksi. Mukana myös kuvakaappaukset jaksoista 2163 ja 2192.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nella sanoi Aarosta: "Täällä on joku äijä joka hiippailee ulos"
Eikö Nella muka ole tavannut Aaroa aikoinaan? Kun en muista. Eikö edes silloin kun Eva ja Nella oli just muuttanut Lasselle, ja Evahan luuli eka että Aaro on hyvä tyyppi ja tapasikin tämän.Eikö Severi karannut Nellan kanssa metsään hieman nuorempana, ja metsässä oli mökki, jossa se Aaro piti majaa?
Ei
Mun muistaakseni kyllä karkasi. Sitä aikaa kun Eva ja Nella jäi kodittomaksi, muuttivat sitten Lassen luo. Evalla ja Lassella oli jotain sutinaa. Koko porukka lähti reissuun johonkin mökille ja siellä Nella ja Severi karkasi metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nella sanoi Aarosta: "Täällä on joku äijä joka hiippailee ulos"
Eikö Nella muka ole tavannut Aaroa aikoinaan? Kun en muista. Eikö edes silloin kun Eva ja Nella oli just muuttanut Lasselle, ja Evahan luuli eka että Aaro on hyvä tyyppi ja tapasikin tämän.Eikö Severi karannut Nellan kanssa metsään hieman nuorempana, ja metsässä oli mökki, jossa se Aaro piti majaa?
Ei
Mun muistaakseni kyllä karkasi. Sitä aikaa kun Eva ja Nella jäi kodittomaksi, muuttivat sitten Lassen luo. Evalla ja Lassella oli jotain sutinaa. Koko porukka lähti reissuun johonkin mökille ja siellä Nella ja Severi karkasi metsään.
ANKKA! Tietenkin karkasivat, mutta eivät todellakaan nähneet mitään Aaroa, koska se oli mielisairaalassa.
mä VIHAAN salattuja elimiä 😡😡👎